Bekijk volle/desktop versie : Uiterlijk is WEL belangrijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-04-2009, 12:24
[Ik beken eerlijk dat het oog ook wat wil. Ik kan echt niet met iemand trouwen waar ik weinig tot niets aan mooi vind...maar die zijn innerlijk wel mee heeft.]

Ben ik nu te kieskeurig?

21-04-2009, 12:25


Is menselijk wat jij zegt, maar sommige personen kunnen, wanneer jij het innerlijk beter leert kennen er voor jou gevoel ook op uiterlijk op vooruit gaan

21-04-2009, 12:26
Nee, ieder zijn ding

21-04-2009, 12:27
JA

21-04-2009, 12:29



Citaat door Samir:
Ben een uiterlijk mens. Kan er vrij weinig aan doen


Dus jij wilt zeggen dat iemand, zonder ook maar enige inhoud kans bij je maakt voor een relatie/ trouwen ?

21-04-2009, 12:33
Dit is persoonsgebonden uit te maken, knap laat mij afknappen. Ik kan perfect 100 procent voor iemands' innerlijke gaan, zolang diegene maar oprecht gelovig is..

21-04-2009, 12:33

Citaat door Samir:
Als ze haar uiterlijk niet mee heeft dan maakt zij in iedere geval geen kans bij mij.

Uiterlijk brengt bij elkaar en innerlijk houdt je bij elkaar


BULL-SHIT!!!!!!!

21-04-2009, 12:35

Citaat door Samir:
Als ze haar uiterlijk niet mee heeft dan maakt zij in iedere geval geen kans bij mij.

Uiterlijk brengt bij elkaar en innerlijk houdt je bij elkaar


Dat is misschien bij jou zo het geval, maar het innerlijk kan mensen ook bij elkaar brengen

21-04-2009, 12:36

Citaat door Nisrin2:
[Ik beken eerlijk dat het oog ook wat wil. Ik kan echt niet met iemand trouwen waar ik weinig tot niets aan mooi vind...maar die zijn innerlijk wel mee heeft.]

Ben ik nu te kieskeurig?



nee dat ben je niet!! ik heb een lijst waar hij aan moet voldoen...

langer dan mij
donker haar en ogen
sixpack en 8pack is een optie
dikke billen, maar niet te dik!
gemillimeterd haar of kaal
goede kledingstyl
een baard moet hem staan..want dat vind ik soms leuk

en ben ik kieskeurig??!?!?!

21-04-2009, 12:39

Citaat door Samir:
Als ze haar uiterlijk niet mee heeft dan maakt zij in iedere geval geen kans bij mij.

Uiterlijk brengt bij elkaar en innerlijk houdt je bij elkaar


Zou het merendeel van huidige echtscheidingen, niet indirect grotendeels aan deze redeneerwijze te wijten zijn? Wat ik me altijd afvraag is, wie zijn wij om een onderdaan van Allah swt "lelijk" te vinden/noemen? Dit is overigens geen aanval, was even luidop aan het nadenken. Er is overigens niets mis met je voorkeur, het is dan ook een Islamitisch recht om een reden..

21-04-2009, 12:52

Citaat door Samir:
Ik denk dat de huidige echtscheidingen meer te maken heeft met een bepaalde lifestyl dan met het uiterlijk van een persoon.
Ik heb trouwens alleen verteld dat ze haar uiterlijk mee moet hebben. Dus je moet mij geen woorden in de mond leggen dame
Maar wat ik knap vind kan een ander weer lelijk vinden, zo kan je het namelijk ook bekijken.


Ik doelde meer op het feit, dat het voorafgaande eisenpakket mss verkeerd is? Je acht bepaalde (nietszeggende) zaken, belangrijker dan hetgeen je werkelijk voor ogen zou moeten houden?
Doe ik ook niet, het was een vraagstelling en ik zeg er letterlijk bij dat het geen aanval is

Dat klopt zeker en vast, alleen stoort dat woordje 'lelijk' me gewoon

21-04-2009, 12:52

Citaat door Nisrin2:
[Ik beken eerlijk dat het oog ook wat wil. Ik kan echt niet met iemand trouwen waar ik weinig tot niets aan mooi vind...maar die zijn innerlijk wel mee heeft.]

Ben ik nu te kieskeurig?

Hij moet natuurlijk wel aantrekkelijk zijn voor jou

21-04-2009, 12:53



Citaat door kauwtarr:
Hij moet natuurlijk wel aantrekkelijk zijn voor jou


Maar kan diegene na verloop van tijd, dan ook niet aantrekkelijk voor je worden?

21-04-2009, 12:55

Citaat door FATIMA_007:
nee dat ben je niet!! ik heb een lijst waar hij aan moet voldoen...

langer dan mij
donker haar en ogen
sixpack en 8pack is een optie
dikke billen, maar niet te dik!
gemillimeterd haar of kaal
goede kledingstyl
een baard moet hem staan..want dat vind ik soms leuk

en ben ik kieskeurig??!?!?!


Natuurlijk niet! Hoe kom je er toch ook op?

21-04-2009, 12:55

Citaat door .Zuiver.:
Maar kan diegene na verloop van tijd, dan ook niet aantrekkelijk voor je worden?

In mijn ogen niet..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6