Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschapsverschijnselen vóór de NOD



Pagina's : [1] 2

19-04-2009, 20:30
Wat waren jullie zwangerschapsverschijnselen vóór jullie eerste menstruatiedag?

ik heb namelijk al zo'n week last van zere borsten met name. Ik heb ook af en toe een soort lichte menstruatiepijn en ben ook een beetje moe. Maar ik moet pas over 5 dagen ongesteld worden.

19-04-2009, 20:52


Dat rommelig gevoel in je buik alsof je ongesteld moet worden maar je word het niet

vermoeidheid ; moe moe & nog eens moe ; de neiging hebben om overdag meer te rusten ; slapen

& eigenlyk ging by my een belletje rinkelen toen ik MEER ging eten ; mensen hadden genoeg & ik bleef maar eten terwyl ik helemaal niet zo was

maar dat verschilt natuurlyk van persoon tot persoon


19-04-2009, 21:00

Citaat door StreetChic:
Dat rommelig gevoel in je buik alsof je ongesteld moet worden maar je word het niet

vermoeidheid ; moe moe & nog eens moe ; de neiging hebben om overdag meer te rusten ; slapen

& eigenlyk ging by my een belletje rinkelen toen ik MEER ging eten ; mensen hadden genoeg & ik bleef maar eten terwyl ik helemaal niet zo was

maar dat verschilt natuurlyk van persoon tot persoon




Ben jij zwanger? Gefeliciteerd! Ik dacht altijd dat jij alleenstaand was!
Moge je zwangerschap voorspoedig voorlopen inshallah!

19-04-2009, 21:03
ik voelde me in de ramadan vermoeid en ik had overal trek in, ook had ik last van een lage bloeddruk wat vooral kwam door het vasten terwijl dat nog nooit was gebeurd als ik vastte. ik besloot maar een testje te halen want ik kreeg een gevoel toch zwanger te zijn, ik slikte wel de pil maar ik belazerde de boel! eindstand bleek ik zwanger te zijn..

succes meid!

19-04-2009, 21:05


Ik vraag my nog altyd af wanneer we onze inhaaldagen van de ramadan moeten inhalen als je zwanger bent & pas uitgerekend bent NA inchallah et volgend ramadan

20-04-2009, 18:50
ik heb inderdaad ook een rommelig gevoel zowel in mn darmen als een soort menstruatiepijn

20-04-2009, 18:53
Ik had een rommelig gevoel in mijn buik, dat gevoel kon ik maar niet plaatsen.

Was namelijk ook helemaaal niet bezig met zwanger worden.

Ik vrat alsof mn leven ervan afhing, iedereen om me heen had dat door maar voor mij leek het alsof ik gewoon evenveel at.

Je bent overdag ook sneller moe, dat je echt behoefte hebt om een uurtje of 2 echt te slapen/liggen.

Donkerdere urine, dan je normaal hebt is ook iets wat ik vaag vond

20-04-2009, 19:04
dank je louisa voor je reactie, hoop dat er nog meer bij geplaatst worden

20-04-2009, 19:53

Citaat door safa82:
dank je louisa voor je reactie, hoop dat er nog meer bij geplaatst worden


Graag gedaan !


Bij deze: UP !

20-04-2009, 23:03
bij mijn eerste had ik niet eens door dat ik zwanger was. ik had totaal geen verschijnselen. pas de 6e week begon de misselijkheid en de zere borsten. en ik had tot mn 3e maand elke avond als ik ging slapen heel erge hartkloppingen. ik lag er letterlijk wakker van. toen dat eindelijk over was begon met 4 maanden de maagzuur tot het einde.

20-04-2009, 23:06
Toen ik eerst was gestopt met de pil had ik allerlei zwangerschaps verschijnselen, toen ik eenmaal zwanger was voelde ik niks behalve wat steekjes achter mijn schaambot. Dus het is per persoon anders, wachten tot je kan testen is het enige wat je kan doen

20-04-2009, 23:08
pijnlijke borsten................daar begon het mee

21-04-2009, 22:29


mijn buik is nog steeds heel rommelig, heb ook vreemde stoelgang nu, terwijl ik daar normaal nooit last van heb??? en daarnaast lichte pijn in de onderbuik af en toe. zere borsten nog steeds, tepels zijn nu nog gevoeliger geworden
ik wil het natuurlijk heel graag!! eind deze week mag ik testen. ik hoop het maar.

20-05-2009, 17:01


Dit heb ik me ook altijd afgevraagd ja.. Wat de zwangere vrouwen nou
precies voelden toen ze nog ni wisten dat ze zwanger waren...

Ik heb zelf namelijk net na de eisprong een paar dagen lang erge
steken in mn buik gehad... En nu nog steeds soms.. Soms zelfs zo erg
dat ik pijn heb bij het lopen.. Of als ik te snel ga zitten op de bank..
Komt iemand dit bekend voor...?

20-05-2009, 17:29
leuke topic up

Pagina's : [1] 2