Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Nagels bijten.



16-04-2009, 15:31
Wat als je jaren geleden nagels hebt gebijt.
En nu nog last van hebt, want als ze terug komen zijn ze te zwak en breken meteen af.
Gelnagels blijven irritant, en heb liever mijn eigen normale nagels.

Meiden, help !

16-04-2009, 16:12



Citaat door LOCKDOWN-:
Wat als je jaren geleden nagels hebt gebijt.
En nu nog last van hebt, want als ze terug komen zijn ze te zwak en breken meteen af.
Gelnagels blijven irritant, en heb liever mijn eigen normale nagels.

Meiden, help !


hey meid dat probleem heb ik ook gehad jare mijn nagels afgebete en uiteindelijk heb ik gelnagels late zette heel natuurlijk(dus niet heel lang) en was er tevreden mee!! nu zijn mijn eige nagels zelf lang en die breken ook af en wat ik doe is een nagelversterker elke dag heeft de nagelstylist aangerade...... hoop dat je hier mee wat hebt

17-04-2009, 19:07

Citaat door lalatje:
hey meid dat probleem heb ik ook gehad jare mijn nagels afgebete en uiteindelijk heb ik gelnagels late zette heel natuurlijk(dus niet heel lang) en was er tevreden mee!! nu zijn mijn eige nagels zelf lang en die breken ook af en wat ik doe is een nagelversterker elke dag heeft de nagelstylist aangerade...... hoop dat je hier mee wat hebt





shoukran, habibi

17-04-2009, 19:40
Wanneer je je nagles knipt dan nog eens met nagelvijl langs gaan. Probeer ook eens de nagel, haar en huid pillen.

17-04-2009, 21:50



Citaat door LOCKDOWN-:
shoukran, habibi


graag gedaan

17-04-2009, 21:59
Probleem is wel dat als je nagelverharder gebruikt, dat je wassing voor het gebed niet geldig is. Het water van de woedhoe moeten je nagels raken, zo niet dan is de woedhoe niet compleet en zo ook je gebed niet.