Bekijk volle/desktop versie : Zwanger!!!



Pagina's : [1] 2 3

20-04-2009, 21:12
Nou meiden ben niet ongesteld geworden. Ik heb een test gekocht en wat blijkt nou ik ben gewoon zwanger terwijl ik gewoon de pil nam

Nu sta ik te trillen op mijn benen. De eerste zwangerschap was zo zwaar

Ik weet niet hoe ik die 9 maanden ga doorkomen

20-04-2009, 21:15


Koelsie m3a elmektab drebie... meid ik wens je veeel sbar en geniet van de 9 maanden zou ik zeggen...

20-04-2009, 21:17

Citaat door touzinie:
Nou meiden ben niet ongesteld geworden. Ik heb een test gekocht en wat blijkt nou ik ben gewoon zwanger terwijl ik gewoon de pil nam

Nu sta ik te trillen op mijn benen. De eerste zwangerschap was zo zwaar

Ik weet niet hoe ik die 9 maanden ga doorkomen



meid het komt inshallah goed Ik wens je heel veel sterkte toe en denk aan hoe schattig een kleintje is waneer je hem of haar in je handen hebt.. ik zie dat je eerste al bijna 2 is.. mooie leeftijdsverschil toch
En misschien gaat het nu wel makkelijker.. dat het de eerste keer zwaar was wil niet zeggen dat je ook nu weer een zware zwangerschap zult krijgen..

20-04-2009, 21:17

Citaat door manaya:
Koelsie m3a elmektab drebie... meid ik wens je veeel sbar en geniet van de 9 maanden zou ik zeggen...


Daat is inderdaad zo het is elmekteb...
Dank je meid!!

20-04-2009, 21:18



Citaat door Kaoutar84:
meid het komt inshallah goed Ik wens je heel veel sterkte toe en denk aan hoe schattig een kleintje is waneer je hem of haar in je handen hebt.. ik zie dat je eerste al bijna 2 is.. mooie leeftijdsverschil toch
En misschien gaat het nu wel makkelijker.. dat het de eerste keer zwaar was wil niet zeggen dat je ook nu weer een zware zwangerschap zult krijgen..



Dank je wel voor je bemoedigende woorden meid

20-04-2009, 21:18
Inshallah zal het dit keer meevallen !! Geniet ervan !!

20-04-2009, 21:19
mabrouk.. kolshie m3a elmektab!

20-04-2009, 21:26

Citaat door touzinie:
Nou meiden ben niet ongesteld geworden. Ik heb een test gekocht en wat blijkt nou ik ben gewoon zwanger terwijl ik gewoon de pil nam

Nu sta ik te trillen op mijn benen. De eerste zwangerschap was zo zwaar

Ik weet niet hoe ik die 9 maanden ga doorkomen



nou meid gefeliciteerd, bedenk wel dat niet elke zwangerschap hetzelfde is.
hoop dat je deze zwangerschap vol gaat dragen en een makkelijke bevalling krijgt inshaallah.
me zusje heeft met haar eerste zwangerschap letterlijk 9 maanden lang boven het toilet gezeten. maar de 2de is het hamdoelillah veel beter.

20-04-2009, 21:31
Mabrouk met je zwangerschap! Moge jij bevallen van een gezond kindje.


Koulsie bel mekteb en zeg alhamdoelilah. Er zijn duizenden vrouwen die naar een baby snakken. En zo'n wondertje in je buik is een geschenk van allah...wees er trots op! InshaAllah zal deze zwangerschap meevallen.

20-04-2009, 21:31
Jij wou toch graag zwanger worden,en nu sta je opeens te trillen!!7meth Allah!

20-04-2009, 21:33
Mabrook..

niet treurig zijn...
Mektab lieverdje

20-04-2009, 21:36
alef mabrouk meid. incha allah zal deze zwangerschap niet zo moeilijk zijn. iedere zwangerschap is anders. geniet er maar lekker van.

20-04-2009, 21:38


Alf Mabroek. Je komt er wel, moge Allah je zwangerschap vermakkelijken en jouw een lief mooi schattig islamitisch kindje schenken
Amien(F)

23-04-2009, 11:27
Bedankt allemaal meiden

23-04-2009, 11:29
Mabrouk meid! moge allah deze zwangerschap voor je vergemakkelijken en een gezond kindje schenken insha'allah!
Koulshi bl mektab

Pagina's : [1] 2 3