Bekijk volle/desktop versie : Theo van gogh



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-04-2004, 10:13
Beste broeders en zusters. IK wil jullie aandacht voor het volgende. IK ben
>bij het discriminatie meld punt in Den Haag geweest om een melding te maken
>over de uitlatingen in de Metro (26 maart 2004 & 3 april 2004) over de
>Profeet Mohammad SAWS. Het bureau wil niet alleen druk zetten op van Gogh
>maar ook op Metro omdat Metro ruimte geeft om dit soort gevarlijke
>uitlatingen publiek te maken. BROEDERS EN ZUSTERS, jullie kunnen via email
>jullie aansluiten bij het dossier wat ik daar heb aangemaakt. Het dossier
>heeft meer invloed als het door meerderen wordt ondersteunt. Jullie hoeven
>alleen maar een mailtje te sturen en door te geven dat jullie je aansluiten
>bij het dosier (zie het dossiernummer en email adres hieronder).
> Geachte heer Bakkali,
> Uw dossiernummer is: 04.04.04
> klachten@discriminatiezaken.nl
> Met vriendelijke groet,
> Jack van Moll
> Bureau Discriminatiezaken
> Afdeling Klachtbehandeling
> tel 070 3028686
>Dus het enige wat u hoeft te doen is mailtje versturen met uw gegevens en
>de
>mededeling dat u zich aansluit bij de klacht van de uitlatingen van Theo
>van Gogh in de Metro met het dossiernummer 04.04.04. Vertelt u mij broeder
>en zuster is uw Profeet deze kleine moeite niet waard? Geef dit door aan
>allen met een hart voor hun Profeet Mohammad vrede zij met hem.
>Jullie broeder in de Islam
>Ilias Bakkali
>
>
>
>VOORBEELDMAIL
>
>Geachte meneer van Moll,
>
>Hierbij sluit ik mij aan bij de klacht over de uitlatingen van Theo van
>Gogh
>in de Metro (26 maart 2004 & 3 april 2004) over de Profeet Mohammad SAWS en
>over de islaam.
>
>Mijn naam is .............., mijn adres................
>mijn telefoonnummer is .................
>
>Met vriendelijke groeten,

13-04-2004, 14:41


http://www.theovangogh.nl/metro_18.html

13-04-2004, 17:05

Citaat:
Origineel gepost door Hanif
Van Gogh herhaalt slechts wat Bukhari ook zegt.
Hou dus op met mekkeren en doe wat aan die achterlijke sunnah.
Hoe bidt je 5 keer per dag ?

Graag bewijzen....Hoe doe je haj e.d.

13-04-2004, 19:05
Ik zei:


Citaat:
Origineel gepost door RidouanSalih
Hoe bidt je 5 keer per dag ?

Graag bewijzen....Hoe doe je haj e.d.
Germen/ Hanif vlucht:


Citaat:
Origineel gepost door Hanif
Ridouan, bidden is een middel (nl. als een oefening om Allah geregeld te gedenken) en geen doel op zich.
De belangrijke details voor het gebed staan in de koran.
Kijk eens het verschil met wat Allah zegt:

4:103. Wanneer gij het gebed hebt beëindigd, gedenkt dan Allah, staande, zittende en op uw zijde liggende. 4:77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " [/SIZE] En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.

En vooral deze:

4[SIZE=4]:101. En wanneer gij door het land reist, zal het voor u geen zonde zijn het gebed te bekorten, [/SIZE] als gij vreest dat degenen, die niet geloven u last zullen veroorzaken. Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

Wat zeggen de Koranieten:

De Salaat

door: Werkgroep IBN
Inleiding

[SIZE=4]Dit artikel gaat over de salaat ofwel de voor de moslim verplichte dagelijkse gebeden in de islam. De salaat is ondanks wat velen zouden denken, eeuwenlang een punt van discussie geweest. Aanvankelijk was het tijdens het leven van de profeet duidelijk hoe en wanneer de salaat moest worden gedaan maar na zijn dood is ook dit principe het slachtoffer geworden van corruptie. Is de koran duidelijk over de salaat; de moslims zijn daar niet duidelijk over. Elke rechtsschool in de islam heeft haar eigen versie over de salaat, met kleine verschillen binnen de stromingen zelf maar grote verschillen tussen de stromingen onderling, soms zelfs fundamentele verschillen. En deze verschillen zijn ook in de loop van de tijd onderhevig geweest aan veranderingen.

