Bekijk volle/desktop versie : Wie Is Er Getrouwd Omdat Hij Een Goede Jongen Is



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

21-04-2009, 13:30
Wie Is Er Getrouwd Omdat Hij Een Goede Jongen Is.. Al Ontbrak De Liefde Nog, Je Weet Dat Hij Een Goede Jongen Is En Dat Hij Alles Voor Je Zou Doen, Dus Je Hebt De Keuze Met Het Verstand Gemaakt En Niet Zozeer Met Je Hart... Ik Bevind Me In Deze Situatie, Hij Is Zo Een Goede Jongen, Wallah Alles Wat Ik Ooit Wilde, Maar Ik Voel Niks... Hij Is Helemaal Gek Op Me En Wil Me Om Mijn Hand Komen Vragen Maar Ik Weet Niet Of Ik Er Goed Aan Doe.. Dames Hebben Jullie Hier Ervaring Mee?

21-04-2009, 13:42



Citaat door amitaf81:
Wie Is Er Getrouwd Omdat Hij Een Goede Jongen Is.. Al Ontbrak De Liefde Nog, Je Weet Dat Hij Een Goede Jongen Is En Dat Hij Alles Voor Je Zou Doen, Dus Je Hebt De Keuze Met Het Verstand Gemaakt En Niet Zozeer Met Je Hart... Ik Bevind Me In Deze Situatie, Hij Is Zo Een Goede Jongen, Wallah Alles Wat Ik Ooit Wilde, Maar Ik Voel Niks... Hij Is Helemaal Gek Op Me En Wil Me Om Mijn Hand Komen Vragen Maar Ik Weet Niet Of Ik Er Goed Aan Doe.. Dames Hebben Jullie Hier Ervaring Mee?



Dit doet me denken aan iemand
heb het gisteren nog mogen horen

21-04-2009, 13:43
Oh Echt, Vertel

21-04-2009, 13:44
Toevallig.. nu weer onder je eigen nick Khataarlijk? Durfde je niet met je eigen nick over mn benen te beginnen?

21-04-2009, 13:47


De liefde tussen 2 personen komt van Allah swt. Ik ben Alhamdoulilah met een man getrouwd die ik niet eens ken en niet eens eerder had gezien of gesproken tot de dag dat hij mijn hand kwam vragen en ik voor het eerst kennis met hem heb gemaakt. Het enige wat ik wel wist is dat ik van velen gehoord had dat hij een goeie man is en zijn dingen doet en goed gelovig is. Die dag heb ik Salaat istikhara verricht en veel du3as gedaan en heeft Allah swt mij geholpen met de juiste keuze te maken. De tweede keer dat ik hem echt sprak was toen wij huwelijksakte hadden getekend. Ik ben Alhamoulilah gelukkig getrouwd van vorig jaar oktober en de liefde is allemaal vanzelf gekomen. Want wij houden van elkaar omwille van Allah.. Vertrouw op Allah swt en hef je handen naar hem toe. Insha Allah zal jij de juiste beslissing nemen.

21-04-2009, 13:49

Citaat door amitaf81:
Oh Echt, Vertel


wat jij hebt verteld dat kreeg ik ook gisteren te horen van iemand , ja is een moeilijke situatie , ik zou zeggen geef het tijd , iemand die goede manieren heeft zal ej altijd goed behandelen en is beter dan iemand die over je heen gaat lopen en jouw gevoel met de tijd slopen[/FONT]


Citaat door NemesisVIII:
Toevallig.. nu weer onder je eigen nick Khataarlijk? Durfde je niet met je eigen nick over mn benen te beginnen?


[FONT="Georgia"]huh , waar heb jij het over ?? ik kom enkel met Khataarlijk

21-04-2009, 13:50

Citaat door zina_sara_:
De liefde tussen 2 personen komt van Allah swt. Ik ben Alhamdoulilah met een man getrouwd die ik niet eens ken en niet eens eerder had gezien of gesproken tot de dag dat hij mijn hand kwam vragen en ik voor het eerst kennis met hem heb gemaakt. Het enige wat ik wel wist is dat ik van velen gehoord had dat hij een goeie man is en zijn dingen doet en goed gelovig is. Die dag heb ik Salaat istikhara verricht en veel du3as gedaan en heeft Allah swt mij geholpen met de juiste keuze te maken. De tweede keer dat ik hem echt sprak was toen wij huwelijksakte hadden getekend. Ik ben Alhamoulilah gelukkig getrouwd van vorig jaar oktober en de liefde is allemaal vanzelf gekomen. Want wij houden van elkaar omwille van Allah.. Vertrouw op Allah swt en hef je handen naar hem toe. Insha Allah zal jij de juiste beslissing nemen.


DANK JE WEL VOOR JE REACTIE, IK VIND HET KNAP DAT JE OP DIE MANIER BENT GETROUWD, IK HOOP DAT JULLIE NOG HEEL GELUKKIG WORDEN

21-04-2009, 13:53

Citaat door zina_sara_:
De liefde tussen 2 personen komt van Allah swt. Ik ben Alhamdoulilah met een man getrouwd die ik niet eens ken en niet eens eerder had gezien of gesproken tot de dag dat hij mijn hand kwam vragen en ik voor het eerst kennis met hem heb gemaakt. Het enige wat ik wel wist is dat ik van velen gehoord had dat hij een goeie man is en zijn dingen doet en goed gelovig is. Die dag heb ik Salaat istikhara verricht en veel du3as gedaan en heeft Allah swt mij geholpen met de juiste keuze te maken. De tweede keer dat ik hem echt sprak was toen wij huwelijksakte hadden getekend. Ik ben Alhamoulilah gelukkig getrouwd van vorig jaar oktober en de liefde is allemaal vanzelf gekomen. Want wij houden van elkaar omwille van Allah.. Vertrouw op Allah swt en hef je handen naar hem toe. Insha Allah zal jij de juiste beslissing nemen.



