Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : GeReChTEn VoOr De RaMaDaN

NaDoR.ZiNa
05-11-2002, 15:00

Zo de LaAtStE DaG En MorgEn Is hEt Zo Ver!!!!!!! maAr WaT ViNdEn JuLLiE HeT lEkKerStE Om tE EtEn MeT RaMaDan?????? Ik ZeLf BeGin AlTijd MEt DaDeLs eN EeN KopJe HaRiRa En EeN GrOOtE GlaS MEt GePErStE SiNaSapPeL KiWi BaNaAn GeWoOn AlLeS DoOr Me KAaR GoOiEn! En DaArNa UhMm TjAh VlEeS EnZo Ik WeEt NiEt DaAr LeT Ik NiEt Op Als Ik mAaR EtEn NAAr biNNeN KRIjG :giechel: UHmMm Als Ik AaN Al daT lEkKes deNK KrIjG Ik GeLiJk HonGeR!!! CiAo CIAo :zwaai:

tangia19
05-11-2002, 17:02
ik begin met een glas water en dan dadels en dan soep en dan shebakkia en dan msemen (rgajef) en dan aaaaaaaaaaaaaaltijd een manderijntje

Kaboutertje
05-11-2002, 17:05
wie heeft het recept van rgajef?? hmmm ben er dolop...pleazzzz anyone?? kan niet elke avond bij mijn mammie eten, kon dat maar!!!

moena
05-11-2002, 17:45
ik begin met en glas water en tmar en daarna hrirra en dat is het dan tenzij ik nog een zak chips ofzo open doe

Msattia
05-11-2002, 20:58

Ikke met een glas water, dan 3 dadels, dan gaan we met z'n allen aan tafel zitten, en eten elke dag verschillend, dan msemen met Lbini, of swens en msemen met kefta erin enz...natuurlijk dagelijks standaard sebekia, seloee, eieren, loumpia's + thee en koffie en op het laats Harira, Balboela enz... Zo dat was het

Msattia
05-11-2002, 20:59
ohja nog MAbrouk Ramadan, allemaal.

mistarifest
06-11-2002, 12:49
Origineel gepost door Msattia ohja nog MAbrouk Ramadan, allemaal. jij ook mabrouk ramadan msattia. En ik hierbij ook alle moslims een gezegend ramadan.

NaDoR.ZiNa
06-11-2002, 15:57
JaH IeDeReEn RamAdAn MoUbArEk!!!!!!! 1 sTe DaG Is Al BiJNa VoOrBiJ!!!! HmMmM Ik RuIk DiE GeUr VaN De HarIrA Uit De KeUkEn KomEn!!!!!! Ik WiL EtEn!!! :huil: nEeJ EigEnLIjk Heb Ik NiEt Zo'n HonGEr Ik Heb MeEr DoRst WaJoW Me MoNd Is Zo DrOog!!! Je WiL NiEt WeTeN!