Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse jongens marokkaanse meisjes



Pagina's : [1] 2

15-04-2004, 14:57
nerri nerri wat een haat onderling bazz hoe de meeste elkaar zo haten ik moet eerlijk zeggen als er geen marokkaanse dames bestonden ga ik dood man ze zijn top maar goed wees een beetje lief voor elkaar we moeten het toch met elkaar doen

15-04-2004, 14:58


Make love not war

15-04-2004, 14:59
Ik ben lief,

15-04-2004, 14:59
inderdaad make love no war but make love in the bedroom after marriage

15-04-2004, 15:00



Citaat:
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09
[B] Ik ben lief, [/B]
ja daar twijfel ik niet aan

15-04-2004, 15:03
ja toch of niet ik hou van mijn volk wat diegene maar ook uitspookt dat is niet mijn zaak dus ja wie ben ik om over iemand te oordelen ik laat liever ieder in zijn waarde en het zou leuk zijn als iedereen dat deed dan hebben we minder haat onder mekaar we moeten juist voor elkaar opkomen elkaar bijstaan in dit moeilijke onvoorspelbare leven maar ja

15-04-2004, 15:03

Citaat:
Origineel gepost door terrorist2
inderdaad make love no war but make love in the bedroom after marriage
Had ik het over de daad?

love als in

capiche

15-04-2004, 15:04
marokkaan nederlander turk het maakt niet uit het gaat er om dat we als moslim gemeenschap met elkaar om moeten gaan...met veel cultuur marokkaan kom je de paradijs niet binenn een goede moslim wel...dus laten we er ons maar beter op richten om onze zusters plicht naar zusters te onderhouden en broeders naar broeders (niet alleen marokkaan bij marokkaan maar moslim bij moslim) zoals Allah swt het wil

15-04-2004, 15:05

Citaat:
Origineel gepost door 7eloua
Had ik het over de daad?

love als in

capiche
yes i know iam just kidding but iam also serieus he nu snap ik het zelf effe niet meer let maar niet op mij

15-04-2004, 15:07
HAAT?

Ik weet niet of er echt haat is. Kijk hier lijkt het wel op haat tegen elkaar.

Geef eerlijk toe, niemand die hier op deze site zit heeft wat te doen. Er komen hier alleen levenloze mensen, dus alleen als ze echt HELEMAAL NIX te doen hebben(zoals ik nu). Iedereen die hier komt denkt alleen hoe moet ik de meeste reacties krijgen? Dus een zooo extreem mogelijke topic openen om je tijd te doden!

Wie reageert nou op een normale topic? NIemand!

Ik kan zelf geen mensen haten en hoop dat iedereen dat ook doet.

hey

15-04-2004, 15:07
ik hou van marokkaanse jongens

15-04-2004, 15:09

Citaat:
Origineel gepost door zulaicha
ik hou van marokkaanse jongens
goed zo neem het voorbeeld van deze meid

ik hou namelijk van marokkaanse vrouwen zij van marokkaanse mennen wie nog meer wie nog meer kom op

15-04-2004, 15:11



Citaat:
Origineel gepost door terrorist2
goed zo neem het voorbeeld van deze meid

ik hou namelijk van marokkaanse vrouwen zij van marokkaanse mennen wie nog meer wie nog meer kom op
ik hou van mijn moslim zusters of die nou marokkaan is of niet

15-04-2004, 15:13

Citaat:
Origineel gepost door oem_ismael
ik hou van mijn moslim zusters of die nou marokkaan is of niet
en niet van je moslim broeders

15-04-2004, 15:15
natuurlijk maar houden van zoals een moslima dat hoort te doen dus hij zou niet weten dat ik van hem zou houden hij zou amper weten dat ik besta maar in mijn doua zou ik zijn naam noemen...(voor mijn moslim broeders) en zusters hebben weer andere rechten bij mij zoals het omgaan en hun aandacht liefde geven

Pagina's : [1] 2