Ach ja.....Waar zijn de bewijzen hoe, wanneer en met wie de Profeet vrede zij met hem badt ? Nee alleen hete lucht van deze sekte. In de sunna staat het.

13-04-2004, 23:53



Citaat:
Origineel gepost door Hanif
ik was slechts zo dom in te gaan op jouw geliefkoosde stokpaardje.
Ik hoef slechts één tegenvraag te stellen: wat iso de reden van het bidden? Hierop ben jij niet in staat een zinnig antwoord te geven dus hiermee zou ik die discussie al hebben gewonnen.

Hier ga je niet op in:
Dit is onvoorstelbaar.
De reden is het bevel van Allah allereerst om Hem te aanbidden. Heb je de verzen niet gelezen ?

Maar dat je dom bent is zeker waar, want deze discusie ging over jouw gedraai. Ik hoef deze niet te winnen, als je infectie maar gereduceerd blijft tot de angel van de mug.......Mensen als jij kunnen alleen door Allah geleid worden want de blindheid, ontwetendheid, hoogmoed, huichelaarij en zieligheid druipen er vanaf. Ik zou je graag ontmoeten om te zien wie je bent, want ik heb medeleven met je.....

Maar ik zal mn stokpaardje nogmaals van stal halen aangezien de hoeven pijn doen. Als je het niet weet stop dan met dat draaien.....En zeg "ik ben iemand die mijn lusten volgt en niet oprecht ben en ik weet het niet."

Ok ? Dat zou je sieren....

Hier.

Ik zei:


Citaat:
Origineel gepost door RidouanSalih
Hoe bidt je 5 keer per dag ?

Graag bewijzen....Hoe doe je haj e.d.
Germen/ Hanif vlucht:


Citaat:
Origineel gepost door Hanif
Ridouan, bidden is een middel (nl. als een oefening om Allah geregeld te gedenken) en geen doel op zich.
De belangrijke details voor het gebed staan in de koran.
Kijk eens het verschil met wat Allah zegt:

4:103. Wanneer gij het gebed hebt beëindigd, gedenkt dan Allah, staande, zittende en op uw zijde liggende. 4:77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " [/SIZE] En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.

En vooral deze:

4[SIZE=4]:101. En wanneer gij door het land reist, zal het voor u geen zonde zijn het gebed te bekorten, [/SIZE] als gij vreest dat degenen, die niet geloven u last zullen veroorzaken. Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

Wat zeggen de Koranieten:

De Salaat

door: Werkgroep IBN
Inleiding

[SIZE=4]Dit artikel gaat over de salaat ofwel de voor de moslim verplichte dagelijkse gebeden in de islam. De salaat is ondanks wat velen zouden denken, eeuwenlang een punt van discussie geweest. Aanvankelijk was het tijdens het leven van de profeet duidelijk hoe en wanneer de salaat moest worden gedaan maar na zijn dood is ook dit principe het slachtoffer geworden van corruptie. Is de koran duidelijk over de salaat; de moslims zijn daar niet duidelijk over. Elke rechtsschool in de islam heeft haar eigen versie over de salaat, met kleine verschillen binnen de stromingen zelf maar grote verschillen tussen de stromingen onderling, soms zelfs fundamentele verschillen. En deze verschillen zijn ook in de loop van de tijd onderhevig geweest aan veranderingen.

Ach ja.....Waar zijn de bewijzen hoe, wanneer en met wie de Profeet vrede zij met hem badt ? Nee alleen hete lucht van deze sekte. In de sunna staat het.

Kijk de tegenspraak tussen Koran en zelfs monotheist enerzijds en anderzijds http://www.hoogmoed.nl van Hanif. ....Omdat ik niet als jij ben en jij echt zo ontwetend bent:

citaat:
Van Gogh herhaalt slechts wat Bukhari ook zegt.
Hou dus op met mekkeren en doe wat aan die achterlijke sunnah.

Als hij de hadeeth gewoon noemde had ik geen pobleem. Hij plakt zijn beperkte en sensatiegerichte ettiquette erop en verdraait zaken en probeer alleen op te hitsen.

Bucharee Ra7iemmoe Allah en andere Muhadithien gaven aan dezelfde hadeeth een ander begrip, beleving en uitleg.

Ik zou ook afgeven op iemand die andere religies gebruikt en verdraait.

Veel beterschap.

14-04-2004, 00:14
subban Allah

achie sorry dat ik even stoor of een gevoelige snaar raak....

maar bid je niet? en wat is de reden dat jij sunnah achterlijk vind??

