Bekijk volle/desktop versie : mijn buurjongen en ikke!



12-04-2004, 23:19
hoi allemaal.
ik wil graag een heel mooi verhaal neerzetten. het gaat over een meisje en haar buurjongen.

voor ik ga meginnen wil ik weten of jullie het willen lezen.



ik hoor het wel.

kusjes nora

12-04-2004, 23:27


Salaam Nora,

Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal,
voor mij mag het beginnen.

Ma°a salaama.

13-04-2004, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door halal
Salaam Nora,

Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal,
voor mij mag het beginnen.

Ma°a salaama.
Hier sluit ik mij bij aan

Xjes nadia

13-04-2004, 01:37
Begin dan

13-04-2004, 11:23


Salaam,

Nog steeds niets??

Komaan, waar wacht je op!!

Ma°a Salaama,
K.

13-04-2004, 15:56
He ma ik ga naar school!!!!!!!!! riep ik heel hard. ik pakte mijn schooltas en liep naar mijn fiets. daar stond hij weer, hij keek me weer heel lang aan net als de dag hiervoor. ik negeerde hem en liep verder. ik fietste naar school. bij aankomst zie ik layla al staan(mijn school vriendin).
hij laylatje wat ben je vroeg meid. ja ik werd gebracht door je weet wel. oja leuk joh. heb jij nog iets gehoord van je enge buurtje. ja hij stond vandaag weer voor het raam naar me aan het kijken. is dat geen leuke jongen zei layla. trrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrr dat is de school bel. kom we moeten naar de klas. ik deed snel mijn fiets opslot en liep met haar meee naar de klas. maar nora hoe ziet die jongen eruit eigelijk?????????? nou gewoon daar wil ik liever niet over praten. nee joh gek, als het een lekkerding is dan zou ik het wel weten zei ze.
na dat de school uit was dacht ik aan layla's woorden, maar ik weigerde toch toe te geven dat hij een leuke jongen was. ik hield maar vol dat ik niet zo'n een meisje was die met jongens ging. ik kwam weer bij mijn schuurtje en oppeens zie ik hem mijn richting op lopen. ik kreeg het heel warm en benauwd. he mag ik jou wat vragen nora? eeeeeehh nee ik moet gaan. zodirect ziet mijn broer mijn of vader. ik liep gauw weg en hij pakte mijn bij mijn hand. ik vind je al een tijdje leuk. ik schrok van zijn woorden en rukte mijn los. ik rende naar binnen. terwijl hij heel rustig achter mijn aan liep. hij woonde de deur naast me. hoe moet ik hem nu in zijn ogen nog kijken of zijn moeder. ik kwam binnen en ging naar me kamer. ik dacht vaak aan de woorden van hem en die van layla. maar ik heb hiervoor nooit iets met een jongen gehad . en dat wil ik zo houden. dwong ik mezelf...........................................




dit is het begin ik hoor het wel van jullie. hoe jullie het vonden. en of ik verder moet gaan?

13-04-2004, 16:22
ga gauw verder je begint goed

14-04-2004, 18:58
More

Xjes Nadia

14-04-2004, 19:13
ga gauw verder!

04-11-2004, 19:00
ik hoop dar je zo snel mogelijk verder schrijft want het lijkt me een leuke verhaal

04-11-2004, 20:13
Leuk Verhaal


Ga gauw Verder..!

13-11-2004, 22:50
he meid lijkt mij een spannend verhaal..
wanneer ga je verder??

22-11-2004, 18:10


ga verder want je verhaal is echt