Bekijk volle/desktop versie : Hoe snel windt jij Marokkaanse mannen om je "vinger"



Pagina's : [1] 2 3

14-04-2004, 21:51
Nou? Hoe lang duurt het voordat je een man om je vingers windt
Mij? Geef mij een kwartier en ik kan bijna alles met hem doen.



Ps: Marokkaanse mannen zijn voorspelbaar, zij denken dat zij het bij het juiste/langste eind hebben. Helaas is dit vaak niet zo. Toch blijven ze altijd mijn favoriet.

14-04-2004, 22:08


hahahahha .....


geef mij 13 minuten!

14-04-2004, 22:12

Citaat:
Origineel gepost door JudgmentDaY
Nou? Hoe lang duurt het voordat je een man om je vingers windt
Mij? Geef mij een kwartier en ik kan bijna alles met hem doen.



Ps: Marokkaanse mannen zijn voorspelbaar, zij denken dat zij het bij het juiste/langste eind hebben. Helaas is dit vaak niet zo. Toch blijven ze altijd mijn favoriet.



je kan mij in een kwartier overtuigen als je me je
linkerborst laat zien ,
anders niet


14-04-2004, 22:29

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is



je kan mij in een kwartier overtuigen als je me je
linkerborst laat zien ,
anders niet

Yeh sure and the earth is plat.


14-04-2004, 22:43


Niet besteedt mijn tijd beter ergens anders aan

14-04-2004, 22:52

Citaat:
Origineel gepost door marocalhoceima
Niet besteedt mijn tijd beter ergens anders aan
Je hebt soms van die periodes, waarin je je tijd moet doden. Dan maar zo


14-04-2004, 23:39
zehma binnen een kwartier , kijk mij nou is.


Ga asjeblieft spelen ga.

Een marokkaanse man heb je NOOIT, al ben je met hem getrouwd.

Die domme gedachte die vele meisjes met jou hebben, ik gebruik hem en doe met hem wat ik wil, is gelijk de gedachte die je zo laat gebruiken door iedereen.

Want die jongen die jij zogenaamd gebruikt hoeft niet eens zn best te doen voor jou. hij krijgt alles van jou zonder moeite. Is ie zn kwakje kwijt gaat ie er weer vandoor, BLIJF JIJ NOU MR LEKKER DENKEN IK HEB HEM GEFLASHT.

mr je weet MAROKKANEN HEB JE HET OVER, en bij ons is een man die veel meisjes pakt DA MAN en een meisje die veel jongens neemt de H!OER! ONTHOUD JE DIE?

veel succes met jezelf zelf te laten gebruiken.

ZE HEBBEN HIER EEN TOPIC OVER AFKNAPPERS, MR JIJ BENT ER DUS OOK EEN!

groetjes,

amin Nadori

14-04-2004, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door NadoriAmin
zehma binnen een kwartier , kijk mij nou is.


Ga asjeblieft spelen ga.

Een marokkaanse man heb je NOOIT, al ben je met hem getrouwd.

Die domme gedachte die vele meisjes met jou hebben, ik gebruik hem en doe met hem wat ik wil, is gelijk de gedachte die je zo laat gebruiken door iedereen.

Want die jongen die jij zogenaamd gebruikt hoeft niet eens zn best te doen voor jou. hij krijgt alles van jou zonder moeite. Is ie zn kwakje kwijt gaat ie er weer vandoor, BLIJF JIJ NOU MR LEKKER DENKEN IK HEB HEM GEFLASHT.

mr je weet MAROKKANEN HEB JE HET OVER, en bij ons is een man die veel meisjes pakt DA MAN en een meisje die veel jongens neemt de H!OER! ONTHOUD JE DIE?

veel succes met jezelf zelf te laten gebruiken.

ZE HEBBEN HIER EEN TOPIC OVER AFKNAPPERS, MR JIJ BENT ER DUS OOK EEN!

groetjes,

amin Nadori
Eh ... wow adem eens rustig even in en uit joh ....

Ik denk niet dat ze bedoelt dat ze met ze naar bed gaat, tenminste zo vat ik het niet op .... Waarom moet je zo extreem denken ? Meteen een worst case scenario ...

