Bekijk volle/desktop versie : mag niet van mijn man



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

15-04-2009, 15:25
ik word zo moe van vrouwen die alles aan hun man moeten vragen, vragen of ze naar de stad mogen gaan, vragen of ze een witte broek aan mogen trekken, vragen of ze met hun nichtjes/vriendinnen mogen afspreken/uitnodigen
waaaaaaaarom toch waarom, je man is je gelijke en niet je baas
je moet overleggen, maar toch niet smeken
je hoorte elkaar te respecteren, tuurlijk maar waarom gedragen sommige vrouwen zich toch zo nederig
ze zijn zo bang voor hun man, ik hoor wel eens vrouwen zeggen, neeeeeee als mijn man dit of dat hoort dan vermoordt hij mij
het gaat mij dan om zulke uitspraken, wat nou vermoorden ewaaaaaaa safi
of je hoort ook wel eens, ik mag niet werken van mijn man, ik mag niet naar de stad van mijn man, dan vraag ik weer met mijn eigenwijze kop
waarom mag je dat dat niet, wat is de achterliggende reden, dan zeggen ze hij wil het gewoon niet hebben, hij vindt het niet leuk

ik snap het gewoon niet, ik snap het echt niet
en nee het heeft niks met dien te maken, want de meeste mannen waar ik het over heb weten nog niet eens wat dien inhoudt


zooooooo dit moest even uit pfffffffffffffffffffff

15-04-2009, 15:26



Citaat door oemtarik:
ik word zo moe van vrouwen die alles aan hun man moeten vragen, vragen of ze naar de stad mogen gaan, vragen of ze een witte broek aan mogen trekken, vragen of ze met hun nichtjes/vriendinnen mogen afspreken/uitnodigen
waaaaaaaarom toch waarom, je man is je gelijke en niet je baas
je moet overleggen, maar toch niet smeken
je hoorte elkaar te respecteren, tuurlijk maar waarom gedragen sommige vrouwen zich toch zo nederig
ze zijn zo bang voor hun man, ik hoor wel eens vrouwen zeggen, neeeeeee als mijn man dit of dat hoort dan vermoordt hij mij
het gaat mij dan om zulke uitspraken, wat nou vermoorden ewaaaaaaa safi
of je hoort ook wel eens, ik mag niet werken van mijn man, ik mag niet naar de stad van mijn man, dan vraag ik weer met mijn eigenwijze kop
waarom mag je dat dat niet, wat is de achterliggende reden, dan zeggen ze hij wil het gewoon niet hebben, hij vindt het niet leuk

ik snap het gewoon niet, ik snap het echt niet
en nee het heeft niks met dien te maken, want de meeste mannen waar ik het over heb weten nog niet eens wat dien inhoudt


zooooooo dit moest even uit pfffffffffffffffffffff
helemaal mee eens

15-04-2009, 15:28

Citaat door oemtarik:
ik word zo moe van vrouwen die alles aan hun man moeten vragen, vragen of ze naar de stad mogen gaan, vragen of ze een witte broek aan mogen trekken, vragen of ze met hun nichtjes/vriendinnen mogen afspreken/uitnodigen
waaaaaaaarom toch waarom, je man is je gelijke en niet je baas
je moet overleggen, maar toch niet smeken
je hoorte elkaar te respecteren, tuurlijk maar waarom gedragen sommige vrouwen zich toch zo nederig
ze zijn zo bang voor hun man, ik hoor wel eens vrouwen zeggen, neeeeeee als mijn man dit of dat hoort dan vermoordt hij mij
het gaat mij dan om zulke uitspraken, wat nou vermoorden ewaaaaaaa safi
of je hoort ook wel eens, ik mag niet werken van mijn man, ik mag niet naar de stad van mijn man, dan vraag ik weer met mijn eigenwijze kop
waarom mag je dat dat niet, wat is de achterliggende reden, dan zeggen ze hij wil het gewoon niet hebben, hij vindt het niet leuk

