Bekijk volle/desktop versie : Eigenaar hengelwinkel in de boeien voor tekening naakte vrouw in etalage



18-04-2009, 02:56
Man in de boeien voor naakttekening

- De eigenaar van een hengelwinkel in Amsterdam is door de politie gearresteerd omdat hij een tekening van een naakte vrouw niet uit zijn etalage wilde verwijderen.

Cor was eerder gewaarschuwd maar trok zich daar niets van aan. Dinsdagavond werd hij gearresteerd door de politie, meldt AT5.

Woensdag kwam de Officier van Justitie tot de conclusie dat er geen sprake was van een strafbaar feit. Volgens de omroep gaan justitie en politie excuses maken.

18-04-2009, 02:57


Omdat hij de tekening na een eerdere waarschuwing niet weg wilde halen werd de hengelwinkeleigenaar dinsdagavond opgepakt. Cor, die inmiddels weer op vrije voeten is, begrijpt er niks van. Zolang de rechter nog niets heeft besloten, laat hij de tekening hangen. Al is het wel een aangepaste versie.
Woensdag heeft de Officier van Justitie zich over de zaak gebogen en is tot de conclusie gekomen dat er geen sprake was van een strafbaar feit. Justitie en politie zullen contact opnemen en excuses maken.


Hier de link naar de reportage van AT5: http://www.at5.nl/artikelen/15249/85

18-04-2009, 02:57
Sharia in de polder...

18-04-2009, 09:13
ik begrijp het niet. Als het nou een tekening van een naakte man was geweest, had ik nog een associatie kunnen maken naar z'n handelswaar.
Maar een vrouw?

18-04-2009, 09:23


heeft die politie niks beters te doen,dan mensen lastig vallen om en poster,wat en gelul man.

18-04-2009, 09:27

Citaat door MMVIII:
Sharia in de polder...

fitna deel twee,zo krijgt wilders nog en prijs,beste gelul.

18-04-2009, 09:35

Citaat door Dezelfde:
ik begrijp het niet. Als het nou een tekening van een naakte man was geweest, had ik nog een associatie kunnen maken naar z'n handelswaar.
Maar een vrouw?




Er is ook een karper op de tekening te vinden misschien verklaart dat de associatie ?!?