Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik heb mijn nachtlenzen eindelijk getest!



Pagina's : [1] 2 3 4

21-04-2009, 15:11
Ik kan maar één ding zeggen: wat een wonder product is dat zeg!!

Heb ze vannacht voor 't eerst ingehad en vanochtend heb ik ze uitgedaan en ik kon gewoon kijken zonder bril of lenzen, geweldig!!

Toen ik ze gisteravond indeed werden mijn ogen wel echt rood en ze begonnen te tranen en ik kon ze moeilijk open houden, maar dat komt ook omdat het harde lenzen zijn en ook nog eens nachtlenzen, die moet je echt alleen indoen wanneer je gaat slapen, dus 't is niet zo dat je daarmee tv kan kijken, want dat gaat niet je voelt ze echt goed als je ogen open zijn.
Toen ik mijn ogen dicht deed leek 't net alsof ik niks in mijn ogen had, heb ook heerlijk geslapen en in de ochtend toen ik wakker werd waren mijn ogen niet meer rood en ik was er al een beetje aan gewend, dus 't open houden van mijn ogen ging ook wel.

Moest met mijn lenzen in naar Pearle, want het was natuurlijk de eerste nacht en hij ging controleren of ze goed zaten, daarna mocht ik ze eruit halen en ging hij mijn ogen testen, kon véél beter zien dan eerst en dat was nog maar de eerste dag!
Je bouwt het iedere dag op, dus elke dag ga je nog beter zien en na 3 weken zie je het perfecte resultaat.
Ik zie nu al goed, dus ben benieuwd hoe 't over 3 weken zal zijn

21-04-2009, 15:18


Wauwie! Goedzo meid!!

dat zal wel duur zijn geweest ofniet ? of wordt het gedekt ?

21-04-2009, 15:23

Citaat door vreselijk:
Wauwie! Goedzo meid!!

dat zal wel duur zijn geweest ofniet ? of wordt het gedekt ?


In totaal 500 euro waarvan 150 euro aan aanpassingskosten, die kosten zijn eenmalig.
Het zijn jaarlenzen, dus in principe betaal je elk jaar voor die nachtlenzen 350 euro.

Je krijgt sowieso 150 euro terug van de verzekering, ik heb dat nog niet ingediend, ben te lui

21-04-2009, 15:37
Haha!! Nou veel plezier ermee ahahaha

Hmdl! ik hebze niet nodig! maar vind het wel super voor de dames die het wel nodig hebben!!

21-04-2009, 15:51


Oh geweldig om te horen meid
Ik ben mijn lenzen echt spuugzat. Ik draag ze nu bijna 7 jaar en ze irriteren me gewoon Ik heb wel een bril voor in de avond maar dat ding zet ik nooit op omdat ik er niet tegen kan om iets op mn neus te hebben
Nu wil ik ook nachtlenzen nemen. Mag je eerst een paar ''proeflenzen' meenemen? Ik heb namelijk gehoord dat ze niet bij iedereen werken. En zaitouna 7biba had je hiervoor zachte of harde lenzen?

21-04-2009, 16:03
dus op langere termijn kan je weer goed zien en heb je helemaal geen lezen mee rnodig of heb je elke nacht lenzen nodig zodat je overdag kan zien?? of heb k t nou mis???

21-04-2009, 16:16

Citaat door Faith19:
dus op langere termijn kan je weer goed zien en heb je helemaal geen lezen mee rnodig of heb je elke nacht lenzen nodig zodat je overdag kan zien?? of heb k t nou mis???


Nee je moet ze gewoon iedere nacht dragen. In het begin zie je nog niet heel zuiver overdag. je ogen moeten daar namelijk nog aan wennen. Zaitouna heeft al snel verschil gemerkt, maar er zijn mensen die de eerste week daar helemaal niets van merken en nog steeds lenzen/bril overdag moeten dragen. Je mag dus bijvoorbeeld de eerste paar dagen/weken niet auto rijden zonder lenzen/bril. Daarvoor zijn je ogen nog niet helemaal 'sterk'. Na een aantal weken kun je gewoon super zuiver zien. En dan hoef je ook niet iedere nacht je lenzen te dragen, maar om de 2 á 3 dagen aangezien je heel goed ziet en dat dát een paar dagen aanhoudt.

