Bekijk volle/desktop versie : Neem me mee



Pagina's : [1] 2

19-04-2009, 19:48
Younes zijn hand ging door mijn haren en mn hart ging tekeer. Blijf van me af schreeuwde ik van binnen. '' Je bent zo mooi'' zei hij terwijl hij me toelachte. Ik wou schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn mond. Ik kon niet bewegen. Ik was bevroren en mijn hart leek te stoppen. Een traan rolde langs mijn wang.[/SIZE]

[SIZE="3"]younes zijn hand ging door mijn haren en mn hart ging tekeer. Blijf van me af schreeuwde ik van binnen. '' Je bent zo mooi'' zei hij terwijl hij me toelachte. Ik wou schreeuwen maar er kwam geen geluid uit mijn mond. Ik kon niet bewegen. Ik was bevroren en mijn hart leek te stoppen. Een traan rolde langs mijn wang.
Het begon een jaar geleden.Mijn vriendin fatima ging verloven met een geweldige jongen die super lief voor haar was. Ik was bij haar op bezoek en hij belde haar of ze wat wou gaan doen. Ik hoorde haar door de telefoon praten '' ehm ja is goed..ja is goed doe maar hihihi'' ze deed een beetje raar ze hing en ze keek me met een sneaky lach. '' Wat is er met jou?"zei ik verbaasd ''nikss hoor niks me verloofde komt me halen dus zullen wij jou gelijk naar huis brengen'' '' Oke is goed sgat'' We wachten in haar kamer tot Abdel ons kwam halen. De kamer was kaal en niet meer zoals vroeger. Al haal kleren en spullen zaten in dozen en fotos van ons samen waren van de muur af verdwenen. Het doet me denken aan hoe ons leven nu echt is sinds ze verloofd is. Ik ben een beetje vergeten, maar ja zo ging het bij alle vriendinnen die gingen trouwen. Je krijgt een man, een gezin en dat gaat boven alles. InchaAllah is het ook mijn beurt. We hoorden getoeter en we liepen naar buiten, ik wou net instappen tot ik een onbekende jongen zag zitten naast Abdel.Ik kijk fatima aan en ze kon haar lach niet meer inhouden. Hmm dus drm deed ze zo geheimzinnig, ze probeert me zeker weer te koppelen. '' Fatima ik ga met de bus'' zei ik '' Nou jaa waarom doe je zo Maryam kom gewoon'' "nee nee egt niet dankjewel'' ik was vastberaden en vond het niet leuk wat ze had gedaan en liep naar de bushalte. "wacht even'' hoorde ik , ik keek om en zag die jongen achter me aanlopen. Pfff. ''Een meisje hoort niet alleen te lopen zo laat,laat me je aub brengen'' zei hij'. "nee dankje'' '' Ik ga je tog brengen sorry maar dat is mijn plicht'' Ik voelde me dood ongemakkelijk en wou dat hy wegging. toch kon ik het niet laten om soms stiekem naar hem te kijken. Ik zag dat hij best knap was. Lang breed en lichtbruine ogen met donkerhaar. Niet speciaal maar toch had hy wat.Ik voelde me erg aangetrokken en mijn poging om hem te negeren mislukte. '' Ik ben soufyan'' en hy stak zijn hand uit. ik keek hem alleen aan. '' Vertrouw je mij soms niet?’’ hy wees met zijn vinger naar zijn borst en deed verbaasd’’Ik heb egt geen verkeerde bedoelingen met mijn beste vriend zijn verloofde haar vriendin'' Ik moest lachen.."Zeg me alleen je naam snel de bus komt eraan'' Ik negeerde hem en stapte de bus in en wat deed hy hy deed het zelfde '' Ik blijf je volgen tot je je naam zegt Kom op alleen je naam'' '' Maryam'' zei ik verlegen. '' Mooie naam voor een schoonheid'' Hmm van die smoothtalk dacht ik bij me zelf. Ik was bij mn halte aangekomen ‘’please niet uitstappen’’ vroeg ik hem.’Oke maar let goed op jezelf en gelijk naar huis’’ hy pakte me hand en wees streng met ze vinger naar me gezicht.’’Ja is goed’’ zei ik gehoorzaam, niet begrijpend hoe ik dat kon zeggen hy is me vader toch niet. Maar hij deed iets met. Ik liep naar huis denkend aan hem en zag me broer zn vriend voor de deur staan.Slm zei ik en belde aan. Ik werd altijd zenuwwachtig van hem.. '' Je hoeft niet aan te bellen want ze zijn niet thuis je broer is even je ouders en je zusjes naar je oom brengen hy komt zo terug'' O nee he dan moet ik met hem wachten...

19-04-2009, 19:50


ga vooooooorrrtttt meidddd !!!!!
















xxxxxxxxxxxxxxxx

19-04-2009, 20:06
nog meer

19-04-2009, 20:15
upupupupupupupupup


Nieuwe Fan Meldt Zich!

XXX Ihsaneé

19-04-2009, 20:23


zied ziedddddddd

19-04-2009, 20:29






19-04-2009, 20:53
verder
verder
verder
verder
verder
verder
verder
verder
verder

19-04-2009, 22:17
Shokran voor de reacties damess

19-04-2009, 22:19
'' En maryam , hoe is het leven'' Vroeg hy '' Goed alhamdoelilah'' er viel een stilte. '' Hoe gaat het in de liefde'' vervolgde hy. Wat een brutale gast is dit zeg ik werd boos ''Gaat dat jou wat aan?" '' Ja zeker'' antwoorde hy. ik zuchte. Hy bleef me aankijken en ik werd er zenuwachtig van.Plots ging me telefoon af ik keek op het schermpje en zag een nummer dat ik niet kende. ''Hallo?'' '' Maryam met soufyan ik weet dat je je afvraagd hoe ik aan je nummer kom maar..''oke doei'' zei ik geschrokken en hing gelijk op in ze gezicht. Stiekem keek ik naar me younes of hy iets had gehoord. '' Wie was dat?'' O een vriedin ze moest eigelijk iemand anders belle ze had vekeerd gedraaid'' Hy had gelukkig niks in de gaten. En me broer kwameraan en deed de deur voor ons open, ik verdween gelijk in me kamer en ging op bed liggen. Pff wrm had ik opgehangen, zal ik hem terug bellen? allerlei vragen gingen door me hoofd. ''Doe normaal!'' zei ik tege me zelf je kent hem niet eens en je maakt je zo druk. Een aantal uren gingen voorbij en ik dacht er niet meer aan toen ik een sms kreeg.

19-04-2009, 22:42
gaaa dooooooooooooooooooooooooorrrr.......

19-04-2009, 23:18
Spannenddd ga doooor! is dit waar gebeurd?

19-04-2009, 23:41
wauw
Ik hoop morgen meer stukjes te kunnen lezen
Welterusten iedereen

20-04-2009, 22:28


geen verhaal stukje vandaag????

21-04-2009, 19:33
Verder is zo spannend

xxx mee(''')

26-04-2009, 20:54
omg spannend up up

Pagina's : [1] 2