Bekijk volle/desktop versie : Roqya , Si7r (bezetenheid) huwelijkszaken ( Al-mess) Epilepsi en Al-3ain (boze oog)



22-04-2009, 01:09
Asalaam alaikoem

Roqya , Si7r (bezetenheid) huwelijkszaken ( Al-mess) Epilepsi en Al-3ain (boze oog)

naar aanleiding van de topic van broeder weesbarmhartig en het aantal reacties wat er geplaatst zijn wilde ik een topic openen hem daarin te steunen . echter ben ik meer in de praktijk bezig met verrichten van Roqya en daarom niet veel het forum bezocht .

ik wil met deze topic mijn hulp aanbieden en tegelijkertijd wil ik mensen waarschuwen voor tovenaars / tovenaressen die zich uitgeven voor genezers volgens de Soennah . er zal binnekort een adres geplaatst worden hier van een tovenares in Amsterdam west met adres en alle gegevens zodat men tegen haar kan waarschuwen. ze maakt misbruik ook van mensen en troggelt hen grote bedragen af en maakt ze zieker dan ze zijn .

ook in Den haag is een vrouw actief. veel voorkomend kenmerk bij deze vrouwen is dat ze alleen vrouwen wensen te ontvangen. wat betreft de vrouw in Amsterdam West deze is ook getrouwd .

verder is de topic algemeen en kan men alles vragen met betrekking tot si7r en roqya en medicijnen etc etc .

moge Allah dit accepteren en ons succes doen boeken

Asalaam Aleekom

22-04-2009, 16:39



Citaat door Broeder_Toufiq:
Asalaam alaikoem

Roqya , Si7r (bezetenheid) huwelijkszaken ( Al-mess) Epilepsi en Al-3ain (boze oog)

naar aanleiding van de topic van broeder weesbarmhartig en het aantal reacties wat er geplaatst zijn wilde ik een topic openen hem daarin te steunen . echter ben ik meer in de praktijk bezig met verrichten van Roqya en daarom niet veel het forum bezocht .

ik wil met deze topic mijn hulp aanbieden en tegelijkertijd wil ik mensen waarschuwen voor tovenaars / tovenaressen die zich uitgeven voor genezers volgens de Soennah . er zal binnekort een adres geplaatst worden hier van een tovenares in Amsterdam west met adres en alle gegevens zodat men tegen haar kan waarschuwen. ze maakt misbruik ook van mensen en troggelt hen grote bedragen af en maakt ze zieker dan ze zijn .

ook in Den haag is een vrouw actief. veel voorkomend kenmerk bij deze vrouwen is dat ze alleen vrouwen wensen te ontvangen. wat betreft de vrouw in Amsterdam West deze is ook getrouwd .

verder is de topic algemeen en kan men alles vragen met betrekking tot si7r en roqya en medicijnen etc etc .

moge Allah dit accepteren en ons succes doen boeken

Asalaam Aleekom


up

22-04-2009, 21:43

Citaat door youssra.el:
up



barak allah fiekoem

22-04-2009, 21:50
Wa 3alaykoem salaam,

Je doet zelf ook roeqiya bij mensen? Zo ja, waar?

22-04-2009, 22:18



Citaat door N0ur_:
Wa 3alaykoem salaam,

Je doet zelf ook roeqiya bij mensen? Zo ja, waar?



dat maakt niet uit .

31-08-2011, 10:17
Asalaamoe 'alaikoem,

Wanneer je tegenwoordig kijkt hoe mensen leven en tegelijkertijd zeggen we zijn getroffen door het oog dan verbaast mij dat niets.

Die wil een beter huis dan die en die, een betere auto, beter vermogen, pronk (kijk wat ik kan en heb wat jij niet kunt en hebt), betere kleding het liefst met een klein logo/merk erop,
kortom er zijn mensen die zichzelf niet hoeden door alleen al de tong en de uiterlijkheden.

Daarnaast beschermen sommige mensen hun kinderen niet door bijvoorbeeld een doe'a voor ze te doen of hen een doe'a te leren zichzelf te beschermen. Sommige mensen zeggen geraakt te zijn door El 'Ain maar doen zelf niets aan gebed of weinig aan aanbidding. Hoe kun je jezelf hiertoe beschermen wanneer het je in een bepaalde mate treft?

Een mens moet ook niet misbruik maken van het getroffen zijn door El 'Ain en dit meteen te benoemen. Eerst naar jezelf kijken: wat had jij anders kunnen/moeten doen?

Voor de mensen die zich evt aangevallen voelen: ik heb het over mensen die het er zelf naar maken.

Moge Allah de moslims genezen. Ameen.

wa salaamoe 'alaikoem

31-08-2011, 10:25
Er bestaat overigens ook pronk wat kennis betreft.

Sommige mensen die hun kind willen bewijzen ten opzichte van anderen, hoeveel soewar een kind erop heeft zitten, dit tussen een menigte benoemen. En niet iedereen zegt tegenwoordig "Maa Shaa Allah""of "Tabarak Allah".

Ook dat kom je regelmatig tegen, helaas.

31-08-2011, 11:54
kan iemand de vraag van onze zuster beantwoorden?

de handeling die zij heeft gehad, de handeling van roqi@ moet zijn?