Bekijk volle/desktop versie : hoe kan ik goedkoop geld naar een buitenlandse rekening overbrengen



22-04-2009, 18:01
Hoe kan ik goedkoop geld naar een buitenlandse rekening overbrengen. Ik heb al naar een directe transfer gekeken maar dat is echt fxkking duur! En geld met post versturen vind ik te onveilig

22-04-2009, 19:28


paypal? via IBAN nummers binnen europa

22-04-2009, 21:07
Hoe werkt paypal? Het is geen bankrekening in europa. M

22-04-2009, 21:28
Hoe kan ik geld van paypal eraf halen? Ik heb namelijk $500 op mijn paypal rekening door verkoop van troep op ebay maar ik kan het niet gebruiken alleen als ik iets koop op internet

22-04-2009, 22:17


Laten storten naar je bankrekening.

Aangaande je topic, gewoon het geld via een banktransactie overboeken naar die rekening. Zo duur is dat niet. Een andere optie is gewoon een kasstorting, als de betreffende bank een vestiging heeft in nl.

23-04-2009, 13:30
Het is heel duur geloof mij maar. Ik ben geloof ik 100 euro kwijt of meer zelfs als ik een bank transfer doe.

Maar hoe haal ik het geld van paypal eraf?

23-04-2009, 15:02
Ik weet niet naar welk land je geld wilt overmaken, maar bijv. een bankoverschrijving naar china, kost rond de 10 tot 20 euro.

Wat je ook zou kunnen doen, is het geld overboeken naar een betaalsysteem zoals moneybookers, en dan laten storten op die buitenlandse rekening.

paypal>mijn rekening> opnemen;geld overschrijven naar bankrekening

23-04-2009, 21:39
iK kan het mis hebben met de transfer kosten. Maar 20 euro vind ik ook best duur. Zeker als ik maandelijks een transfer moet doen

Is moneybookers veilig? Ik zal zeker research doen naar moneybookers en paypal. Ik heb namelijk nog geld op paypal waar ik eigenlijk niets eens bij kan.

24-04-2009, 00:45

Citaat door abpop:
iK kan het mis hebben met de transfer kosten. Maar 20 euro vind ik ook best duur. Zeker als ik maandelijks een transfer moet doen

Is moneybookers veilig? Ik zal zeker research doen naar moneybookers en paypal. Ik heb namelijk nog geld op paypal waar ik eigenlijk niets eens bij kan.



De kosten voor een internationale banktransactie verschillen per bank. Meestal kun je dat met i-net bankieren wel zien en staan de tarieven per land aangegeven.

Wat je ook kan doen natuurlijk, is moneygram of w.u. maar dan moet iemand het geld oppikken en het daar storten op je rekening.

Moneybookers is een officieele betalingssysteem en is veilig ja.