Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe verwijder jij de haartjes op je benen, bikinilijn?



18-04-2009, 10:22
Dag lieve dames,

Ik scheer mijn benen, bikinilijn, onderrug al jaaaren. Ik ben het nu zat dat de haartjes sneller terugkomen. Na 1 dag zie je weer stoppeltjes op me benen. Hoe doen jullie het? Ik had van die harsstrips gekocht op voor me benen maar je blijft de puntjes van de haargroei zien.

Iemand tips????

18-04-2009, 10:44


Laseren is ook een optie.. wil je dr voorgoed van af zijn.
+tijdbesparing

18-04-2009, 11:26

Citaat door Beauty_Diamant:
Dag lieve dames,

Ik scheer mijn benen, bikinilijn, onderrug al jaaaren. Ik ben het nu zat dat de haartjes sneller terugkomen. Na 1 dag zie je weer stoppeltjes op me benen. Hoe doen jullie het? Ik had van die harsstrips gekocht op voor me benen maar je blijft de puntjes van de haargroei zien.

Iemand tips????


Onderrug, dat meen je niet?.. Kappen ermee! Straks heb je daar een bos haar van hier tot tokio!

Harsstrips, wax etc.. heb ik ook allemaal geprobeerd maar 1. het doet ontzettend veel pijn, 2. na gebruik is de plek helemaal opgezwollen voor dagen, tot bloedens toe

Dus, ik gebruik al een tijd gewoon een electrisch epileer apparaat. Het kost even tijd want grote oppervlakten ( zoals je benen ) duren een beetje lang, maar het resultaat mag er zijn; gladde benen voor weken + de haartjes komen minder en zachter terug.

Eerste paar keer kan het een beetje pijn doen + rode bultjes achteraf; goed insmeren met een vochtinbrengende creme. Als je er eenmaal aan gewend bent, heb je hier geen last meer van.

Succes!