14-04-2004, 00:17

Citaat:
Origineel gepost door oem_ismael
subban Allah

achie sorry dat ik even stoor of een gevoelige snaar raak....

maar bid je niet? en wat is de reden dat jij sunnah achterlijk vind??
Ja dat wil ik ook weten vooral HOE hij bidt en HOE vaak....

Mij durft ie het niet te vertellen.....

14-04-2004, 09:28
Hanif/Germen geen Leven


Vertel me dat ook eens ik sluit me aan bij deze twee boven mij
ewa kom op ik wacht

14-04-2004, 09:43
en dan halleluja zeker


details graag

14-04-2004, 10:12
Germen , Germen , Germen LET DAN op met wat je allemaal zegt iTaqie Lahh ( vrees Allah )
als je oplet en grenzen stelt dan ben je mij en de andere geen verklaring schuldig ,

14-04-2004, 10:15
drie uur , ??? Zoals ik al zei Ga brood Voeren aan de eenden (Vergiftig hen niet a.u.b ) Of een Eindje Fietsen Jammer

14-04-2004, 14:03

Citaat:
Origineel gepost door Hanif
Bij mijn weten heb ik je al tig keer verteld hoe ik bid. aangezien je nogal kort van geheugen schijnt te zijn, voor de zoveelste keer dan:
ik bid door mij in lichaam en geest over te geven aan God.
Oke, Dankjewel, maar eerlijk gezegd nogal vaag..
Hindoes, Boedhisten, Christenen, Jehova-getuigen, Joden, enz enz, zij zeggen precies hetzelfde, je lichaam en geest overgeven aan Allaah 'aza Wa Jal, is een vorm van mediteren, dus een gebed.. Maar de vraag is, op welke manier? Welke bewegingen maak je erbij? En welke woorden spreek je uit? En wanneer bid je? hoevaak bid je?

Dat zijn vragen waarop ik graag antwoord zou willen, om je beter te begrijpen, en beter een (normaal) dialoog kan aangaan, met de nadruk op normaal, en vooral respectvol..

14-04-2004, 14:52



Citaat:
Origineel gepost door Hanif


Dit is onvoorstelbaar.
De reden is het bevel van Allah allereerst om Hem te aanbidden. Heb je de verzen niet gelezen ?

Maar dat je dom bent is zeker waar, want deze discusie ging over jouw gedraai. Ik hoef deze niet te winnen, als je infectie maar gereduceerd blijft tot de angel van de mug.......Mensen als jij kunnen alleen door Allah geleid worden want de blindheid, ontwetendheid, hoogmoed, huichelaarij en zieligheid druipen er vanaf. Ik zou je graag ontmoeten om te zien wie je bent, want ik heb medeleven met je.....

Maar ik zal mn stokpaardje nogmaals van stal halen aangezien de hoeven pijn doen. Als je het niet weet stop dan met dat draaien.....En zeg "ik ben iemand die mijn lusten volgt en niet oprecht ben en ik weet het niet."

Ok ? Dat zou je sieren....

Hier.

Ik zei:

[QUOTE]Origineel gepost door RidouanSalih
[SIZE=4]Hoe bidt je 5 keer per dag ?

Graag bewijzen....Hoe doe je haj e.d. [/SIZE]
Germen/ Hanif vlucht:


Citaat:
Origineel gepost door Hanif
Ridouan, bidden is een middel (nl. als een oefening om Allah geregeld te gedenken) en geen doel op zich.
De belangrijke details voor het gebed staan in de koran.
Kijk eens het verschil met wat Allah zegt:

4:103. Wanneer gij het gebed hebt beëindigd, gedenkt dan Allah, staande, zittende en op uw zijde liggende. [SIZE=4]En, wanneer gij veilig zijt, houdt het gebed, voorwaar, het gebed is de gelovigen op vastgestelde uren opgelegd. [/SIZE]

En....

107. 1. Hebt gij hem gezien die deze godsdienst loochent?

2. Het is degene die de wees verstoot,

3. Hij wekt anderen niet op de armen te voeden.

4. En wee degenen die bidden,

5. En de gebeden achteloos opzeggen.

6. En zij, die er mee te koop lopen.

7. En zich er van weerhouden de behoeftige vriendelijkheid te betonen.

en:

2.238. Waakt over uw gebeden en het tussengebed en stelt u ootmoedig voor Allah.

en:

2:277. Voorzeker, zij die geloven en goede daden doen en het gebed houden en de Zakaat betalen, hun beloning is bij hun Heer en voor hen is geen vrees, noch zullen zij treuren.

