Bekijk volle/desktop versie : Wie is ooit bijna verdronken?



Pagina's : [1] 2 3 4

22-04-2009, 19:57
[Niet in de liefde maar letterlijk verdronken! 1 van de ergste ervaringen van mn leven! Ik kan me het nog goed herinneren..

De zee was die dag 'wild' om zo maar te zeggen, de golven waren giga groot. Maar mijn nicht en ik (toendertijd 12/13 jaar) vonden dat uitdagend, dus wij gaan zo de zee in.. Alles was nog onder controle, maar toen kwam die ene golf! Wayoooooo nachtmerrie.. mijn nicht greep zich aan mij vast en ik aan haar om onszelf naar boven te trekken, teeeering ik greep uit wanhoop alles wat ik grijpen kon. Ik moest het maar van mn eigen familie hebben, maar niet heus..

Uiteindelijk werden we uit het water gevist door 2 jonge gozers (enige positieve aan dit verhaal :hihi Mijn vader die ons nog zo had gewaarschuwd had geen flauw idee van wat er gebeurd was omdat ie lag te pitten. Maar menn wat een traumatische ervaring was dat..]

Wie heeft ook zoiets meegemaakt?

22-04-2009, 19:59


Ik werd door een dikke zwemlerares op 6 jarige leeftijd in het diepe gegooid, uiteindelijk moest ze er zelf in springen met haar dikke reet en mij eruit vissen. Volgende dag heeft mijn mama het opgelost

Maar water-vrees heb ik nu nog steeds

22-04-2009, 20:02
Ik weet nog dat ik stoer wou doen (ik was toendertijd rond een jaar of 9-10) toen mijn leerkracht vroeg wie er in het 'diepe' kon. Ik wist niet of ik het kon, en ik betwijfelde het, maar ik deed het toch, en ik sprong het zwembad in (het was daar rond een 3 meter 50 of zo), en ik begon gewoon te verdrinken.

22-04-2009, 20:02
Ik heb een keer mijn nicht bijna laten verdrinken in Marokko.
We hadden zo een bananenbootje gehuurd en toen zijn we diep de zee in gegaan. Me nichten uit Nederland gingen toen duiken, en zij wou maar niet.
Dus ik met me domme kop duw haar het water in, en ze kon niet zwemmen .
Me nichten en ik probeerden haar weer in de boot te krijgen maar lukte niet, toen kwamen een paar mannen in een jetski ons helpen..
En iedereen was pissig op mij die dag
Wist niet dat ze niet kon zwemmen..

22-04-2009, 20:10



Citaat door Lil_S:
Ik weet nog dat ik stoer wou doen (ik was toendertijd rond een jaar of 9-10) toen mijn leerkracht vroeg wie er in het 'diepe' kon. Ik wist niet of ik het kon, en ik betwijfelde het, maar ik deed het toch, en ik sprong het zwembad in (het was daar rond een 3 meter 50 of zo), en ik begon gewoon te verdrinken.

Just the same!

22-04-2009, 20:12

Citaat door _Soumia:
Just the same!





22-04-2009, 20:12

Citaat door Organza:
[Niet in de liefde maar letterlijk verdronken! 1 van de ergste ervaringen van mn leven! Ik kan me het nog goed herinneren..

De zee was die dag 'wild' om zo maar te zeggen, de golven waren giga groot. Maar mijn nicht en ik (toendertijd 12/13 jaar) vonden dat uitdagend, dus wij gaan zo de zee in.. Alles was nog onder controle, maar toen kwam die ene golf! Wayoooooo nachtmerrie.. mijn nicht greep zich aan mij vast en ik aan haar om onszelf naar boven te trekken, teeeering ik greep uit wanhoop alles wat ik grijpen kon. Ik moest het maar van mn eigen familie hebben, maar niet heus..

