Bekijk volle/desktop versie : persoonlijke email account



28-04-2009, 13:53
Salam aleikoum,

Ik zou graag een persoonlijke emailaccount aanmaken voor professioneel gebruik, dus geen hotmail of yahoo, weet er iemand hoe ik hieraan moet beginnen?

Alvast bedankt

28-04-2009, 14:04


Gmail is goed. Je kan met je naam en achternaam een eigen mailaccount aanmaken.

28-04-2009, 14:10
Kan ik dan met mijn naam en naam van de zaak een emailadres openen met Gmail? bijv. naam@naambedrijf.be
Want dat is de bedoeling...

28-04-2009, 14:23
Nee, daarvoor moet je een eigen domeinnaam hebt. Je kan per jaar een domeinnaam kopen. Kost soms 10 euro per jaar. Emailadres kun je aanmaken zonder extra kosten.
Je hebt wel hosting nodig. Dat is ook niet erg duur. Vooral als je helemaal geen website nodig hebt, dan hoef je geen hosting te hebben. Je kan dan die mailadres doorsturen naar een bestaad mailadres. Zoals gmail of yahoo.

28-04-2009, 14:50



Citaat door Mocroturk2:
Nee, daarvoor moet je een eigen domeinnaam hebt. Je kan per jaar een domeinnaam kopen. Kost soms 10 euro per jaar. Emailadres kun je aanmaken zonder extra kosten.
Je hebt wel hosting nodig. Dat is ook niet erg duur. Vooral als je helemaal geen website nodig hebt, dan hoef je geen hosting te hebben. Je kan dan die mailadres doorsturen naar een bestaad mailadres. Zoals gmail of yahoo.



Ah ok lieverd, bedankt voor de info, je bent een schatje

28-04-2009, 15:10
Graag gedaan....