Bekijk volle/desktop versie : Hoezo word tegenwoord serieusheid



22-04-2009, 12:57
[afgestraft met 'geplayed' worden?]

22-04-2009, 12:58



weet jij het?

22-04-2009, 12:59
Hmm. Volgens mij houd je jezelf voor de gek door jezelf te laten geloven dat je serieus bent.

22-04-2009, 13:00

Citaat door Miss_Abbracer:

weet jij het?


ik vraag het! Dus wat denk jezelf?


Citaat door Samirab_:
Hmm. Volgens mij houd je jezelf voor de gek door jezelf te laten geloven dat je serieus bent.


ik ben hartstikke serieus, maar als ik TE serieus bent, loopt het stuk.

22-04-2009, 13:02



Citaat door _Chinoh_:
ik vraag het! Dus wat denk jezelf?



ik ben hartstikke serieus, maar als ik TE serieus bent, loopt het stuk.



Wat betekent voor jou serieus? Eén vriendin nemen met de intentie alleen bij haar te blijven?

22-04-2009, 13:03

Citaat door Samirab_:
Wat betekent voor jou serieus? Eén vriendin nemen met de intentie alleen bij haar te blijven?


trouwen

22-04-2009, 13:10

Citaat door _Chinoh_:
trouwen



Hmm. Misschien verkeerde manier? Misschien kom je minder serieus over? Misschien verkeerde meiden? Weet niet, maak een reflectie en begin vooral eerst je zelf streng te bekritiseren. Kijk daarna vervolgens wat je anders moet doen, of helemaal niet moet doen.

22-04-2009, 13:59

Citaat door Samirab_:
Hmm. Misschien verkeerde manier? Misschien kom je minder serieus over? Misschien verkeerde meiden? Weet niet, maak een reflectie en begin vooral eerst je zelf streng te bekritiseren. Kijk daarna vervolgens wat je anders moet doen, of helemaal niet moet doen.


een zelfreflectie, heb wel wat beters te doen. Ik leef al genoeg jaren met mezelf, dus ken mezelf door en door

22-04-2009, 14:00
Omdat dit een kxtmaatschappij is.

22-04-2009, 15:49

Citaat door _Chinoh_:
een zelfreflectie, heb wel wat beters te doen. Ik leef al genoeg jaren met mezelf, dus ken mezelf door en door



Blijkbaar doe je toch iets fout. Enne, een zelfreflectie hoeft niet per sé geschreven te zijn he. Je kunt rustig op jezelf terug kijken op bepaalde momenten om aan jezelf te werken.

22-04-2009, 15:52
Misschien denkt ze dat je te veel van haar wil en ze het leiver eerst rustig aan wil doen en wil kijken wat het gaat worden. Ze verwoordt het dan met playen..??