Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van seksuelevoorlichtingen op school ?



Pagina's : [1] 2

24-04-2009, 14:09

Ik persoonlijk vind het we goed, dan weten de schoolkinderen van nu hoe ze dingen moeten aan pakken & dat er voorbehoedsmiddelen bestaan...
dat als ze het willen uitproberen dat ze geen ongelukje maken..etc...

Vinden jullie dat het verboden moet worden omdat de kinderen dan te veel daar vanaf weten ? of juist het tegenovergestende hiervan ?

afz: French_Manicure!

24-04-2009, 14:14



Citaat door Tarwila:
idiote stelling.



Vind je ?

leg me eens uit waarom je dat vind meid ?

24-04-2009, 14:23
Tegenwoordig weten ze al vanaf hun 9de hoe alles werkt

24-04-2009, 14:27

Citaat door tanger_lover:
Tegenwoordig weten ze al vanaf hun 9de hoe alles werkt



hahah, oke daar heb je gelijk in maar ze weten toch niet hoe alles inmekaar zit.....tuurlijk >er bestaat internet tv programma`s maar voorlichtingen geven is anders !


24-04-2009, 14:29



Citaat door French_Manicure:
hahah, oke daar heb je gelijk in maar ze weten toch niet hoe alles inmekaar zit.....tuurlijk >er bestaat internet tv programma`s maar voorlichtingen geven is anders !


Ik vind het hetzelfde hoor

Ik vond de voorlichting juist erger met die banaan en condoom

24-04-2009, 14:32

Citaat door tanger_lover:
Ik vind het hetzelfde hoor

Ik vond de voorlichting juist erger met die banaan en condoom



ahaha, wij kregen een ruberre ding zo stijf als ik weet niet wat ! en dan moest je een condoom om doen !

24-04-2009, 14:33

Citaat door Tarwila:
Hoezo zou het verboden moeten worden?



Ik hoor vele ouders zeggen :''ik wil niet dat er voorlichtingen worden gegeven''

ik meen het..ik loop nu stage vanwege mijn studie en momenteel zijn we daar bezig met een project voor voorlichtingen maar het zijn vooral de marokkaanse moeders en vaders die daar tegen zijn..dit bleek uit een enquete ..

24-04-2009, 14:36

Citaat door French_Manicure:
ahaha, wij kregen een ruberre ding zo stijf als ik weet niet wat ! en dan moest je een condoom om doen !

Drie keer raden wat die rubbere ding was

Ik weet nog dat die dame die sexsuele voorlichiting gaf alle marokkaanse dames apart nam en nog in details vertelde hoe je wat moest doen en
Was een hele drama

24-04-2009, 14:37

Citaat door tanger_lover:
Drie keer raden wat die rubbere ding was

Ik weet nog dat die dame die sexsuele voorlichiting gaf alle marokkaanse dames apart nam en nog in details vertelde hoe je wat moest doen en
Was een hele drama







vooral die marokkaanse meiden die gaf ze echtra voorlichting yek ?
ze dacht zo :''hun krijgen geen voorlichtingen het is verboden terwij ze al VEEL afweten !' ahhaha

24-04-2009, 14:38
Ik zat vroeger op een strenge katholieke meisjesschool dus da viel allemaal wel mee..

24-04-2009, 14:39

Citaat door Tarwila:
Ze denken het is haram. Dingen die taboe zijn willen ze graag taboe houden. Ze denken als mijn kinderen het niet horen zullen ze het vast ook niet doen.



juist ! ik vind het heel raar, je moet juist je kind infomeren om dingen goed aan tepakkken en uit te gaan kijken met wat hij/zij doet !

24-04-2009, 14:40

Citaat door insaf18:
Ik zat vroeger op een strenge katholieke meisjesschool dus da viel allemaal wel mee..



Oh daar zijn ze al helemaal niet vrij om dingen te zeggen, moest jij ook bidden voor het eten enz..?
deed je dat ook ?

24-04-2009, 14:41


Ik vind het wel goed!
Zodat ze ook de gevaren zullen realiseren.

Bijv zwangerschap? Ziektes etc.
Soms is het TE LAAT
You never know these days,en daarnaast is het ook toegestaan in het geloof om voorlichting te geven

Ik vind vanaf het moment dat jongens hun bepaalde dromen hebben en dames hun perioide.. dat ze zulke lessen moeten geven
EN belangrijkste HET MOET SERIEUS GENOMEN worden!

24-04-2009, 14:42

Citaat door French_Manicure:




vooral die marokkaanse meiden die gaf ze echtra voorlichting yek ?
ze dacht zo :''hun krijgen geen voorlichtingen het is verboden terwij ze al VEEL afweten !' ahhaha

wollahila en dan was het je mag een vriendje hoor je gaat er niet dood aan
Meskiena ze wist niet als ik een vriendje had kree ik all me neven en ooms over me heen

24-04-2009, 14:43

Citaat door Greenscarf_:
Ik vind het wel goed!
Zodat ze ook de gevaren zullen realiseren.

Bijv zwangerschap? Ziektes etc.
Soms is het TE LAAT
You never know these days,en daarnaast is het ook toegestaan in het geloof om voorlichting te geven

Ik vind vanaf het moment dat jongens hun bepaalde dromen hebben en dames hun perioide.. dat ze zulke lessen moeten geven
EN belangrijkste HET MOET SERIEUS GENOMEN worden!



Indd

Pagina's : [1] 2