Bekijk volle/desktop versie : "Je partner aanmoedigen.."



Pagina's : [1] 2

16-04-2009, 18:18
[om salaat Al-Fadjr op tijd te bidden, wie doet dit en wat zijn jouw manieren?

Belangrijker voor de ongehuwden, hoe bewerkstelligen jullie dit? Ik wil inshaAllah vanaf volgende week, elke dag op tijd wakker worden. Voor mij kan het op alle facetten alleen positief uitdraaien inshaAllah, wie wil mee doen? Tips tips tips wanted!

El khair inshaAllah ]

16-04-2009, 18:31



Citaat door .Zuiver.:
[om salaat Al-Fadjr op tijd te bidden, wie doet dit en wat zijn jouw manieren?

Belangrijker voor de ongehuwden, hoe bewerkstelligen jullie dit? Ik wil inshaAllah vanaf volgende week, elke dag op tijd wakker worden. Voor mij kan het op alle facetten alleen positief uitdraaien inshaAllah, wie wil mee doen? Tips tips tips wanted!

El khair inshaAllah ]



Toen mijn man en ik nog niet uit elkaar waren was ik altijd degene die de wekker deed en als de wekker ging, ging ik opstaan, woedoe doen en hem dan wakker maken.. Want als hij zelf de wekker zette dan ging ie nooit opstaan, dus dan deed ik dat altijd..

16-04-2009, 18:33
mijn as moet opstaan van mij ik bel hem altijd wakker, liever dat hij het bidt en ik niet dan omgekeerd, ja raar maar waar

16-04-2009, 18:40

Citaat door ongelukkig07:
Toen mijn man en ik nog niet uit elkaar waren was ik altijd degene die de wekker deed en als de wekker ging, ging ik opstaan, woedoe doen en hem dan wakker maken.. Want als hij zelf de wekker zette dan ging ie nooit opstaan, dus dan deed ik dat altijd..


Weet je waar ik echt aan denk inderdaad, mezelf een wakker aanschaffen. Ik heb alleen twee tel's met 6 wekkers op en zelf die slagen er niet in


Citaat door bescheiden123:
mijn as moet opstaan van mij ik bel hem altijd wakker, liever dat hij het bidt en ik niet dan omgekeerd, ja raar maar waar


Zijn jullie dan al getrouwd? Wens je medemens enkel datgene je jezelf toeëigent, hele mooie denkwijze alleen vergeet jezelf hier ook niet bij. Dubbelzinnig op te vatten

16-04-2009, 18:44


Het is de shaytan die jou laat slapen en niet laat opstaan.. Bekijk deze filmpje eens:

http://www.youtube.com/watch?v=vuZcEpRwEOM

Hoop dat dit je zal aanmoedigen om toch op te staan ..


Citaat door .Zuiver.:
Weet je waar ik echt aan denk inderdaad, mezelf een wakker aanschaffen. Ik heb alleen twee tel's met 6 wekkers op en zelf die slagen er niet in



Zijn jullie dan al getrouwd? Wens je medemens enkel datgene je jezelf toeëigent, hele mooie denkwijze alleen vergeet jezelf hier ook niet bij. Dubbelzinnig op te vatten

16-04-2009, 18:45

Citaat door ongelukkig07:
Het is de shaytan die jou laat slapen en niet laat opstaan.. Bekijk deze filmpje eens:

http://www.youtube.com/watch?v=vuZcEpRwEOM

Hoop dat dit je zal aanmoedigen om toch op te staan ..


InshaAllah, djazakAllahoe gairan! Ik ben sterker dan shaytaan, heb ik altijd al gezegd. Aan mij om hier maar weer eens uiting aan te geven inshaALLAH

16-04-2009, 18:46

Citaat door .Zuiver.:
InshaAllah, djazakAllahoe gairan! Ik ben sterker dan shaytaan, heb ik altijd al gezegd. Aan mij om hier maar weer eens uiting aan te geven inshaALLAH


Incha'Allah.. Zo denk ik ook.. Shaytaan is niks, hij denkt dat ie sterk is, maar onze imaan is sterker. Daar kan ie niet tegen op.. Ghair incha'Allah..

