Bekijk volle/desktop versie : Minaressen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

24-04-2009, 19:11
Zijn meestal de dupe

[ ze krijgen de schuld als een huwelijk kapot gaat.. de kinderen gaan haar haten.. ze zijn voor alle problemen verantwoordelijk.. waarom moeten zij in godsnaams een huwelijk/relatie kapot maken?

Terwijl zij hier meestal de dupe ervan zijn.. het is DE MAN zijn schuld!! Want hij loog eerst over zijn huwelijk.. sommige komen er pas na maanden achter dat hij een vrouw heeft.. En hij moest maar trouw blijven

Dus voor je een minares een slet gaat noemen.. kijk eerst naar de grootste shaitan ]

24-04-2009, 19:15


Ja, echt hè! Ik vind gewoon dat het allemaal door de man komt, als die goedkoop wijf er tussen komt. Hij had dit kunnen verkomen!

24-04-2009, 19:17
eindelijk iemand die kan redeneren

24-04-2009, 19:17

Citaat door Riffijnse_:
Ja, echt hè! Ik vind gewoon dat het allemaal door de man komt, als die goedkoop wijf er tussen komt. Hij had dit kunnen verkomen!

Schatje!

Hoe was het gesprek verlopen?

24-04-2009, 19:18



Citaat door Riffijnse_:
Ja, echt hè! Ik vind gewoon dat het allemaal door de man komt, als die goedkoop wijf er tussen komt. Hij had dit kunnen verkomen!



Ja ik ken een meisje en ze zegt zo als ik haar spreek ik slaag haar ze heeft mijn huwelijk kapot gemaakt.. en ze wilt de man toch een kans geven??

niet vergeten hij is de goedkoopste meestal weten die meisjes niet dat hij een vrouw heeft.. meestal gebruikt hij hen!


en niet vergeten waarom gaat hij vreemd?

24-04-2009, 19:20
nou ik vind dat de man ook schuldig is,natuurlijk is ie dat als ie vreemd gaat maar als je als vrouw zijnde weet dat ie getrouwd is en je gaat met hem, tfoe 3lik,want dan ben je gewoon een vieze ho die niet van andermans mannen kan afblijven.

24-04-2009, 19:21

Citaat door whoopy1987:
eindelijk iemand die kan redeneren


Ik hoor dat maar vaker..

en moest de minares er iets van weten.. dan is het haar plicht om het gedaan te maken

mijn vriendin "niet marokkaans" ze is naar bed geweest met een getrouwde man.. ze wist dat en weetje wat ze zei? ik heb dat express gedaan om te zien hoe ver hij zou gaan.. tweede keer vroeg hij weer om seks en toen zei ze tegen hem schaam je uw niet je hebt haar al eens bedrogen en je doet dat trg met alle plezier terwijl ze kookt, poets, en strijkt voor je.. zo erg zij zit thuis en jij neukt met andere.. hij huilde en sinds dien heeft ze niks emer van hem gehoord

24-04-2009, 19:23

Citaat door fatimake:
Zijn meestal de dupe

[ ze krijgen de schuld als een huwelijk kapot gaat.. de kinderen gaan haar haten.. ze zijn voor alle problemen verantwoordelijk.. waarom moeten zij in godsnaams een huwelijk/relatie kapot maken?

Terwijl zij hier meestal de dupe ervan zijn.. het is DE MAN zijn schuld!! Want hij loog eerst over zijn huwelijk.. sommige komen er pas na maanden achter dat hij een vrouw heeft.. En hij moest maar trouw blijven

Dus voor je een minares een slet gaat noemen.. kijk eerst naar de grootste shaitan ]



Oprah today yekki.!

24-04-2009, 19:23

Citaat door lou_lou_a:
nou ik vind dat de man ook schuldig is,natuurlijk is ie dat als ie vreemd gaat maar als je als vrouw zijnde weet dat ie getrouwd is en je gaat met hem, tfoe 3lik,want dan ben je gewoon een vieze ho die niet van andermans mannen kan afblijven.



Ja idd!! Maar niet vergeten dat DE MAN alles uitlokte.. hij moest maar zeggen nee sorry ik ben getrouwd

24-04-2009, 19:24

Citaat door _Soumia:
Schatje!

Hoe was het gesprek verlopen?





Aaaah, liefje! Aqachem da, !

Ik belde jou daarstraks maar ik kreeg voicemail, ik bel je zo weer insha'Allah. Maaaaaaar, het ging naar mijn gevoel wel goed, alleen kon het beter! Moge Allah , ons bijstaan!

Vertel je zo alles, tot zo!

24-04-2009, 19:25

Citaat door Biatch.!:
Oprah today yekki.!



Ja en ik was het zwaar oneens met hen..

ze pakken die vrouwen daarvoor aan terwijl de mannen onschuldig zijn yeah right.. ik ken gewoon veel mensen waarmee dit gebeurd is

zelf ik kreeg een aanbod van een HEEEL knappe man ze3ma cinemake doen enzo wollah hij kreeg een middelvinger

24-04-2009, 19:27
Sinds wanneer is de minares een slachtoffer. Please.
Er zijn genoeg vrouwen die loeren op een getrouwde man en alles doen om hem gek te maken. Wich reminds me, nieuwste film van Beyonce Obsession gaat daar over.

Laten we zeggen ze weten in het begin niet dat hij getrouwd is, waarom gaan ze er hier toch mee door? Wetend dat de man getrouwd is en kinderen heeft. Het is bekend dat meeste mannen hun vrouwen toch nooit verlaten.

Tfu op zulke vrouwen

24-04-2009, 19:28



Citaat door Vixen:
Sinds wanneer is de minares een slachtoffer. Please.
Er zijn genoeg vrouwen die loeren op een getrouwde man en alles doen om hem gek te maken. Wich reminds me, nieuwste film van Beyonce Obsession gaat daar over.

Laten we zeggen ze weten in het begin niet dat hij getrouwd is, waarom gaan ze er hier toch mee door? Wetend dat de man getrouwd is en kinderen heeft. Het is bekend dat meeste mannen hun vrouwen toch nooit verlaten.

Tfu op zulke vrouwen


omdat hij zegt dat hij gaat scheiden?

24-04-2009, 19:29

Citaat door Vixen:
Sinds wanneer is de minares een slachtoffer. Please.
Er zijn genoeg vrouwen die loeren op een getrouwde man en alles doen om hem gek te maken. Wich reminds me, nieuwste film van Beyonce Obsession gaat daar over.

Laten we zeggen ze weten in het begin niet dat hij getrouwd is, waarom gaan ze er hier toch mee door? Wetend dat de man getrouwd is en kinderen heeft. Het is bekend dat meeste mannen hun vrouwen toch nooit verlaten.

Tfu op zulke vrouwen


TFU op de mannen die erop ingaan terwijl hen vrouwtje meskiena thuis zit dat is pas triest

24-04-2009, 19:30

Citaat door whoopy1987:
omdat hij zegt dat hij gaat scheiden?




Ben je echt zo naief?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6