Bekijk volle/desktop versie : Kindje gefolterd om geestuitdrijving



13-04-2004, 14:49
Het zal je kindje maar wezen die zo een zieke oom heeft:schok:


Kindje gefolterd om geestuitdrijving

Een vijfjarig jongetje in Brussel is met ijzerdraad gefolterd, omdat hij behekst zou zijn. Een oom en een nicht wilden de boze geesten uit het Congolese jongetje verdrijven. De twee familieleden zijn voorlopig vastgezet, aldus justitie in Brussel gisteren. Het zwaargewonde kind herstelt in het ziekenhuis van de fysieke en psychologische letsels. Het incident gebeurde toen de oom een dagje op het kind zou passen.

13-04-2004, 14:51


Wat mensen elkaar allemaal niet aan doen vanwege hersenspinsels als geesten en goden....

13-04-2004, 14:55
Damd K lees met de minuut steeds ergere dingen!

13-04-2004, 15:18
Wejoow rare mensen zeg

een kindje man

13-04-2004, 15:24


Zal het je nog gekker vertellen. Er zijn op deze wereld een paar miljard mensen die allemaal in een geest geloven die ze nog nooit gezien hebben of gesproken.
Maar ondertussen zijn ze er van overtuigt dat hun geest echt is en die andere niet en doen ze elkaar de meest verschrikkelijke dingen aan.

Wat dat betreft boft het jongetje nog dat zijn zieke oom en tante zijn opgepakt. Er lopen nog veel meer zieke ooms en tantes wel los rond.....

13-04-2004, 15:25
uhhh nou of dat zo raar is weet ik nog niet....zoals jullie weten nou..kijk ik geloof in geesten...jnoen elke moslim gelooft er eigenlijk in...ze zijn er en tja af en toe pakken ze iemand tja dat gebeurt nu eenmaal mij nichtje uit marokko moest laatst op hete kolen lopen en ze voelde niets WALLAH NIETS echt vaag ik so uhhhhh oke damn en toen een schreeuw iets onwezelijks leek het wel en daarna viel ze neer en der voeten...helemaal niets mee aan de hand sindsdien ..... geen klachten meer....ze bestaan net als sgoer............

Minga says : " Watch your stepssssss"

13-04-2004, 18:48
WOW,

DAT MOEST WEL ERG SCHOKKEND ZIJN GEWEEST.
ZELF GELOOF IK WEL IN GEESTEN MAAR DAN OOK DIEP IN MIJN ACHTERHOOFD.

HET MOEST JE MAAR EENS GEBEUREN ALS OUDER OM JE KIND TE ZIEN LIJDEN DOOR JE EIGEN BLOEDFAMILIE.
IK ZOU DUS ECHT NIET WETEN WAT IK ZOU DOEN.

BY THE WAY: HOU JE GEWOON TAAI NO MATHER WHAT
(EEN VAN MIJN MOTTO'S)

13-04-2004, 19:06

Citaat:
Origineel gepost door faatjeez
WOW,

DAT MOEST WEL ERG SCHOKKEND ZIJN GEWEEST.
ZELF GELOOF IK WEL IN GEESTEN MAAR DAN OOK DIEP IN MIJN ACHTERHOOFD.

HET MOEST JE MAAR EENS GEBEUREN ALS OUDER OM JE KIND TE ZIEN LIJDEN DOOR JE EIGEN BLOEDFAMILIE.
IK ZOU DUS ECHT NIET WETEN WAT IK ZOU DOEN.

BY THE WAY: HOU JE GEWOON TAAI NO MATHER WHAT
(EEN VAN MIJN MOTTO'S)
Nou faatjeez als het mijn broer(tje) was dan wist ik het wel