Bekijk volle/desktop versie : Wifi...halve mini kaart DELL?

28-04-2009, 14:30
1) Dell Wireless 1510 halve minikaart (802.11n) meerprijs € 0,00
2) Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g) [minderprijs € 20,00]
3) Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart [Inbegrepen in prijs]

Nummer 2 is standaard. Voor de andere twee betaal je 20 euro.

-Waarom zou iemand kiezen voor optie 1? een support voor a/b/g en de prijs is hetzelfde als 3.

- Wat betekend "halve minikaart"?

Bedankt.

28-04-2009, 19:33

denk de afmeting van die netwerkkaartje je hebt mini en je hebt halve mini.

misschien dat het relevant is, als je straks of later je laptop wilt gaan upgraden ofzo "denk ik"

28-04-2009, 19:35

Citaat door Jebli SuTaL:
denk de afmeting van die netwerkkaartje je hebt mini en je hebt halve mini.

misschien dat het relevant is, als je straks of later je laptop wilt gaan upgraden ofzo "denk ik"

Ik had er nog nooit van gehoord......het klonk een beetje als extern...maar dat blijkt het niet te zijn.

Dank!

28-04-2009, 22:24

Citaat door Globilinni:
Ik had er nog nooit van gehoord......het klonk een beetje als extern...maar dat blijkt het niet te zijn.

Dank!

lijkt mij eigenlijk heel krom om toekomstige laptop's te maken om er een extern wifi kaartje in te stoppen. kan wel, maar gewoon simpel houden inbouw, ziet niemand het. de techniek is al veel verder vooruit hoor.

alleen voor deze uitgevonden ideeën wil de uitvinder uiteraard eerst zijn winst kloppen.

bijv.. Blue Ray begint nu beetje voor beetje in te komen etc..
terwijl die techniek misschien al 10 jaar bestaat alleen nog nooit bekend gemaakt. eerst geld verdienen over de andere techniek

zo blijf je maar rotzooi kopen.