Bekijk volle/desktop versie : Wie Kan mij Helpen een Keuze Te MAken?



21-04-2009, 15:42
Hee Mensen,

Ik Vroeg me af he wie mij kan helpen met een keuze maken.
Ik Moet kiezen tussen iets met bedrijven Bijv. Eigen bedrijf
of Manger, Of iets met Het Lab Bijv. Laborant.

Welke van Deze 2 vinden jullie dat ik moet kiezen als Beroep?

En welke Zal het best gaan verdienen..?

Mijn Vader wil graag dat ik iets in het laboratorium ga doen omdat er dan altijd werk is en volgens hem ook goed verdient maar ik twijfel daar aan,

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

21-04-2009, 16:30


dat kan niemand voor je beantwoorden denk ik.

Wat trekt jou aan om in het lab te werken of in een bedrijf.
wat zijn jouw wensen met betrekking tot het werk.
Schrijf dat op en kijk welke richting het best bij je past.
Desnoods bel je een bedrijf op of een lab en vraagt of je meer informatie kunt krijgen en/of of je misschien kunt meelopen.

Beslama smileyy

21-04-2009, 17:46
Ze trekken me allebei heel erg aan,

maar het moet natuurlijk wel redelijk verdienen ik bedoel ik ga geen lab kiezen wat dus wel leuk is maar een flinke studie waar ik uiteindelijk minder voor zal krijgen dan manager snap je..?

Terwijl Manager ook wel leuk is,

Verder heb ik ook meegelopen en ben der nog steeds niet uit

21-04-2009, 18:01

Citaat door Narjis13:
Ze trekken me allebei heel erg aan,

maar het moet natuurlijk wel redelijk verdienen ik bedoel ik ga geen lab kiezen wat dus wel leuk is maar een flinke studie waar ik uiteindelijk minder voor zal krijgen dan manager snap je..?

Terwijl Manager ook wel leuk is,

Verder heb ik ook meegelopen en ben der nog steeds niet uit


Nu is het mij niet duidelijk.

Ik heb een studie gekozen waar ik plezier aan beleef.

Ik had het laatst nog met iemand erover.


Ik zo je kunt kiezen uit baan 1: € 3000, maar het werk is zwaarder, minder leuk.
Been 2: € 2000,-. maar ik heb elke dag plezier en sta elke ochtend weer met enthousiasme op,wetende dat ik weer een leuke dag zal hebben al is het zwaar.

Jij bent dus extrinsiek gemotiveerd, terwijl ik intrinsiek gemotiveerd ben, omdat ik het werk belangrijker vind dan geld. Wat heb ik daaraan als ik elke dag mopperend naar me werk ga.
En later krijg je sowieso meer geld als je langer in het vak zit, meer ervaring hebt etcetera.

Je moet zelf die keuze maken, maar ik vind het erg jammer als je je vastpint op het geld.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

beslama smileyy.