Moge allah jullie huwelijk zegenen , echt prachtig hoe het is gegaan

21-04-2009, 13:58

Citaat door amitaf81:
DANK JE WEL VOOR JE REACTIE, IK VIND HET KNAP DAT JE OP DIE MANIER BENT GETROUWD, IK HOOP DAT JULLIE NOG HEEL GELUKKIG WORDEN


Insha Allah.

Citaat door Khataarlijk:

Moge allah jullie huwelijk zegenen , echt prachtig hoe het is gegaan

Amien, dank je wel

21-04-2009, 13:59

Citaat door Lala_Miriam:
ik zou echt niet kunnen trouwen met iemand waar ik helemaal niets voor voel, ook al was het de perfecte jongen. Hoe kan je met iemand je leven delen als je niets voor iemand voelt en totaal geen aantrekkingskracht is?
Het is niet voor heel even, maar je trouwt als het goed is de rest van je leven met zo iemand, ik zou naar mijn hart luisteren. En mensen die zeggen dat liefde later komt, wat als er ook dan geen liefde komt? Denk heel goed na, jou ware zal jou pad wel kruisen waar je stapelgek op zult zijn.



ja een daarom twijfel ik ook zo..... precies om de dingen die je zegt.. maar hoeveel mensen zijn er getrouwd zonder stapelverliefd te zijn.. hij is leuk, hij laat me lachen, kn uren met hem praten maar alsik hem zie voel ik gewoon helemaal niks! en dat frustreert me wel een beetje

21-04-2009, 14:00

Citaat door zina_sara_:
De liefde tussen 2 personen komt van Allah swt. Ik ben Alhamdoulilah met een man getrouwd die ik niet eens ken en niet eens eerder had gezien of gesproken tot de dag dat hij mijn hand kwam vragen en ik voor het eerst kennis met hem heb gemaakt. Het enige wat ik wel wist is dat ik van velen gehoord had dat hij een goeie man is en zijn dingen doet en goed gelovig is. Die dag heb ik Salaat istikhara verricht en veel du3as gedaan en heeft Allah swt mij geholpen met de juiste keuze te maken. De tweede keer dat ik hem echt sprak was toen wij huwelijksakte hadden getekend. Ik ben Alhamoulilah gelukkig getrouwd van vorig jaar oktober en de liefde is allemaal vanzelf gekomen. Want wij houden van elkaar omwille van Allah.. Vertrouw op Allah swt en hef je handen naar hem toe. Insha Allah zal jij de juiste beslissing nemen.



Ik wordt hier bijna jaloers van. Echt mooi.

21-04-2009, 14:00

Citaat door Lala_Miriam:
ik zou echt niet kunnen trouwen met iemand waar ik helemaal niets voor voel, ook al was het de perfecte jongen. Hoe kan je met iemand je leven delen als je niets voor iemand voelt en totaal geen aantrekkingskracht is?
Het is niet voor heel even, maar je trouwt als het goed is de rest van je leven met zo iemand, ik zou naar mijn hart luisteren. En mensen die zeggen dat liefde later komt, wat als er ook dan geen liefde komt? Denk heel goed na, jou ware zal jou pad wel kruisen waar je stapelgek op zult zijn.

Als jij echte liefde wilt kennen voor dat je trouwt dan moet je met die jongen omgaan dus een relatie aangaan wat niet toegestaan is in ons geloof
Het is wel dat je de man aantrekkelijk moet vinden en er een bepaald gevoel bij moet hebben. Daar is zelfs en Ahadieth over.

Ghair insha Allah.


Moge Allah swt ons allen helpen met de juiste keuzes en beslissingen te nemen. Amien .

21-04-2009, 14:02


Waarom niet, zolang je maar geen afkeer van hem hebt. Als hij jou bevalt in zijn doen en laten is het zelfs de beste manier om te trouwen. Liefde voor het huwelijk is meestal alleen maar elmashakil! En je verstand volgen si beter dan je emotie volgen.

succes

21-04-2009, 14:08

Citaat door amitaf81:
Wie Is Er Getrouwd Omdat Hij Een Goede Jongen Is.. Al Ontbrak De Liefde Nog, Je Weet Dat Hij Een Goede Jongen Is En Dat Hij Alles Voor Je Zou Doen, Dus Je Hebt De Keuze Met Het Verstand Gemaakt En Niet Zozeer Met Je Hart... Ik Bevind Me In Deze Situatie, Hij Is Zo Een Goede Jongen, Wallah Alles Wat Ik Ooit Wilde, Maar Ik Voel Niks... Hij Is Helemaal Gek Op Me En Wil Me Om Mijn Hand Komen Vragen Maar Ik Weet Niet Of Ik Er Goed Aan Doe.. Dames Hebben Jullie Hier Ervaring Mee?


Als jij die jongen ziet voel jij dan echt helemaal niets ?

21-04-2009, 14:24
Nou je bent niet getrouwd nog.

Kap ernu maar mee.

Je geeft de jongen valse hoop.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7