ik snap het gewoon niet, ik snap het echt niet
en nee het heeft niks met dien te maken, want de meeste mannen waar ik het over heb weten nog niet eens wat dien inhoudt


zooooooo dit moest even uit pfffffffffffffffffffff



hahah ik ook meid. Ik vind het ook zo raar dat als ik iemand vraag van ga je mee. Eerst effe me man bellen. Ik maakte laatst een opmerking richting een buurvrouw van mij. Ik vroeg haar of ze mee wou naar de stad. Nee, zegt ze mijn man is onbereikbaar en ik moet het eerst vragen. Ik had echt zoiets van dat je dat moet vragen. pffffffffffff ik begrijp dat niet.

15-04-2009, 15:29

Citaat door missmis:
helemaal mee eens



ja toch



ik was hier op m.nl aan het rondsnuffelen en kwam van die topics tegen waar ik zwaar hoofdpijn van krijg
yak labas, mag dit niet mag dat niet

15-04-2009, 15:29



Citaat door oemtarik:
ja toch



ik was hier op m.nl aan het rondsnuffelen en kwam van die topics tegen waar ik zwaar hoofdpijn van krijg
yak labas, mag dit niet mag dat niet



hahah inderdaad.

15-04-2009, 15:30
Het lijkt dan net of zij beperkingen hebben.

15-04-2009, 15:30

Citaat door oemtarik:
ja toch



ik was hier op m.nl aan het rondsnuffelen en kwam van die topics tegen waar ik zwaar hoofdpijn van krijg
yak labas, mag dit niet mag dat niet


ik krijg soms spontaan braakneigingen na het lezen van sommige topics

15-04-2009, 15:30

Citaat door san_rayane:
hahah ik ook meid. Ik vind het ook zo raar dat als ik iemand vraag van ga je mee. Eerst effe me man bellen. Ik maakte laatst een opmerking richting een buurvrouw van mij. Ik vroeg haar of ze mee wou naar de stad. Nee, zegt ze mijn man is onbereikbaar en ik moet het eerst vragen. Ik had echt zoiets van dat je dat moet vragen. pffffffffffff ik begrijp dat niet.




ja precies

15-04-2009, 15:31
Tja! Ik persoonlijk moet er niet aandenken..... Ik overleg wel .. maar dat is dan meer om te kijken of hij al niets heeft gepland voor die dag of meer om het even te melden ...

15-04-2009, 15:31

Citaat door bambiebam:
Tsja, die heb je er ook tussen jah. Jammer, maar waar....

helaas

15-04-2009, 15:31

Citaat door oemtarik:
ja toch



ik was hier op m.nl aan het rondsnuffelen en kwam van die topics tegen waar ik zwaar hoofdpijn van krijg
yak labas, mag dit niet mag dat niet


Sherlock Holmes

15-04-2009, 15:31
Dat hoef je toch niet te begrijpen, wat er tussen man en vrouw speelt is prive.

15-04-2009, 15:31


Blijkbaar leren zij dat een man aan.
En als het ze teveel wordt beginnen ze te klagen.
Maar sommigen vrouwen schijnen dat leuk te vinden.

15-04-2009, 15:34
Ik ben het er helemaal mee eens!!!!

Natuurlijk loop ik ook niet zomaar het huis uit als mn man thuis is.. Overleggen is altijd goed, beetje respect voor elkaar etc...

Maar het vragen?? Tis niet je vader.. Hahahaha... sommige mannen lopen echt over hun vrouwen heen!! En hun vrouwen laten hen begaan...

Als ik met een vriendin afspreek, zeg ik later tegen mijn man.. Ik heb die en die datum dat afgesproken.. Of ik ga die en die datum daar en daar naartoe.. Geen enkel probleem!

15-04-2009, 15:34
Ik vraag het niet, ik bel wel om het te zeggen
van schat ik ga even naar de stad met die en die
gewoon om te laten weten
maar andersom doet hij dat ook
dat hij me belt en zegt ik ga even naar die stad
ik vind dat normaal
maar ja niet op te smeken...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28