Bekijk volle/desktop versie : Waarom Marokkaanse Jongens steeds vaker kiezen voor een niet-Marokkaanse Vrouw....



Pagina's : [1] 2 3 4

13-04-2004, 11:39
Nou ik ben benieuwd naar de redenen...

Ps. ik heb het niet over Haram relaties, maar over echt trouwen....

13-04-2004, 11:46


ze zijn minder geniepig ...


13-04-2004, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door Bleu Sky
Nou ik ben benieuwd naar de redenen...

Ps. ik heb het niet over Haram relaties, maar over echt trouwen....
Wat dacht je hiervan, je staat er voor open of niet, je valt er op of niet...of is dit te simpel?

Groet,

13-04-2004, 13:05
ik wil niks anders dan een marokkaanse meisje en ga er alles voor doen om met een marokkaanse meisje te trouwen

13-04-2004, 13:53



Citaat:
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
ik wil niks anders dan een marokkaanse meisje en ga er alles voor doen om met een marokkaanse meisje te trouwen
Insha Allah, moge Allah swt je wensen doen uitkomen

Wa3aleikoem salaam

13-04-2004, 16:15
k zou het ook nie weten

13-04-2004, 18:09
weetje waarom. nou omdat de meeste marokaanse meiden echt vies zijn ,die doen alles wat allah verbied en denken dat ze alles zijn nou ik vind het niet gek dat marokaanse jongens voor een niet marokaanse meisje kiezen want die hebben tenminste nog manieren en goede gewoontes

13-04-2004, 18:15
Omdat Marokkaanse jongens Marokkaanse meisjes niet aankunnen!

13-04-2004, 18:19

Citaat:
Origineel gepost door chidy
weetje waarom. nou omdat de meeste marokaanse meiden echt vies zijn ,die doen alles wat allah verbied en denken dat ze alles zijn nou ik vind het niet gek dat marokaanse jongens voor een niet marokaanse meisje kiezen want die hebben tenminste nog manieren en goede gewoontes
wat je goede gewoontes noemt die nederlanders zijn veel erger die zijn helemaal geen moslim die doen alles wat allah verbiedt dus wat jij zegt is egt bull shit!

13-04-2004, 18:22
omdat marokkaanse meisjes te lelijk zijn misschien

13-04-2004, 18:43
Omdat ze de kracht van een marokkaanse vrouw niet aankunnen..marokkaanse mannen willen graag de dominante rol dus ja

het zijn gewoon mietjes....

ik ga voor een marokkaanse no matter what..( die kunnen tenminste koken en spreken mijn taal) BIG UP TO THA maroc LADYZ

ARAb

13-04-2004, 19:01

Citaat:
Origineel gepost door malika309
Wat dacht je hiervan, je staat er voor open of niet, je valt er op of niet...of is dit te simpel?

Groet,
(Moge dat duidelijk zijn )

13-04-2004, 19:11



Citaat:
Origineel gepost door chidy
weetje waarom. nou omdat de meeste marokaanse meiden echt vies zijn ,die doen alles wat allah verbied en denken dat ze alles zijn nou ik vind het niet gek dat marokaanse jongens voor een niet marokaanse meisje kiezen want die hebben tenminste nog manieren en goede gewoontes
volgens mij doen marokkaanse jongens alles wat Allah verbied en vinden alles normaal met z'n vriendin thuis komen, uitgaan ,drinken roken, seks.

En bij ons marokkanen zitter er nog meisjes die zich aan hun godsdienst houden em wij hebben zeker wel manieren waar vind je nog een hollander die weet wat haar godsdienst inhoudt en respect heeft voor haar ouders.

13-04-2004, 19:24
insa alah nooit met een nietmarokaan, genoeg mgrabiaat en dan nog met een niet marokaan gaan trouwen.

jongens die trouwen met niet marokaan zijn gewoon van die verkaaste gasten die hogerop komen door de reet van ze chef goed schoon te gaan likken
ewa alleen zulke mensen trouwen met zoiets
maar de rest houdt van ze land tradities en ze eigen volk dus ook van de marokaanse meiden
de rest allemaal verkaaste eikels

13-04-2004, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door nouredinne_el
omdat marokkaanse meisjes te lelijk zijn misschien
Vast niet allemaal..je hebt lelijke en mooie marokkaanse meiden ....dus wat jij zegt is bullshit..

Pagina's : [1] 2 3 4