21-04-2009, 16:25

Citaat door Tangaouia_sanae:

Nee je moet ze gewoon iedere nacht dragen. In het begin zie je nog niet heel zuiver overdag. je ogen moeten daar namelijk nog aan wennen. Zaitouna heeft al snel verschil gemerkt, maar er zijn mensen die de eerste week daar helemaal niets van merken en nog steeds lenzen/bril overdag moeten dragen. Je mag dus bijvoorbeeld de eerste paar dagen/weken niet auto rijden zonder lenzen/bril. Daarvoor zijn je ogen nog niet helemaal 'sterk'. Na een aantal weken kun je gewoon super zuiver zien. En dan hoef je ook niet iedere nacht je lenzen te dragen, maar om de 2 á 3 dagen aangezien je heel goed ziet en dat dát een paar dagen aanhoudt.
Zo wat leuk man haha Ik wil ze ook haha moet je die 500 in een x betalen of mag t ook in termijnen

21-04-2009, 16:28

Citaat door miss_krullietje:
Zo wat leuk man haha Ik wil ze ook haha moet je die 500 in een x betalen of mag t ook in termijnen


leuk hè. Ik wil ze ook! Ik denk dat als ik de volgende ochtend opsta en gewoon de tijd kan zien op de klok die aan de muur hangt, ik kei hard ga lachen
Ik zou het niet weten. Zaitouna weet vast wel het antwoord daarop. Als het in termijnen zou mogen, zou ik gelukkig zijn

21-04-2009, 16:32
Notificatie.

21-04-2009, 16:35
Zaitouna ....weet je misschien of je ook nachtlenzen kan nemen als je een cilinder hebt?

21-04-2009, 16:46

Citaat door vreselijk:
Haha!! Nou veel plezier ermee ahahaha

Hmdl! ik hebze niet nodig! maar vind het wel super voor de dames die het wel nodig hebben!!


Heerlijk dat je ze niet nodig hebt!!

21-04-2009, 16:49


Volgens mij is DE oplossing voor Marokko om gewoon lekker gek te kunnen doen en zwemmen zonder je ogen de heletijd dicht te doen!

Ik ga het ook een keer vragen. Bedankt voor de tip!!

21-04-2009, 16:51

Citaat door Tangaouia_sanae:
Oh geweldig om te horen meid
Ik ben mijn lenzen echt spuugzat. Ik draag ze nu bijna 7 jaar en ze irriteren me gewoon Ik heb wel een bril voor in de avond maar dat ding zet ik nooit op omdat ik er niet tegen kan om iets op mn neus te hebben
Nu wil ik ook nachtlenzen nemen. Mag je eerst een paar ''proeflenzen' meenemen? Ik heb namelijk gehoord dat ze niet bij iedereen werken. En zaitouna 7biba had je hiervoor zachte of harde lenzen?


Ahlaaaan a zayn!!

Dat had ik dus ook, ik haatte lenzen!
Kon er sowieso niet tegen aangezien ik op werk vaak achter de pc zit en mijn ogen drogen dan echt heel erg uit, zo erg dat 't gewoon pijn deed!
En mijn bril, jah 't is en blijft een bril, die druk op mijn neus vond ik echt irritant en 't zit sowieso niet lekker met mijn hoofddoek.
Dus dan was er nog één optie over en dat waren dus nachtlenzen!!

Je mag geen proeflenzen nemen, het is wel zo dat als die lenzen je niet bevallen, je gewoon die 350 euro terugkrijgt, máár wel binnen 2 maanden.
En die 150 euro aan aanpassingskosten krijg je niet terug, ookal bevallen de lenzen je niet.

Ik had hiervoor zachte lenzen, merk wel echt verschil met harde en zachte lenzen, die harde moet je eraf halen met een zuignap, echt raar

21-04-2009, 16:53

Citaat door Faith19:
dus op langere termijn kan je weer goed zien en heb je helemaal geen lezen mee rnodig of heb je elke nacht lenzen nodig zodat je overdag kan zien?? of heb k t nou mis???


Nee, je moet ze wel elke nacht indoen wil je de volgende dag goed kunnen zien.

Hij vertelde mij wel dat je op lange termijn voor 2 dagen goed kunt zien als je ze één nacht in hebt gehad, maar dan spreken we denk ik over 2 á 3 maanden ofzo.

Pagina's : [1] 2 3 4