Bekijk volle/desktop versie : Huizen uit heel NL



19-04-2009, 14:45
Beste forumleden,

Alle huiseigenaren, u kunt u huis deels of volledig verhuren door het even te mailen naar info@uwhuisverhuren.com

Sneller dan marktplaats omdat we samenwerking met woningbouw in uw gemeente. meteen een huurder voor je woning gevonden. Dus niet langer onnodig lang zoeken !

GELDT VOOR ALLE WONINGEN IN NEDERLAND !

CHECK http://WWW.UWHUISVERHUREN.COM

19-04-2009, 15:10


Werkt het echt?
Want me broer zoekt al lange tijd naar een huurder voor zijn huis.
De site ziet er wel betrouwbaar uit

19-04-2009, 19:52
Ja tuurlijk, wij werken samen met woningbouw, en makelaars in heel NL.
daarom kunnen wij meteen goede mensen vinden voor je huisje.

19-04-2009, 19:57
Oke, ik zal me broer dan wel over deze site informeren.

19-04-2009, 21:15


Ja en die google ads zijn ook wel heel handig he drm heb ik ze erop gezet, want mensen die dan -zelf willen huren, opzoek zijn naar huisje - vinde makkelijk keigoede site via mij site haha wollah egt.

19-04-2009, 21:15
kijk maar tusse die googleads op mijn site of je iets voor jezelf tusse die interesante links ziet

19-04-2009, 21:30
jammer alleen in brabrant....

19-04-2009, 21:32

Citaat door Unit5:
Beste forumleden,

Alle huiseigenaren, u kunt u huis deels of volledig verhuren door het even te mailen naar info@uwhuisverhuren.com

Sneller dan marktplaats omdat we samenwerking met woningbouw in uw gemeente. meteen een huurder voor je woning gevonden. Dus niet langer onnodig lang zoeken !

GELDT VOOR ALLE WONINGEN IN NEDERLAND !

CHECK http://WWW.UWHUISVERHUREN.COM


Je schrijft dat het voor mensen uit heel NL is en dan zie ik op je site dat het alleen voor Noord-Brabant is :S..

19-04-2009, 21:34

Citaat door yasmina86:
jammer alleen in brabrant....
Ja dat zag ik eerst ook staan, maar zie dat er nu staat dat het in heel Nederland is dusja
Misschien kan de topicstarter dit uitleggen?

20-04-2009, 13:43
jaa wij zijn begonnen in noord brabant, is onze thuisbasis.
maar omdat het zo een succes was hiero zijn we nationaal gegaan. dus als je ergens anders en huis, bedrijfspand of wat anders hebt die je willt verhuren dan kan dat geregeld worden.