Bekijk volle/desktop versie : Jan Smit is de ultieme Nederlander



Pagina's : [1] 2 3

21-04-2009, 11:59
Jan Smit is de ultieme Nederlander
Uitgegeven: 21 april 2009 07:10
Laatst gewijzigd: 21 april 2009 10:40
HILVERSUM - Zanger Jan Smit is door de lezers van het Veronica Magazine uitgeroepen tot de ultieme Nederlander. Volendamse Jan bleef Frans Bauer en Linda de Mol voor, zo maakte Veronica Magazine maandag bekend.

Bekijk video

Van de bijna 14.000 stemmers vond 30 procent dat Smit de verkiezing moest winnen. Als reden werd in de meeste gevallen zijn nuchterheid opgegeven.

Ook het feit dat hij in het Nederlands zingt was voor velen reden om Jan naar voren te schuiven, meldt Veronica Magazine.

Frans Bauer kreeg 15 procent van de stemmen, Linda de Mol 12 procent. Andere namen die veel werden genoemd: voetballer Dirk Kuyt, zangeres Ilse DeLange en schaatser Sven Kramer
http://www.nu.nl/achterklap/1951703/jan-smit-is-de-ultieme-nederlander.html

Zegt toch wel iets over het niveau van het blad en haar lezers. En Frans Bauer 15% van de stemmen!!?? Toe maar!

21-04-2009, 12:02


Nederlanders houden van PULP. Jammie!!!

21-04-2009, 12:03
Da's mooi dat er een ultieme Nederlander is bepaald, dan weten we een beetje waar we in ons leven naar moeten streven.

21-04-2009, 12:06
Hup Holland Hup

Assimileren en integreren. Zie hier het voorbeeld Marokkanen. Doe je best dan word jij misschien ook op n dag de 'ultieme Nederlander'


Hup Geertje Hup

21-04-2009, 12:08



Citaat door Olijven_Dealer:
Hup Holland Hup

Assimileren en integreren. Zie hier het voorbeeld Marokkanen. Doe je best dan word jij misschien ook op n dag de 'ultieme Nederlander'


Hup Geertje Hup


Wat voor een origine heb jij?

21-04-2009, 12:10
De marokkaanse lezers van het blad stemden allen op Ali B.

21-04-2009, 12:17
Ik ben echt fan van Jan Smit! In de lente de zomer de herfst en de winter..... prachtig liedje toch! en ik vind hem echt knap. Ik zou echt welmet z'n jongen willen trouwen.

21-04-2009, 12:17

Citaat door Tralaladida:
Wie is dat?





Een nederlands marokkaanse intellectueel.

21-04-2009, 12:19

Citaat door @bracadaver:
Da's mooi dat er een ultieme Nederlander is bepaald, dan weten we een beetje waar we in ons leven naar moeten streven.


Dat rijmt

sinds ik inburgeringscursussen geef
besef ik dat zelf geen Nederlander ben of wil zijn

21-04-2009, 12:20
Vind Jan Smit wel cool, hefet af en toe wel leuke nummers

Als de morgen is gekomen,
Cupido

en mijn favo:

Boom Boom Bailando, dans met mij de tango!!

21-04-2009, 12:21

Citaat door Globilinni:
De marokkaanse lezers van het blad stemden allen op Ali B.


De man bewijst
dat je best rijk kan worden
als je dom bent
als je maar slim bent

21-04-2009, 12:21

Citaat door @bracadaver:
Da's mooi dat er een ultieme Nederlander is bepaald, dan weten we een beetje waar we in ons leven naar moeten streven.



Citaat door Olijven_Dealer:
Hup Holland Hup

Assimileren en integreren. Zie hier het voorbeeld Marokkanen. Doe je best dan word jij misschien ook op n dag de 'ultieme Nederlander'


Hup Geertje Hup


Sarcasme pur sang

21-04-2009, 12:23



Citaat door rooiemao:
De man bewijst
dat je best rijk kan worden
als je dom bent
als je maar slim bent



Hij heeft het inderdaad wel slim gedaan. Met behulp van zijn management neem ik aan.

21-04-2009, 12:23

Citaat door hayar1234:
Ik ben echt fan van Jan Smit! In de lente de zomer de herfst en de winter..... prachtig liedje toch! en ik vind hem echt knap. Ik zou echt welmet z'n jongen willen trouwen.

yeh kaasje

Citaat door hayar1234:
Hij heeft niks te doen, hij verveeld zich. Hij is gewoon z'n stomme marokkaan die stoer wil praten.


DAMES EN HEREN, ZIE HIER DE GEASSIMILEERDE MAROKKAANSE

Citaat door Don Vito:
Vind Jan Smit wel cool, hefet af en toe wel leuke nummers

Als de morgen is gekomen,
Cupido

en mijn favo:

Boom Boom Bailando, dans met mij de tango!!



21-04-2009, 12:25

Citaat door @bracadaver:
Da's mooi dat er een ultieme Nederlander is bepaald, dan weten we een beetje waar we in ons leven naar moeten streven.


Nou... als ze zo'n Yolanthe in het vooruitzicht stellen, wil ik er wel een poging toe wagen.

Pagina's : [1] 2 3