Bekijk volle/desktop versie : De snollenbrigade



Pagina's : [1] 2

16-04-2004, 10:50
Ik heb laatst iets raars gehoord, maar ik weet niet of het waar is.

Er schijnt in Rotterdam een heuse snollenbrigade rond te lopen.

Wat is de snollenbrigade?
De snollenbrigade is een groepje van 2 of 3 Marokkaanse jongens die de hele dag door de stad surveilleren. Ze doen dit om de Marokkaanse dames in de gaten te houden.

Zodra ze een meisje zien die met een néger loopt, stappen ze erop af. De néger krijgt klappen en zij krijgt een forse preek dat ze haar familie eer bezoedelt en word naar huis gestuurd!

Is dit waar? En wat vinden jullie ervan?

16-04-2004, 10:51



Citaat:
Origineel gepost door mojojojo
Ik heb laatst iets raars gehoord, maar ik weet niet of het waar is.

Er schijnt in Rotterdam een heuse snollenbrigade rond te lopen.

Wat is de snollenbrigade?
De snollenbrigade is een groepje van 2 of 3 Marokkaanse jongens die de hele dag door de stad surveilleren. Ze doen dit om de Marokkaanse dames in de gaten te houden.

Zodra ze een meisje zien die met een néger loopt, stappen ze erop af. De néger krijgt klappen en zij krijgt een forse preek dat ze haar familie eer bezoedelt en word naar huis gestuurd!

Is dit waar? En wat vinden jullie ervan?
dus met andere woorde, een groep marokanen die zoveel mogelijk
sda3 ; rwina probeert te veroorzake?

jah héél goed ....

16-04-2004, 11:09
leveloze gasten wat gaat hun het aan met wie een meid loopt laat ze eerst naar hun eigen k0nt kijken voor ze andere beoordelen

16-04-2004, 11:10

Citaat:
Origineel gepost door Tsjelzies
leveloze gasten wat gaat hun het aan met wie een meid loopt laat ze eerst naar hun eigen k0nt kijken voor ze andere beoordelen


ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt (zonder spiegels dan )
maar das echt nogal moeilijk;
tenzij je een serieuze massa meedraagt daar vanachter

16-04-2004, 11:12



Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is


ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt (zonder spiegels dan )
maar das echt nogal moeilijk;
tenzij je een serieuze massa meedraagt daar vanachter
ewa safi het is ook bij wijze van

ik word gek van die kerels die denken dat ze het recht hebben andere te mogen beoordelen terwijl ze zelf een lijst met slechte dingen doen

16-04-2004, 11:14
LindaEjimofor ---->> het zijn echt kinderachtige hopeloze zielige gasten

16-04-2004, 11:15

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
dus met andere woorde, een groep marokanen die zoveel mogelijk
sda3 ; rwina probeert te veroorzake?

jah héél goed ....
Ja, inderdaad een stel semi-analfabete lanterfanters, die een doelloos bestaan leiden en elke keer weer "briljante" plannetjes smeden. Dit komt onze reputatie zeker ten goede, maar niet niet heus.
Nou ik hoop dat ze een paar grote negers tegenkomen, die hen een kopje kleiner maken. Misschien dat ze dan beseffen dat ze maar gewoon naar school moeten gaan en zich niet moeten bemoeien met zaken, die hen niet aangaan.

16-04-2004, 11:16
we hebben ook marokkaanse negers hoor wie weet is het wel haar man hehehehe

16-04-2004, 11:18
jah precies kzie in maroc ook vaak negers lopen die gewoon marokkaans praten en met een lichtere vrouw lopen

16-04-2004, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door terrorist2
we hebben ook marokkaanse negers hoor wie weet is het wel haar man hehehehe

16-04-2004, 11:36
IK VINDT T BULLSHIT....

16-04-2004, 11:37
maar die neger zijn islamitisch de gene met wie jullie rondhangen niettttttt

16-04-2004, 11:45


Als ze het doen, dan moeten ze het ook goed doen. Dan moeten ze niet alleen Marokkanen met negers aanspreken, maar ook Marokkanen met Marokkanen die een haramrelatie hebben. Het hebben van een haramrelatie met een Marokkaan is even haram als een haramrelatie met een neger.
Maar voor zoiets is een brigade van 100.000 man nodig

16-04-2004, 11:46

Citaat:
Origineel gepost door nouredinne_el
maar die neger zijn islamitisch de gene met wie jullie rondhangen niettttttt
jullie:schok: ey ik had je zusje kunnen zijn wagha

trouwens laat iedereen maar lekker op zichzelf letten hypocriet gedoe ik zit toch ook niet te zeuren dat JULLIE alleen maar in de coffeeshop of snackbar hangen en shit verkopen en gejatte spullen.

16-04-2004, 12:07
ik snap het niet tekens als er iets negatiefs gezegd wordt over marokkaanse meisjes halen jullie weer de jongens erbij. Wees eerlijk veel marokkaanse meisjes doen dingen die niet mogen(haram). jongens ook dat weet ik

Pagina's : [1] 2