Bekijk volle/desktop versie : De wereld van de Marokkaanse vrouw.



Pagina's : [1] 2

23-04-2009, 20:07

Citaat door CupDlover:
Hoe zal die eruit zien.

De gemiddelde Marokkaanse vrouw wil trouwen, kinderen en thuis blijven. Maar zodra ze dat hebben zijn ze dan ook gelukkig of wat willen ze dan?
.

23-04-2009, 20:10


euhm dat is bij mij iets anders, ik wil momenteel eerst me school afmaken, werken, sleutel tot succes te vinden en dan rustig aan doen...

trouwen....kinderen etc. in de loop van de tijd ga je vanzelf minder werken...
hoort gwn bij het vrouw zijn....

zo ziet (of gaat eruit zien inscha'allah) mijn wereldje eruit zijn.

23-04-2009, 20:11
zodra we dat hebben willen we meer Meer MEERRR!!!!

23-04-2009, 20:17

Citaat door CupDlover:
Hoe zal die eruit zien.

De gemiddelde Marokkaanse vrouw wil trouwen, kinderen en thuis blijven. Maar zodra ze dat hebben zijn ze dan ook gelukkig of wat willen ze dan?


Dan wordt er terug gekeken op de verstreken jaren en getreurd om wat was en nu niet meer is..

Diegene die gelukkig zijn met het hier en nu zijn diegene die dan ook gelukkig zijn. Diegene die slechts gelukkig dachten te worden door datgene te bereiken wat jij beschrijft, tjah Allahoe a3lem.

Supertje

23-04-2009, 20:21



Citaat door CupDlover:
waarom willen jullie zoveel
wij mannen willen alleen rust



Hoe zie jij die rust dan voor je als ik vragen mag?

Wij vrouwen willen alleen dat gene wat we verdienen en waar we naar streven als vrouw zijnde. En trouwen, dat hoort bij het leven. Sunnat al 7ayaat. Net zoals kinderen krijgen als je daar gezegend voor bent.

En wie zegt dat vrouwen thuis willen blijven? Ik denk dat heel veel vrouwen hier op het forum en moeder zijn en werken. Gaat prima samen hoor als je dat goed weet te combineren.

23-04-2009, 20:30

Citaat door CupDlover:
geen onnodig gevraag, geen gezeur, geen moeilijke dingen maken van dingen waar je neits aan kan doen.

En de meeste vrouwen in mijn omgeving wilen eerst wel werken en doen dat ook maar zodra het zo ver is denken ze ik zit toch liever thuis met de kids.




Tjah, dan moet je je hele leven vrijgezel blijven. Wat wil je dan. Een pop ofzo?

En dat jouw omgeving zo is betekend niet per definitie dat alle vrouwen thuis gaan zitten na het baren van kinderen. Toch moet het haar eigen keuze blijven wat ze wil gaan doen en dat moet je wel respecteren. Persoonlijk zou ik niet een fulltime huisvrouw willen zijn maar ook niet veel werken. Ik heb met 3 kids mijn balans gevonden tussen 3 dagen thuis en 2 dagen werken en dat werkt prima. Maar niet iedereen wil/kan dat.

23-04-2009, 20:37

Citaat door CupDlover:
ik praat over wat ik zie in mijn omgeving, verder dan mijn oog rijkt kan ik geen mening creeeren.

En mijn ogen halen rotterdam bij lange na nie t



Dus ga je er maar vanuit dat iedereen zo is als in jouw omgeving. Volgens jouw reacties leef jij heel erg geisoleerd in jouw omgeving. Kijk verder dan je neus lang is en laat je niet beinvloeden door je omgeving. Jij bent uiteindelijk diegene die samen met zijn vrouw beslissingen gaat nemen en daar heeft jouw omgeving niets mee te maken. Tis jouw leven en niet dat van hun.

23-04-2009, 20:45

Citaat door CupDlover:
Waarom moet je nou weer provoceren? Wat ik boven getikt heb is een idee adt ik heb. Je kan ook gewoon antwoorden en zeggen wat jij doet en hoe jij het vind. dan hier bijdehand en stoer te gaan doen om vervolgens een beetje je "macht" hier te gaan misbruiken.



Ah gosie, ben jij nou op je teentjes getrapt. Ik zeg toch ook alleen maar wat ik denk en wat ik zie. Of mag dat niet?

Stoer en macht? Haha, I wish want dan was ik wel een leider geweest van een of ander land.

23-04-2009, 20:51

Citaat door CupDlover:
Waarom moet je nou weer provoceren? Wat ik boven getikt heb is een idee adt ik heb. Je kan ook gewoon antwoorden en zeggen wat jij doet en hoe jij het vind. dan hier bijdehand en stoer te gaan doen om vervolgens een beetje je "macht" hier te gaan misbruiken.


Hoezo provoceren?
Ze gaat toch gewoon een normale discussie aan, met wat adviezen voor jou.

Vooral omdat je (gezien je nick) erg kortzichtig bent.

23-04-2009, 20:53

Citaat door Madame_Louisa:
Hoezo provoceren?
Ze gaat toch gewoon een normale discussie aan, met wat adviezen voor jou.

Vooral omdat je (gezien je nick) erg kortzichtig bent.



Ik heb hem juist nog tips meegegeven. En dat noemt hij provoceren en machtsmisbruik.

23-04-2009, 21:39

Citaat door een_Rotterdamse:
Ah gosie, ben jij nou op je teentjes getrapt. Ik zeg toch ook alleen maar wat ik denk en wat ik zie. Of mag dat niet?

Stoer en macht? Haha, I wish want dan was ik wel een leider geweest van een of ander land.



je bent goed gebekt dat is nogal intimiderend voor de maroc man

heerlijk om jou reacties te lezen

23-04-2009, 22:08
Ik wil rust en dingen kunnen doen die ik nu ook kan!

24-04-2009, 23:11



Citaat door CupDlover:
NOu ik vind het provocerend, ik open een topic voor de fun en om iet wat ik constateer. ipv netjes worden gewezen op dingen word ik aangevallen ..


en mijn nick ...wat is daar mis mee? mag je als man borsten niet eens meer geil vinden fo zo ?



Wie valt jou dan aan? Een mening geven is toch niet aanvallen???

24-04-2009, 23:17
Een Rotterdamse is dat jou kindje? eeeeecht superrrrr schattig!

Mag ik ff in z'n wangentjes knijpen hahaha

24-04-2009, 23:24

Citaat door JuztMe:
Een Rotterdamse is dat jou kindje? eeeeecht superrrrr schattig!

Mag ik ff in z'n wangentjes knijpen hahaha


Ja, is mijn jongste zoontje. Schatje he. Hij lacht de hele dag door. Echt een lachebekkie is hij.

Pagina's : [1] 2