Bekijk volle/desktop versie : 'n gezonde relatie



Pagina's : [1] 2 3 4

19-04-2009, 22:36
is alleen mogelijk wanneer ieder 'n eigen leven heeft.
en daar bedoel ik mee ieder doet gewoon zijn ding.
voorbeeld dagindeling: vrouw en man werken heel de dag 's avond samen eten man gaat naar vrienden en vrouw naar vriendinnen dan komen jullie weer thuis doen nog wat samen en gaan weer slapen...
elke dag zoiets zeg maar.
je zit niet continu op elkaar lip en je loopt elkaar niet continu te controleren zoals dat vaak gebeurd.
je spreekt elkaar eigen over alles maar dan op de juiste tijdstippen.
niet wanneer 't jou uitkomt of haar uitkomt of wat dan ook.

Eens of oneens en verklaar je nader aub.

bvd

19-04-2009, 22:42



Citaat door latje21:
Eens



Why lady?

19-04-2009, 22:49

Citaat door latje21:
Omdat ieder z'n leventje behoud. Je krijgt hierdoor ook minder ruzie met je vriend/man.
De dingen die je deed voor je een relatie kreeg moet je ook blijven doen.
Leuke dingen doen met je zussen/vriendinnen/nichten enzo..

De meeste meiden geven alles op voor hun vriend én dat vind ik echt zonde.

Je kan ze ook beide combineren.



Perfect.!

19-04-2009, 22:53
als ze maar een goeie maaltijd heeft bereidt als ik thuis kom, kan me voor de rest niet zoveel schelen wat ze in de tussen tijd doet

19-04-2009, 22:55



Citaat door latje21:
thanks stadsgenoot.



Welke stad?

19-04-2009, 22:56
zeker weten elkaar op de lip zitten brengt ruzies met zich mee

19-04-2009, 22:57

Citaat door MO_Slinge:
als ze maar een goeie maaltijd heeft bereidt als ik thuis kom, kan me voor de rest niet zoveel schelen wat ze in de tussen tijd doet



dus 't zit 't jou ni dwars dat jullie dan beiden 'n eigen leven hebben? je zou haar ni continu willen controleren of willen weten wat ze aan 't uitspoken is?

19-04-2009, 22:58

Citaat door 1_euro:
zeker weten elkaar op de lip zitten brengt ruzies met zich mee



Precies en dat is ook de reden waarom veel stellen uit elkaar gaan denk ik..

19-04-2009, 22:59

Citaat door latje21:
Antwerpen.



ai ai city of diamonds is mine

19-04-2009, 23:00
Niet mee eens!

Je hoeft niet elke avond weg om niet op elkaars lippen te zitten.
Het zit hem in de omgang waarin je elkaar vrijlaat.
Er moet een balans zijn tussen opofferen en domineren. Geen een van de partners moet het gevoel hebben dat eigen belang er niet toe doet en die van de ander wel.

Stel dat je kids hebt, dan kan je niet elke avond zeggen hey ik ga naar mijn vrienden. Ook als je geen kinderen hebt is het niet gepast. Er zijn genoeg dingen in huis te doen waarbij je samen bent en elkaar toch de ruimte geeft voor eigen ontwikkelingen. Het houd je relatie juist levend! dan om te zeggen hey ik ga naar me vrienden, want we zitten teveel op elkaars lippen.

19-04-2009, 23:02

Citaat door babydoll:
Niet mee eens!

Je hoeft niet elke avond weg om niet op elkaars lippen te zitten.
Het zit hem in de omgang waarin je elkaar vrijlaat.
Er moet een balans zijn tussen opofferen en domineren. Geen een van de partners moet het gevoel hebben dat eigen belang er niet toe doet en die van de ander wel.

Stel dat je kids hebt, dan kan je niet elke avond zeggen hey ik ga naar mijn vrienden. Ook als je geen kinderen hebt is het niet gepast. Er zijn genoeg dingen in huis te doen waarbij je samen bent en elkaar toch de ruimte geeft voor eigen ontwikkelingen. Het houd je relatie juist levend! dan om te zeggen hey ik ga naar me vrienden, want we zitten teveel op elkaars lippen.

19-04-2009, 23:06

Citaat door babydoll:
Niet mee eens!

Je hoeft niet elke avond weg om niet op elkaars lippen te zitten.
Het zit hem in de omgang waarin je elkaar vrijlaat.
Er moet een balans zijn tussen opofferen en domineren. Geen een van de partners moet het gevoel hebben dat eigen belang er niet toe doet en die van de ander wel.

Stel dat je kids hebt, dan kan je niet elke avond zeggen hey ik ga naar mijn vrienden. Ook als je geen kinderen hebt is het niet gepast. Er zijn genoeg dingen in huis te doen waarbij je samen bent en elkaar toch de ruimte geeft voor eigen ontwikkelingen. Het houd je relatie juist levend! dan om te zeggen hey ik ga naar me vrienden, want we zitten teveel op elkaars lippen.



daar heb je wel gelijk in ik gaf maar 'n stom voorbeeld..
't gaat om de grote lijn..

20-04-2009, 10:18


eens!!!
Anders heb je elkaar op een gegeven moment niets meer te vertellen

20-04-2009, 10:27
Ik ben niet met je eens.
Er zijn ook gewoon gezonde relatie's buiten jouw beschrijvingen, maar je moet op dezefde golflengte en interesses zitten/hebben. Je gaat toch een gegeven moment ruzie maken en dat hoort erbij. Ik heb later echt zin in een schreeuwlelijkerd die elke dag ruzie wilt. 1 keer in de week kan nog wel. Anders ben ik weg.

20-04-2009, 10:29

Citaat door mr.niceguy:
Ik ben niet met je eens.
Er zijn ook gewoon gezonde relatie's buiten jouw beschrijvingen, maar je moet op dezefde golflengte en interesses zitten/hebben. Je gaat toch een gegeven moment ruzie maken en dat hoort erbij. Ik heb later echt zin in een schreeuwlelijkerd die elke dag ruzie wilt. 1 keer in de week kan nog wel. Anders ben ik weg.



dus jij houd wel van drama

Pagina's : [1] 2 3 4