Vers over Hanif:

[SIZE=4]4:77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " [/SIZE] En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.

En vooral deze:

4[SIZE=4]:101. En wanneer gij door het land reist, zal het voor u geen zonde zijn het gebed te bekorten, [/SIZE] als gij vreest dat degenen, die niet geloven u last zullen veroorzaken. Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

Wat zeggen de Koranieten:

De Salaat

door: Werkgroep IBN
Inleiding

[SIZE=4]Dit artikel gaat over de salaat ofwel de voor de moslim verplichte dagelijkse gebeden in de islam. De salaat is ondanks wat velen zouden denken, eeuwenlang een punt van discussie geweest. Aanvankelijk was het tijdens het leven van de profeet duidelijk hoe en wanneer de salaat moest worden gedaan maar na zijn dood is ook dit principe het slachtoffer geworden van corruptie. Is de koran duidelijk over de salaat; de moslims zijn daar niet duidelijk over. Elke rechtsschool in de islam heeft haar eigen versie over de salaat, met kleine verschillen binnen de stromingen zelf maar grote verschillen tussen de stromingen onderling, soms zelfs fundamentele verschillen. En deze verschillen zijn ook in de loop van de tijd onderhevig geweest aan veranderingen.

Ach ja.....Waar zijn de bewijzen hoe, wanneer en met wie de Profeet vrede zij met hem badt ? Nee alleen hete lucht van deze sekte. In de sunna staat het.

Kijk de tegenspraak tussen Koran en zelfs monotheist enerzijds en anderzijds http://www.hoogmoed.nl van Hanif. ....Omdat ik niet als jij ben en jij echt zo ontwetend bent:

citaat:
Van Gogh herhaalt slechts wat Bukhari ook zegt.
Hou dus op met mekkeren en doe wat aan die achterlijke sunnah.

Als hij de hadeeth gewoon noemde had ik geen pobleem. Hij plakt zijn beperkte en sensatiegerichte ettiquette erop en verdraait zaken en probeer alleen op te hitsen.

Bucharee Ra7iemmoe Allah en andere Muhadithien gaven aan dezelfde hadeeth een ander begrip, beleving en uitleg.

Ik zou ook afgeven op iemand die andere religies gebruikt en verdraait.

Veel beterschap.

Draai jezelf maar vast. HOE, welke handelingen,tijdstippen e.d. Dat heb je noot verteld. Jij spreekt Allah en je dwaalsite tegen....

14-04-2004, 15:12
Mashallah Redouan , ik sta iedere keer verbaast van jou je heb over al een antwoord op met behulp van Allah en je staat sterk in je schoenen
Inderdaad Mensen als Hanif kunnen alleen door Allah geleid worden want de blindheid, ontwetendheid, hoogmoed, huichelaarij en zieligheid druipen er vanaf. ( citaat van jou )
Inshallah

Hanif/germen daarintegen vlucht en kraamt allerlei onzin uit
en noemt de Soenieten dus de mensen die de Allah swt gelofen en de profeet saws volgen en zijn way of Life zijn Soena

maar kijk wat hanif zegt ( deze citaat komt van een andere Topic )


Citaat:
Maar wat wil je als je zo dom bent om de soenna te geloven.Adam 17 meter lang..... slavinnetjes verkrachten mag.... de Profeet spuugde in de mond van kindertjes... de Profeet had seks met een ander kindje....
Nederlanders geloven op hun 5e al niet meer in Sinterklaas maar soennieten blijven hun hele leven kleine kindjes. Ach ja, waarom zou de islam keer op keer vernederd worden... heeft uiteraard alles te maken met het platwormniveau van het gemiddelde denkproces bij soennieten.



Citaat:
Tehn eerste, wij zijn geen koranieten maar moslims. Ten tweede:
Alcoholisme is verboden volgens de koran, want je mag het gebed niet dronken verrichten. Ook wordt het afgeraden alcohol te gebruiken. Een verstandig advies uiteraard.
Volgens de soennah is het ook niet verboden om een geit te xxxxxx. So what? Als alle verboden explicuet genoemd zouden moeten worden zou je een boekenkast ter groote van de aarde nodig hebben.
Soennieten zijn gierig. Ze betalen maar 2.5% zakaat in plaats van alles wat ze kunnen missen, zoals Allah in de Koran voorschrijft.

:



Nou NOU nou nog wat toe te voegen Germen

14-04-2004, 15:13
Zoals ik al zei Bull SHIx

Pagina's : [1] 2 3 4 5