Bekijk volle/desktop versie : Hoogslaper voor peuter.



21-04-2009, 13:01
Slm meiden,

heb een vraagje aan de moeders hier

Wie van jullie heeft er hier ook een hoogslaper aangeschaft voor haar kindje?

Wat zijn hier de voor- en nadelen van?

Ik ben van plan om dit te kopen maar wel die je uit elkaar kunt halen dus beneden heb je een speeltent en bovenaan kun je slapen.

Heb gelezen dat het mogelijk is om ze uit elkaar te halen voor als het kindje nog te klein is om boven te slapen

Hopelijk hebben jullie me begrepen,

Graag advies.

21-04-2009, 13:07


ik denk dat het heel erg vanaf hangt wat voor leeftijd je kind heeft.
mijn kindje is nog anderhalf jaar...dus ben niet zover

21-04-2009, 13:11
Mijn peuter heeft een halfhoogslaper met glijbaan. Eigenlijk geen nadelen. Ze ligt goed beschermd in bed en onder ligt al haar rommel. Ze klimt via de glijbaan omhoog en gaat via die manier ook naar beneden.
Mijn oudste heeft een hoogslaper met een hut onder maar die vind ik echt te hoog voor een peuter. Ook hier ligt ze goed beschermd in, maar ik zou het niet fijn vinden als zo'n kleintje 's nachts naar het toilet moet of om andere redenen zelf die trap afgaat

21-04-2009, 13:13
Die van flexa kun je wel om/uitbouwen kijk eens op hun site.

21-04-2009, 13:27



Citaat door Kippepoot:
Mijn peuter heeft een halfhoogslaper met glijbaan. Eigenlijk geen nadelen. Ze ligt goed beschermd in bed en onder ligt al haar rommel. Ze klimt via de glijbaan omhoog en gaat via die manier ook naar beneden.
Mijn oudste heeft een hoogslaper met een hut onder maar die vind ik echt te hoog voor een peuter. Ook hier ligt ze goed beschermd in, maar ik zou het niet fijn vinden als zo'n kleintje 's nachts naar het toilet moet of om andere redenen zelf die trap afgaat


hoe oud zijn je kinderen?