Bekijk volle/desktop versie : hoofdoek



15-04-2004, 16:29
aslaam ouleikoum ik zelf draag geen hoofdoek wat ik wel jammer vindt
maar ik vind het best moeilijk om de stap te nemen wat kan ik doen om mijn zelf te overtuigen de stap te nemen ma salama

15-04-2004, 16:38


Klik hier

Wat zeker kan helpen, denk aan de dood, denk aan de straffen in het graf, denk eraan elke seconde brengt je dichter bij de dood. Weet dat Sinds de dag dat je op aarde kwam, jouw chronometer al begon met aftellen naar een moment dat iedereen zal overkomen.

En weet dat het op de Dag des Oordeels te laat zal zijn.

Wie garandeert je morgen?

Hoeveel jongeren sterven er niet dagelijks?

15-04-2004, 17:24
Salaam oualaikoom Zuster,

Ikzelf draag een hoofddoek elhamdoellilah,maar je draagt het als je er in gelooft en als je denkt dat je er klaar voor bent,om het je hele leven te dragen,dan draag je het gewoon.Niemand die je tegenhoudt.
Je kan het niet dragen terwijl iemand je dwingt.Dan doe je het niet, omdat je het uit je zelf wil,maar omdat je gedwongen wordt.

Moge Allah je helpen bij het dragen,volhouden en er klaar voor zijn van je hoofddoek Insh'Allah!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik hoop dat het je lukt Insh'Allah!

15-04-2004, 17:54
insallah en machallah moge allah swt jullie helpen insallah

15-04-2004, 20:51



Citaat:
Origineel gepost door Elwardytje
Salaam oualaikoom Zuster,

Ikzelf draag een hoofddoek elhamdoellilah,maar je draagt het als je er in gelooft en als je denkt dat je er klaar voor bent,om het je hele leven te dragen,dan draag je het gewoon.Niemand die je tegenhoudt.
Je kan het niet dragen terwijl iemand je dwingt.Dan doe je het niet, omdat je het uit je zelf wil,maar omdat je gedwongen wordt.

Moge Allah je helpen bij het dragen,volhouden en er klaar voor zijn van je hoofddoek Insh'Allah!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik hoop dat het je lukt Insh'Allah!
Je hebt helemaal gelijk!!!!!

Je moet er gewoon de tijd voor nemen en je niet overhaasten. Het komt van zelf wel
Veel succes verder

15-04-2004, 22:09
Denk aan je godsdienst en aan GOD en als je bang bent voor de manier waarop anderen je zulle bekijke wat ik zelf ook heb meegemaakt. ik was bang om naar plaatse te gaan waar veel niet islamiete ware...maar et is nu een beetje verandert.
en ben er fiiieer over geworde !!!!!!!
voel je zeker en niet gedwonge

denk aan jezelf en aan GOD

dikke kusjes en succes , you can do it girl

17-04-2004, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door sarael
Denk aan je godsdienst en aan GOD en als je bang bent voor de manier waarop anderen je zulle bekijke wat ik zelf ook heb meegemaakt. ik was bang om naar plaatse te gaan waar veel niet islamiete ware...maar et is nu een beetje verandert.
en ben er fiiieer over geworde !!!!!!!
voel je zeker en niet gedwonge

denk aan jezelf en aan GOD

dikke kusjes en succes , you can do it girl
dankje wel allemaal trouwens moge allah swt al jullie wensen insallah vervullen":blauwkus: Chaimaa

17-04-2004, 13:30
Ga je hem nu dragen?

17-04-2004, 13:32

Citaat:
Origineel gepost door Bellefleur
Je hebt helemaal gelijk!!!!!

Je moet er gewoon de tijd voor nemen en je niet overhaasten. Het komt van zelf wel
Veel succes verder
Salaam 'Alaykoum

Je hebt misschien dan wel gelijk..Maar je moet ook aan Yawm Qiyama denken, en dan wil je het vanzelf zo graag en snel mogelijk..Ik hoop dat je het binnenkort zult dragen, AlhoceimaChaima..

Ma3a Salama..