Uiteindelijk werden we uit het water gevist door 2 jonge gozers (enige positieve aan dit verhaal :hihi Mijn vader die ons nog zo had gewaarschuwd had geen flauw idee van wat er gebeurd was omdat ie lag te pitten. Maar menn wat een traumatische ervaring was dat..]

Wie heeft ook zoiets meegemaakt?


ik 2x in de zee .. eerste keer slaagde ik erin mezelf eruit te redden

maar toen hoorde ik mijn tante schreeuwen .. was ik terug gegaan om der te halen ..


beide keren was ik er bijna geweest .. kwas die dag kappot en heb 3 dagen ofzo lopen slapen

22-04-2009, 20:12

Citaat door rabatiaa:
Ik werd door een dikke zwemlerares op 6 jarige leeftijd in het diepe gegooid, uiteindelijk moest ze er zelf in springen met haar dikke reet en mij eruit vissen. Volgende dag heeft mijn mama het opgelost

Maar water-vrees heb ik nu nog steeds


Aaaah op 6-jarige leeftijd.. ik kan me voorstellen dat je nog steeds watervrees hebt. Wat heeft je moeder met die dikker geflikt?

22-04-2009, 20:13

Citaat door Step_aSide:
Het overkwam me vandaag toen ik onder de douche stond. Moest echt naar adem snakken, :/ friggin weird.




Dat is inderdaad heel eigenaardig.

22-04-2009, 20:13

Citaat door Lil_S:
Ik weet nog dat ik stoer wou doen (ik was toendertijd rond een jaar of 9-10) toen mijn leerkracht vroeg wie er in het 'diepe' kon. Ik wist niet of ik het kon, en ik betwijfelde het, maar ik deed het toch, en ik sprong het zwembad in (het was daar rond een 3 meter 50 of zo), en ik begon gewoon te verdrinken.


Hahaha wij mgharba moeten altijd eerste voet zetten, laten zien hoe het moet ze3ma

22-04-2009, 20:13

Citaat door Lil_S:

Was echt niet leuk hé. Die lerares was zo een bollewijf, ik móest wel .

22-04-2009, 20:14

Citaat door SSuperStarz:
Je bedoelt een kano?




Nee het is zo een 4 kant bootje en er kunnen 4 personen in en dan moet je soort fietsen en 1 persoon kan dan sturen. In Cabo negro en Kabilla zie je ze vaak
Ze was helemaal buiten adem en blauw, ze was helemaal parra omdat ze helemaal voor schut stond bij die kerels die haar omhoog hielpen. Ze dachten ook kifasch bestaat het nog steeds dat mensen niet kunnen zwemmen tegenwoordig

22-04-2009, 20:15



Citaat door Organza:
Aaaah op 6-jarige leeftijd.. ik kan me voorstellen dat je nog steeds watervrees hebt. Wat heeft je moeder met die dikker geflikt?


Tot de dag van vandaag weet ik het nog steeds niet maar de week erop had ik wel een ander lerares


Maar ik was echt bang en ze gingen me ook nog allemaal uitlachen die kindertjes en ik was gwn in shock kon niet eens huilen.

22-04-2009, 20:15

Citaat door 2Die:
ik 2x in de zee .. eerste keer slaagde ik erin mezelf eruit te redden

maar toen hoorde ik mijn tante schreeuwen .. was ik terug gegaan om der te halen ..


beide keren was ik er bijna geweest .. kwas die dag kappot en heb 3 dagen ofzo lopen slapen


Hahaha reddertje in eigen nood, hoe oud was je?

22-04-2009, 20:16

Citaat door Organza:
Hahaha wij mgharba moeten altijd eerste voet zetten, laten zien hoe het moet ze3ma



, ik voelde me tè trots om het kinderbadje in te gaan.

Citaat door _Soumia:
Was echt niet leuk hé. Die lerares was zo een bollewijf, ik móest wel .



Mijn lerares was zo'n lesbische plank. Ik haatte haar.

Pagina's : [1] 2 3 4