Bekijk volle/desktop versie : Dames die verloven



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

27-04-2009, 16:57
Hey dames,

Wat hebben jullie allemaal al voor jullie verlovingsfeest en wanneer is je verloving?
Ik zal alvast beginnen:

Mijn schatje en ik geven insha'Allah ons verlovingsfeest op 23 mei.
De mannen zijn overdag bij ons thuis en de vrouwen 's avonds in een zaaltje (maar in de avond komt mijn verloofde wel bij mij in de zaal met een paar neven). Ik ben nog opzoek naar een zaal. Ik heb wel al vazen gekocht en kaarsjes want ik ga mijn decoratie zelf doen. We wilden het klein houden maar dat is uit de hand gelopen... We hebben 40-tal mannen en 65-tal vrouwen!!!!! Mijn jurk laat ik opsturen vanuit Marokko. Ik heb de vrouwen van mijn oom er op vertrouwd, mijn broer gaat 6, 7 en 8 juni op zakenreis naar Marokko en dan zal hij ze meebrengen. Als ik de jurk toch niet mooi vind dan heb ik nog tijd om een andere te kopen in Brussel ofzo. Ik moet ook nog naar een stoffenmarkt, tafelkleedjes kopen en stof voor op de stoelen en nog wat andere decoratie moet ik ook halen. Qua muziek ben ik allerlei liedjes aan het zoeken om te kopieren en op cd te zetten. De schoenen en juwelen voor bij de jurk moet ik ook nog halen maar daar wacht ik mee tot de jurk is aangekomen. Ik twijfel wel om een kroontje aan te doen... Henna doe ik niet op, vind dat meer iets voor een henna-feest ipv verlovingsfeest.

Vertel nu wat jullie al hebben en nog moeten doen???

Dikke kus

27-04-2009, 17:05


Niemand die gaat verloven???

27-04-2009, 17:07
Ik ga 9 mei verloven. Wij gaan het feest in een zaal houden, omdat er ongeveer 150 man zal zijn. We gaan het best wel groot houden. Ik kijk er al naar uit.


27-04-2009, 17:12
Insha'Allah. Moge Allah jou en je mannetje veel geluk en liefde schenken. Ga je je verloofde in de zaal late of is t strikt gescheiden? Heb je al een jurk? Ga je verschillende jurken dragen of eentje? Ga je zelf je decoratie doen of huur je iemand in


Dikke kus

27-04-2009, 17:19


Upp

27-04-2009, 17:28
ik ga de mijne thuis houden omdat ik het lekker knus wil doen en zoiezo het budget er niet voor heb. Ik ga wel de dag van te voren henna doen omdat ik dit mooier vindt voor de foto's. Ik wil dan versiering doen maar bij henna feest doe ik de tradionele versie:-)

27-04-2009, 17:30

Citaat door vrouwtje24:
ik ga de mijne thuis houden omdat ik het lekker knus wil doen en zoiezo het budget er niet voor heb. Ik ga wel de dag van te voren henna doen omdat ik dit mooier vindt voor de foto's. Ik wil dan versiering doen maar bij henna feest doe ik de tradionele versie:-)




Insha'Allah meid, moge Allah jou en je mannetje veel vreugde schenken. Wanneer is je verloving? Heb je al een jurk enzovoort?

Mmmmwah

27-04-2009, 17:32

Citaat door boelilie:
Insha'Allah meid, moge Allah jou en je mannetje veel vreugde schenken. Wanneer is je verloving? Heb je al een jurk enzovoort?

Mmmmwah


Ik heb nog niks hahahha, maar ga toch naar marokko van de zomer. Ik ga na de zomer verloven. Na de ramadan dan he want ramadan valt net na de vakantie

27-04-2009, 17:33

Citaat door boelilie:
Insha'Allah. Moge Allah jou en je mannetje veel geluk en liefde schenken. Ga je je verloofde in de zaal late of is t strikt gescheiden? Heb je al een jurk? Ga je verschillende jurken dragen of eentje? Ga je zelf je decoratie doen of huur je iemand in

Dikke kus


Amien! Mijn mannetje zal wel in de vrouwenruimte komen. Ik heb een galajurk laten ontwerpen speciaal voor die dag. Ik ga dan ook twee andere kleedjes dragen en heb voor die dag een negaffa. Decoratie hebben we ook (ik doe het niet zelf), catering, band, dakka, kinderanimatie... Als het feestje voorbij is, plaats ik wel een klein verslagje

27-04-2009, 17:33
ik ga ook op 23 mei verloven inshallah

27-04-2009, 17:33

Citaat door vrouwtje24:
ik ga de mijne thuis houden omdat ik het lekker knus wil doen en zoiezo het budget er niet voor heb. Ik ga wel de dag van te voren henna doen omdat ik dit mooier vindt voor de foto's. Ik wil dan versiering doen maar bij henna feest doe ik de tradionele versie:-)


Ik wil ook henna zetten, maar zo'n beetje op de rug van de hand. Ik vind dat en net zoals jij zegt, dat staat ook mooi op de foto's.

27-04-2009, 17:35

Citaat door vrouwtje24:
Ik heb nog niks hahahha, maar ga toch naar marokko van de zomer. Ik ga na de zomer verloven. Na de ramadan dan he want ramadan valt net na de vakantie



Insha'Allah, ah dan heb je geluk haha nog tijd om te plannen. Ik heb nog eventjes hahaha.

XxX

27-04-2009, 17:36



Citaat door Oemayma_:
Amien! Mijn mannetje zal wel in de vrouwenruimte komen. Ik heb een galajurk laten ontwerpen speciaal voor die dag. Ik ga dan ook twee andere kleedjes dragen en heb voor die dag een negaffa. Decoratie hebben we ook (ik doe het niet zelf), catering, band, dakka, kinderanimatie... Als het feestje voorbij is, plaats ik wel een klein verslagje




OH MOET JE ZEKER DOEN dat verslagje!!! WOW is wel een GROOT verlovingsfeest! Hoe zal je bruiloft er dan uitzien hahaha.

XxX

27-04-2009, 17:36

Citaat door vrouwtje24:
Ik heb nog niks hahahha, maar ga toch naar marokko van de zomer. Ik ga na de zomer verloven. Na de ramadan dan he want ramadan valt net na de vakantie


Je hebt nog heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel tijd meid

27-04-2009, 17:37

Citaat door Oemayma_:
Ik wil ook henna zetten, maar zo'n beetje op de rug van de hand. Ik vind dat en net zoals jij zegt, dat staat ook mooi op de foto's.


ik wil dan ook de binnenkant, maar ga het niet heeeel druk doen of zo. i

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37