Bekijk volle/desktop versie : In de stad..



20-04-2009, 18:22
[ Je kent het wel het weertje van vandaag zeker een 25graad aan hitte. En dan sta je te wachten op je moeder die haar hoofdoek goed moet doen, en haar Khol moet bijwerken op haar oogjes, ( en dat in de auto) Komen er een groep meiden al bellend langs gegalopeerd, met een jongen op de luidspreker, die hen uitschelde `wat bel je mij wis mijn nummer zei ik toch` hoor je ineens 1 van die meiden, paas paas paas die Kanker telefoon wat denkt hij, ` eh miss n agjoer wat denk je wel niet` (zijn pa was blijkbaar net een paar weken overleden) Hij zei tegen haar wat? ze zei je hebt me wel gehoord kanker flikker waar is die vader van jou goed voor geweest! En die andere 2 meiden begonnen een beetje te lachen.. De jongen hing op want nog geen paar min later stond hij op de zelfde stoep en heeft letterlijk en figuurlijk haar tanden eruit geslagen ze bloedde echt enorm.. Wilde politie bellen maar dacht tegen die tijd dat zij hier zijn is er al eentje dood en wilde die gozer niet in mesjekiel brengen aangezien hij geslagen heeft maar die meiden het ergens wel verdienden.


Ik ging er tussen, en zei dat hij kalm moest blijven. Hij was echt bezeten tot dat mijn moeder hem beet pakte bij zijn arm, schaamde hij zich..

Heb die meiden geholpen met opstaan, die zijn met bont en blauwe gezichten richting huis gegaan, mijn moeder praatte met die jongen en zei dat dit het niet waard was, hij legde het verhaal uit, me moeder begreep het en we gaven hem een hand, en wenste hem rouw sterkte toe.

Dat meisje van een jaar of 19/20 is echt uitelkaar gevlecht wat moet ze thuis zeggen ben geslagen door een jongen dan komen die ouders bij hem, gaat hij zeggen ze belt mij ze valt me lastig, yeal l7esjma]

Te veel ellende in de wereld.]

20-04-2009, 18:28


Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Wat denkt dat meisje wel niet.

20-04-2009, 18:30
KK wijfen

had nog een paar tanden uit die kk bek van haar geslagen.

20-04-2009, 18:40
ja die meisjes vroegen er om sorry.. je pa is net overleden en dan nog uit schelden.. hoort gewoon niet..

20-04-2009, 18:46



Citaat door Chickaas:
Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Wat denkt dat meisje wel niet.
Tjah.. Klopt wel wat je zegt

Citaat door MO_Slinge:
KK wijfen

had nog een paar tanden uit die kk bek van haar geslagen.
Probeer het woord kanker niet te gebruiken, alsjeblieft.

Voor de 1 is het een scheldwoord en voor de ander de dood. Maar buiten dat om heb je volkomen gelijk.

Citaat door samira_drd:
ja die meisjes vroegen er om sorry.. je pa is net overleden en dan nog uit schelden.. hoort gewoon niet..

Misschien wisten ze het niet maar dat lijkt me stug want ze kenden mekaar blijkbaar maar goed, gelijk heb je.

20-04-2009, 18:57

Citaat door samira_drd:
ja die meisjes vroegen er om sorry.. je pa is net overleden en dan nog uit schelden.. hoort gewoon niet..


NIKS rechtvaardigt het gedrag van de jongeman. NIKS.

20-04-2009, 19:12
Jeugd van tegenwoordig