Denk eerder dat het een beetje tijdverdrijf is waar ze het over heeft ... Beetje plagen enz. maar niks van wat jij hierboven typt .... Je kan niemand altijd hebben ... want je kan niet in iemand zijn hoofd gaan zitten. Enneeh wat betreft je reactie dat mannen dan DE man zijn iwa leg dat maar aan Allah uit als de dag komt ....


Wat betreft dat om de vinger winden, dat zijn kleine machtsspelletjes waar je de verkeerde aandacht mee krijgt....

Als je weet wat je waard bent dan heb je geen bevestiging nodig ...

Mohim zo zie ik het een ieder zijn mening ....

14-04-2004, 23:50

Citaat:
Origineel gepost door Laysa
Eh ... wow adem eens rustig even in en uit joh ....

Ik denk niet dat ze bedoelt dat ze met ze naar bed gaat, tenminste zo vat ik het niet op .... Waarom moet je zo extreem denken ? Meteen een worst case scenario ...

Denk eerder dat het een beetje tijdverdrijf is waar ze het over heeft ... Beetje plagen enz. maar niks van wat jij hierboven typt .... Je kan niemand altijd hebben ... want je kan niet in iemand zijn hoofd gaan zitten. Enneeh wat betreft je reactie dat mannen dan DE man zijn iwa leg dat maar aan Allah uit als de dag komt ....


Wat betreft dat om de vinger winden, dat zijn kleine machtsspelletjes waar je de verkeerde aandacht mee krijgt....

Als je weet wat je waard bent dan heb je geen bevestiging nodig ...

Mohim zo zie ik het een ieder zijn mening ....
Gelukkig heeft iedereen zijn mening, anders was het een saaie boel hiero!

Mr ik zei niet dat ik zn man DA MAN vind, mr binnen DE MAROKKAANSE CULTUUR! dus niet islam, wat marokkaanse cultuur is geen islamitische cultuur

IK BEN UITGEADEMD EN NU?

14-04-2004, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door NadoriAmin
Gelukkig heeft iedereen zijn mening, anders was het een saaie boel hiero!

Mr ik zei niet dat ik zn man DA MAN vind, mr binnen DE MAROKKAANSE CULTUUR! dus niet islam, wat marokkaanse cultuur is geen islamitische cultuur

IK BEN UITGEADEMD EN NU?
Iwa plaatsgenootje ...


Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor ... maar dat het cultuur is wil niet meteen zeggen dat het goed is .... Waarom kaart je cultuur dan aan ... je had beter de Islam aan kunnen halen .....


Eneeh niet teveel ademen nu want mijn beeldscherm beslaat ....

Sram ....

14-04-2004, 23:59
Yiwad esram ennem, rashem zie nador niegh?

Ja mr hoe ik de topic heb gelezen zit heel ver van de marokkaanse cultuur laat staan de islamitische. Islamitische cultuur is te extreem voor zn persoon haha.

Oke dan houd ik ff op met diep adem halen oke,

an3awad esram niegh enahra?

Amin zie nador

15-04-2004, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door NadoriAmin
Yiwad esram ennem, rashem zie nador niegh?

Ja mr hoe ik de topic heb gelezen zit heel ver van de marokkaanse cultuur laat staan de islamitische. Islamitische cultuur is te extreem voor zn persoon haha.

Oke dan houd ik ff op met diep adem halen oke,

an3awad esram niegh enahra?

Amin zie nador
Iwa mlih ... nesh zie Nador ....


Ja ok maar het doel heiligt de middelen niet you know .... Mischien is ze nog jong ... niet iedereen heeft het voordeel gehad dat ze meteen weten hoe het moet ....

Ok safi de condens is een stortbui geworden ....

3aouth srem anaghnie agharaboe n srem ....

Nesh ...

15-04-2004, 00:13


ah d sham ie yoerien manaya emmara?

Als mensen dingen niet weten is het dus je taak om ze erop te wijzen. Ieder heeft een andere aanpak nodig! sommige moet je prikkelen

agharraboe waha?

nesh tghierayie aday tessakad rabhaa ennie jakmar,

wanita d emmies en asgangan

15-04-2004, 00:17
aha...half berbers, half Nl gesproken..

15-04-2004, 00:18
Een beetje variatie in het spel kan geen kwaad toch?

Pagina's : [1] 2 3