Bekijk volle/desktop versie : Kwart van Nederlanders wantrouwt partner



16-04-2009, 11:01
Maar liefst 25 procent van de Nederlandse partners is wantrouwend en checkt zijn of haar partner wel eens door het lezen van diens e-mail of agenda.


Dit blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Intomart Gfk, die duizend Nederlanders ondervroeg in opdracht van Quest.

De Grote Achterdocht Enquête van het populair wetenschappelijk tijdschrift leverde nog meer opvallende cijfers op. Zo is 49 procent van de ondervraagden wel eens bang te worden gefilmd in pashokjes of toiletten.

Het vertrouwen in de Nederlandse politiek is ook niet heel groot: 35 procent denkt dat premier Jan Peter Balkenende eerlijk is, tegen 45 procent die vertrouwen heeft in de Amerikaanse president Barack Obama. Maar liefst 73 procent van de ondervraagden verdenkt taxichauffeurs ervan te veel in rekening te brengen.

BRON

16-04-2009, 11:03


brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

alweer een bevestiging voor mij dat ik de juiste weg heb gekozen.

16-04-2009, 11:10

Citaat:
Zo is 49 procent van de ondervraagden wel eens bang te worden gefilmd in pashokjes of toiletten.
Dit herken ik.

16-04-2009, 11:30

Citaat door truebeauty:
Maar liefst 25 procent van de Nederlandse partners is wantrouwend en checkt zijn of haar partner wel eens door het lezen van diens e-mail of agenda.


Dit blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Intomart Gfk, die duizend Nederlanders ondervroeg in opdracht van Quest.

De Grote Achterdocht Enquête van het populair wetenschappelijk tijdschrift leverde nog meer opvallende cijfers op. Zo is 49 procent van de ondervraagden wel eens bang te worden gefilmd in pashokjes of toiletten.

Het vertrouwen in de Nederlandse politiek is ook niet heel groot: 35 procent denkt dat premier Jan Peter Balkenende eerlijk is, tegen 45 procent die vertrouwen heeft in de Amerikaanse president Barack Obama. Maar liefst 73 procent van de ondervraagden verdenkt taxichauffeurs ervan te veel in rekening te brengen.

BRON

Het wantrouwen zal er zijn. Waarschijnlijk toch ook in ieder land waar je ook woont, behalve natuurlijk indien je in bepaalde landen bent geboren, waar er een straf op staat. Eerwraak door familie, dan wel zweepslag door politiek.

Een blijk van ontzettend veel houden van én angst van kwijtraken na bv. een conflict of ruzie zonder fysiek geweld.

Als je door dit wantrouwen al besluit nooit meer aan een andere sexe te beginnen, dan ben je, vind ik, een zwakkeling.

Veel is het wel, maar gezond ook.

16-04-2009, 11:32



Citaat door truebeauty:
Maar liefst 25 procent van de Nederlandse partners is wantrouwend en checkt zijn of haar partner wel eens door het lezen van diens e-mail of agenda.


Dit blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Intomart Gfk, die duizend Nederlanders ondervroeg in opdracht van Quest.

De Grote Achterdocht Enquête van het populair wetenschappelijk tijdschrift leverde nog meer opvallende cijfers op. Zo is 49 procent van de ondervraagden wel eens bang te worden gefilmd in pashokjes of toiletten.

Het vertrouwen in de Nederlandse politiek is ook niet heel groot: 35 procent denkt dat premier Jan Peter Balkenende eerlijk is, tegen 45 procent die vertrouwen heeft in de Amerikaanse president Barack Obama. Maar liefst 73 procent van de ondervraagden verdenkt taxichauffeurs ervan te veel in rekening te brengen.

BRON


Sinds de komst van vele moslim-paren naar ons land is het percentage wantrouwige echtgenoten explosief gestegen.

16-04-2009, 11:41

Citaat door oeps:
Sinds de komst van vele moslim-paren naar ons land is het percentage wantrouwige echtgenoten explosief gestegen.



16-04-2009, 11:44

Citaat door truebeauty:


oeps, de 'vriend van alle moslims'.

16-04-2009, 11:44

Citaat door atropos:
oeps, de 'vriend van alle moslims'.



Ik zie ook hun mindere kanten.

16-04-2009, 11:47
zoals de waard is... één kwart is dus niet te vertrouwen

kan nooit, is vééééél meer eh... volgens mij

16-04-2009, 11:49

Citaat door oeps:
Ik zie ook hun mindere kanten.


Gedraag je Oeps !

16-04-2009, 11:50

Citaat door miles:
zoals de waard is... één kwart is dus niet te vertrouwen

kan nooit, is vééééél meer eh... volgens mij


Ik denk het ook.

16-04-2009, 11:56
'een derde van Nederlanders heel erg naief'

16-04-2009, 16:06


Ik wantrouw 99 % van de mannen !