Bekijk volle/desktop versie : Mijn dochtertje heeft de waterpokken :confused:?



24-04-2009, 12:08
Dames,

mijn dochtertje van 4 heeft de waterpokken sinds een paar dagen. Maar alleen op haar gezicht en op haar armen, zijn duidelijke blaasjes!

Maar wat ik me afvraag is dat haar lichaampje niet onder zit, kan dit nog komen? Of kan het zijn dat ze daar geen last van krijgt?

Volgens de mensen die ik spreek zou ze helemaal onder moeten komen te zitten.

Graag ervaringen!

24-04-2009, 12:10


Koop meteen Lotion Alba, dit werkt echt supergoed. Verkoelend en droogt heel snel uit. Is verkrijgbaar bij de apotheek.

24-04-2009, 12:11

Citaat door BosseBol:
Koop meteen Lotion Alba, dit werkt echt supergoed. Verkoelend en droogt heel snel uit. Is verkrijgbaar bij de apotheek.


bedankt! maar kan het zijn dat ze het niet po de rest van haar lichaam krijgt?

24-04-2009, 12:15

Citaat door Moslima39:
bedankt! maar kan het zijn dat ze het niet po de rest van haar lichaam krijgt?



Bij mijn zoontjes begon het op dinsdag en pas op zaterdag zaten ze onder.

24-04-2009, 12:26


he meis, het hoeft echt niet hoor op haar hele lichaam als ze ze op haar gezicht heeft en armen dan kan het ook daarbij blijven.
er zijn ook kindjes die helemaal bedekt worden met waterpokken zelfs op hun tong.
me dochtertje heeft ook heel weinig waterpokken gehad enkel op haar gezicht en echt een paar op haar borstkas maar ze was nog geen 1 jaar (paar maanden oud) en in die tijd lag ze in het ziekenhuis en de arts gaf aan als kinderen onder de 1 jaar waterpokken krijgen kunnen ze op wat later leeftijd weer krijgen...tot nu toe heeft ze nog niks gekregen en ze is nu 2 jaar oud.

24-04-2009, 18:58
Soms komen de overige pokken er pas na een aantal dagen pas uit.....Dus het kan nog komen.....En tot een week geloof ik na het doorkomen van de laatste pokken is het nog besmettelijk....

24-04-2009, 19:35
mijn dochtertje heeft het ook net achter de rug het begon op een donderdag.En zaterdag was het over maar zei had het wel op haar rug buik,geslachtsdeel zelfs.heb toen goede spul van de apotheek gekocht en was meteen uitgedroogd.En op een dinsdag was het el hamdoellilah over.

25-04-2009, 18:13
die op haar gezicht zijn aan het uitdrogen hamdoullah, dit is vorig week begonnen. enkele op haar armen, en dat is alles?