Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wallen/donkere kringen onde je ogen



13-04-2004, 23:43
ik heb laatste tijd steeds meer last van wallen terwijl ik dit normaliter nooit heb ook al slaap ik genoeg
ken er iemand een 'creme' waarmee dit kan verholpen worden

ciao

14-04-2004, 10:57


Gewoon zo een maybelline stick.....is soort lipstick voor je wallen.....die is echt goed..Het verbergt je wallen en krijgt een mooie tint. Is in elke drogist te koop!!!!

16-04-2004, 10:52
Een getinte foundation kan ook
Helpt bij mij in elk geval wel

16-04-2004, 11:04
etos heeft een soort groene lippenstift die smeer je daarop en dan met foundation dat helpt het goed te verbergen alleen is het geen oplossing dat het weg gaat natuurlijk

25-04-2004, 01:26


Er zijn ook kuren die wallen en kringen verminderen..en niet egt duur. mijne heb k van Yves Rocher, helpt wel beetje.
maar je moet natuurlijk ook op tijd blijven slapen en heel veel eten.(voor als je kringen hebt want dan heb je te weinig vet onder je oog,daar moet je dus was bijkome)
Ik heb ook gehoord dat je melk of rozenwater elke avond op je kringen moet smeren. Zo wordt die donkere kleur wat minder.
Dit alles heeft bij mij een beetje geholpe

25-04-2004, 13:25
dankje wel .ik heb namelijk ook deze probleem ik zal het ook maar eens proberen

25-04-2004, 15:36
Ik heb ook altijd last van wallen, maar wat het minder maakt, is gezond leven, goed slapen natuurlijk en iedere dag zo'n 1,5 liter water drinken en verder kan je zo'n foundation stick erop smeren.

25-04-2004, 15:48
Als ik moe ben krijg ik geen wallen
Ma dan zo van die blauwe ogen is echt lastig
Ma ey
Komkommer schijfjes erop leggen zodat ze wat zakken die wallen
Da helpt

Doeg.

26-04-2004, 21:18
ziht zitoen (olijvenolie) elke avond, zacht op je kringen masseren.
helpt echt na een tijdje worden de wallen minder

succes

27-04-2004, 09:22

Citaat:
Origineel gepost door sharida
ziht zitoen (olijvenolie) elke avond, zacht op je kringen masseren.
helpt echt na een tijdje worden de wallen minder

succes
o thnx wist k nie