Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : zijn er mensen die kaartjes hebben voor de 2e ring tijdens ajax-maroc profs

the_utrechter
13-04-2004, 15:48

ben wel benieuwd eigenlijk en voor die mensen die daar een kaartje hebben neem een verre kijker mee :D

xxhananexx
13-04-2004, 16:08
Whahahahahahahahahaha......idd.....goede tip.....Ik heb lekker een kaartje in de eerste ring :boogie:

MARIMAR
13-04-2004, 17:45
Origineel gepost door the_utrechter ben wel benieuwd eigenlijk en voor die mensen die daar een kaartje hebben neem een verre kijker mee :D jaa ik heb een kaartje,hoezo heb ik een verrekijker nodig :confused: :maf: ik heb dan alleen maar oog voor ''Youssef'' :D ;)

Mohktari_girl16
13-04-2004, 17:46
ik ook in vak 120 is goeie plaats

xxhananexx
13-04-2004, 17:55

Origineel gepost door MARIMAR jaa ik heb een kaartje,hoezo heb ik een verrekijker nodig :confused: :maf: ik heb dan alleen maar oog voor ''Youssef'' :D ;) Meid....hij bedoelt....als je een kaartje hebt in de buitenste ring.....:maf:......dan zit je namelijk best ver...en kun je alles minder goed zien...vadaar de verrekijker ;)

MARIMAR
13-04-2004, 18:19
Origineel gepost door xxhananexx Meid....hij bedoelt....als je een kaartje hebt in de buitenste ring.....:maf:......dan zit je namelijk best ver...en kun je alles minder goed zien...vadaar de verrekijker ;) hee schatje ik weet wat hij bedoelt,maar ik plaag me utrechtertje effe :D xxxmw

xxhananexx
13-04-2004, 18:22
Origineel gepost door MARIMAR hee schatje ik weet wat hij bedoelt,maar ik plaag me utrechtertje effe :D xxxmw okey ;)

hayete
13-04-2004, 19:21
Origineel gepost door MARIMAR jaa ik heb een kaartje,hoezo heb ik een verrekijker nodig :confused: :maf: ik heb dan alleen maar oog voor ''Youssef'' :D ;) Waarom heb je zijn plaatje gestolen :confused: Of heeft hij jou plaatje gestolen :D

MARIMAR
13-04-2004, 19:25
Origineel gepost door hayete Waarom heb je zijn plaatje gestolen :confused: Of heeft hij jou plaatje gestolen :D jaa ik heb zijn plaatje gestolen,maar niks tegen hem zeggen eh :hihi:

hayete
13-04-2004, 19:29
Whahahhaa oke is goed.... ik zal stil zijn :D