Bekijk volle/desktop versie : Benefietwedstrijd Ajax- Marocprofs 21 april

Pagina's : [1] 2

13-04-2004, 22:22
Beste landgenoten,

Zoals velen onder jullie wel zullen weten zal er op woensdag 21 april aanstaande een benefietwedstrijd plaatsvinden tussn Ajax en Marocprofs. De opbrengsten zullen naar de slachtoffers gaan van de aardbeving in Alhoceima.
[COLOR=red]Zoals velen onder jullie wel zullen weten zal er op woensdag 21 april aanstaande een benefietwedstrijd plaatsvinden tussn Ajax en Marocprofs. De opbrengsten zullen naar de slachtoffers gaan van de aardbeving in Alhoceima.
Ik hoop dan ook dat er vele mensen op af zullen komen.

Nu het volgende: om ook een steentje bij te dragen heb ik rode shirtjes laten drukken met onze ster erop en de naam marocprofs. Deze shirts zijn te koop voor â¬12,50. De opbrengsten zullen ook hier naar de slachtoffers van de aardbeving gaan. De shirts zullen voor aanvang van de wedstrijd verkocht worden, maar ze zijn beperkt in aantal, dus wil jij verzekerd zijn van een shirtje dan kun je die per mail bij mij bestellen.

Op = Op dus wees er snel bij!!!!

Groetjes,

Hos[/COLOR]

14-04-2004, 13:23

ja leuk dus alle namen of moet je eentje kiezen??

14-04-2004, 16:37
We willen ze universeel houden zodat je ze bij iedere gelegendheid kan dragen vandaar dat er geen naam van een speler op komt maar alleen MAROCPROFS.

Groetjes,

Hos

14-04-2004, 16:53
oke leuk waar kan ik ze halen

14-04-2004, 18:36

En vervolgens steek je het geld in eigen zak ckers

15-04-2004, 13:18
Sorry,

Niet over de rug van onze eigen Marokkanen. Wat denken jullie toch allemaal slecht. Ik haal de kosten er eerst uit en alles boven de kosten gaat naar de slachtoffers. Niemand is verplicht om te kopen.

De shirts zijn voor aanvang van de wedstrijd bijingang OOST te koop en anders op bestelling via de mail.

Groetjes,

Hos

15-04-2004, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door Marmer
Sorry,

Niet over de rug van onze eigen Marokkanen. Wat denken jullie toch allemaal slecht. Ik haal de kosten er eerst uit en alles boven de kosten gaat naar de slachtoffers. Niemand is verplicht om te kopen.

De shirts zijn voor aanvang van de wedstrijd bijingang OOST te koop en anders op bestelling via de mail.

Groetjes,

Hos
Het was maar een gLapje ....IK moest ook naar binnen via ingang oost...dus misschien kom ik nog wle een shirtje halen

15-04-2004, 19:45

Wij Gaan Ze Tog Maken Weet Je Nog

15-04-2004, 19:47

Citaat:
Origineel gepost door hayete
[B]

Wij Gaan Ze Tog Maken Weet Je Nog
[/B]
Jaaa ik weet het noig wel....maar we hebben nog geen rode shirts

15-04-2004, 19:49

DIe Gaan We Morgen Halen....Maar Ga Even Naar MIjn Topic Aftellen Allemaal!!!!1

15-04-2004, 19:52
ja ben er geweest en heb een berocht achtergelaten

15-04-2004, 19:55

Ik Heb Er Egt Zin In Mensen....Maar Door Al Dit Voetbal...Krijg Ik Ook Zin In Marokko
Word Leuk Je Hanane En Mocro_Souhaila

17-04-2004, 12:03

Hey Marmer ik wil graag wel zo eentje
maar kan hem ophalen dan??

17-04-2004, 12:19

Citaat:
[B]
Ik Heb Er Egt Zin In Mensen....Maar Door Al Dit Voetbal...Krijg Ik Ook Zin In Marokko
Word Leuk Je Hanane En Mocro_Souhaila
[/B]
zie ik daar mijn naam

18-04-2004, 15:28

Citaat:
Ja
goed van mij he...ik kan lezen

Pagina's : [1] 2