Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden vrouwen



16-04-2009, 19:29
zou jij daar een serieuze relatie mee aangaan.

Zo ja, waarom wel.

Zo nee, waarom niet.

In mijn omgeving zie ik dat veel gescheiden vrouwen, regelmatig een andere sexpartner hebben, nationaliteit doet er even niet toe.

Is dta omdat die vrouwen het zo willen? Of zijn die jongens gewoon niet serieus met ze?

17-04-2009, 14:06


nog maar een keer proberen dan

17-04-2009, 14:07
exactly .. hoeveel geswcheiden vrouwen heb jij al gehad?

17-04-2009, 14:08
Als ik een man was geweest ...

Je kan het niet op die manier beoordelen elk persoon is anders.. En als je eenmaal gek op iemand bent, dan maakt de rest toch niet uit of toch wel?

17-04-2009, 14:10


sweet bunny ...... dat is mijn vraag niet

17-04-2009, 14:12

Citaat door mohameddddddd:
sweet bunny ...... dat is mijn vraag niet



Ik kan niet kiezen.. Het is bij mij ja en nee.

Ja: als ik weet dat zij oprecht goed is waarom niet?

Nee: als ik al weet dat zij met jan alleman rotzooit dan niet nee..


17-04-2009, 16:40
Sommige doen echt alsof gescheiden vrouwen aliens zijn. Het zijn hele normale vrouwen die geen geluk hebben gehad bij de partner keuze. Hoeren komen ook voor onder de vrouwen die nooit getrouwd zijn geweest. Dus ik zie het verschil niet echt moet ik zeggen. Als ik man was geweest en verliefd geworden ben op een gescheiden vrouw dan zou ik er zeker wel voor gaan. En mocht er nu een gescheiden man op mijn pad komen die mijn hart steelt dan ga ik er ook zeker wel voor.

17-04-2009, 16:44
gresnloos daar gaat het hier niet om

17-04-2009, 17:03

Citaat door mohameddddddd:
gresnloos daar gaat het hier niet om

Ik heb gewoon even mijn zegje gedaan

17-04-2009, 17:07

Citaat door mohameddddddd:
zou jij daar een serieuze relatie mee aangaan.

Zo ja, waarom wel.

Zo nee, waarom niet.

In mijn omgeving zie ik dat veel gescheiden vrouwen, regelmatig een andere sexpartner hebben, nationaliteit doet er even niet toe.

Is dta omdat die vrouwen het zo willen? Of zijn die jongens gewoon niet serieus met ze?


Je spreek over een wereld die pas ontdekt is, door beiden kanten. De gevers en gebruikers. Evolutie heeft gezorgd voor vrijheid en duidelijkheid, en voor vele vaders heeft het gezorgd naar pijn en problemen.

17-04-2009, 19:38
maakt gabriel hier een goed punt?