16-04-2009, 18:57
Mijn tactiek: Ik heb een adhaanklok op mn nachtkastje op allerhoogste volume, wanneer de adhaan begint sta ik al naast mn bed het werkt bij mij erg effectief
Allah ie 3awan,

16-04-2009, 19:13

Citaat door ongelukkig07:
Incha'Allah.. Zo denk ik ook.. Shaytaan is niks, hij denkt dat ie sterk is, maar onze imaan is sterker. Daar kan ie niet tegen op.. Ghair incha'Allah..


InshaAllah wa iyaaki


Citaat door riffigirl176:
Mijn tactiek: Ik heb een adhaanklok op mn nachtkastje op allerhoogste volume, wanneer de adhaan begint sta ik al naast mn bed het werkt bij mij erg effectief
Allah ie 3awan,


Amien SoubhanAllah, hier dacht ik echt nog eergisteren aan. We hebben er hier thuis toch sowieso twee, alleen draait er een al helemaal beneden. Zal het niet storend werken (voor de buren eveneens), om daar een tweede aan toe te voegen?

Heb deze ochtend gekeken voor zo'n Adhaan-watch, maar heb er geen gevonden in ons bescheiden Islam-shop

16-04-2009, 19:33

Citaat door .Zuiver.:
InshaAllah wa iyaaki



Amien SoubhanAllah, hier dacht ik echt nog eergisteren aan. We hebben er hier thuis toch sowieso twee, alleen draait er een al helemaal beneden. Zal het niet storend werken (voor de buren eveneens), om daar een tweede aan toe te voegen?

Heb deze ochtend gekeken voor zo'n Adhaan-watch, maar heb er geen gevonden in ons bescheiden Islam-shop


Ik zet m dan gelijk ff zachter, maar zorg wel voor dat ik gelijk opsta, mn nachtkastje moet ik eerst voor opstaan
Probeer het met de adhaanklok, en die koeffaar buren zullen echt niet wakker worden bij adhaan

16-04-2009, 19:38

Citaat door riffigirl176:
Ik zet m dan gelijk ff zachter, maar zorg wel voor dat ik gelijk opsta, mn nachtkastje moet ik eerst voor opstaan
Probeer het met de adhaanklok, en die koeffaar buren zullen echt niet wakker worden bij adhaan


Ook al wonen we in twee afzonderlijke huizen, de buren zullen het helaas wel horen. Ze hebben ook een peutertje in huis en elke ruzie hoor ik jammerlijk perfect!

Ach genoeg excuses gezocht, want in feite is het dat allemaal. Gewoon leren opstaan en daarmee point final! InshaAllah

16-04-2009, 19:46

Citaat door .Zuiver.:



Zijn jullie dan al getrouwd? Wens je medemens enkel datgene je jezelf toeëigent, hele mooie denkwijze alleen vergeet jezelf hier ook niet bij. Dubbelzinnig op te vatten



nee nog niet maar inchallah komt nog

klopt wat je zegt

ik bid het zelf ook sinds kort hmdl maar heb het moeilijk als ik vroeg moet op staan, school of werk, dan kom ik altijd te laat, dus enkel bij schoolvak. en weekend gaat het makkeiljk voor mij

16-04-2009, 19:53



Citaat door bescheiden123:
nee nog niet maar inchallah komt nog

klopt wat je zegt

ik bid het zelf ook sinds kort hmdl maar heb het moeilijk als ik vroeg moet op staan, school of werk, dan kom ik altijd te laat, dus enkel bij schoolvak. en weekend gaat het makkeiljk voor mij


Moge Allah swt jullie beide spoedig verenigen op het pad van Allah swt en vergeven!

Voor mij is het dan weer ideaal! Ik denk eraan wakker te worden, even te studeren. In de vroege uurtjes gelijk te joggen, heerlijk ontbijten en laat de dag dan maar beginnen! Eventueel nog een ayaat uit de Koraan lezen, na het Fadjr-gebed. Ik droom weer veel he, maar geen droom is onrealiseerbaar inshaAllah

16-04-2009, 19:54
Zo zo dat lijkt mij echt frisjes mooi zo, ben je al getrouwd?

16-04-2009, 19:56

Citaat door bescheiden123:
Zo zo dat lijkt mij echt frisjes mooi zo, ben je al getrouwd?


Ideaal toch? Ik ben een ochtendvogel, dus moet echt wel lukken. Al was het maar om die vervloekte duivel, nog bozer te maken inshaALLAH

Nop nog niet, dan had ik namelijk een menselijke wekker en zou er ook een deel van het huishouden bij moeten komen

Pagina's : [1] 2