Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zweethanden!! Wat kan je eraan doen?



24-04-2009, 21:51
Weet iemand wat je kan doen tegen zweethanden? Heb hier namelijk best wel last van?

24-04-2009, 21:59


Zweethanden in dit weertje meid? het is t0ch niet z0 warm nu, maar anders is een fIesje water 0p zak aItijd handig. Cremes enz0 maken het aIIeen vettiger enz.

24-04-2009, 22:07
Talkpoeder maakt je handen weer droog (koop bijvoorbeeld die van zwitsal, maar je handen zijn dan wel wittig )

26-04-2009, 03:28
oei hmdl heb ik daar nooit last van , ik zweet over het geheel bijna helemaal niet.
Lijkt me wel erg

26-04-2009, 11:16


Ga naar de huisarts, je krijgt een zalfje van hem die je handen echt super droog maken. Als dit niet helpt, is er maar één andere oplossing voor. En dat is botox laten spuiten in je oksels. Dan gaan je handen niet alleen stoppen met zweten maar ook andere delen van je lichaam wordt het minder. Ga naar de huisarts dus!

26-04-2009, 17:52
ik heb er ook last van probeer is do2 het helpt best goed.
je kan het in kruidvat kopen


23-05-2009, 09:58

Citaat door Angel__:
Ga naar de huisarts, je krijgt een zalfje van hem die je handen echt super droog maken. Als dit niet helpt, is er maar één andere oplossing voor. En dat is botox laten spuiten in je oksels. Dan gaan je handen niet alleen stoppen met zweten maar ook andere delen van je lichaam wordt het minder. Ga naar de huisarts dus!


Ik wil best wel botox laten inspuiten in mijn oksels, maar heb gehoord dat je dan bij een deel van je lichaam meer gaat zweten. En daar heb ik echt geen zin in:S.......Maarre weet je misschien wat de naam van die zalf is? Dan kan ik het bij de dokter navragen en de naam van die zalf opnoemen.

Dankjewel voor je reactie meid.

23-05-2009, 23:56
Ik gebruik Axitrans voor de oksels, deze krijg je in Belgie bij de apotheek. Maar misschien dat ze in Nederland ook te koop zijn, want ze hebben ook een variant voor handen en voeten! Kost ongeveer 15 euro en werkt voor mij perfect.. Succes ermee.