Bekijk volle/desktop versie : PAS OP voor marokkaanse vrouwen



15-04-2009, 14:54
AMSTERDAM - De zangeres van de Duitse band 'No Angels' had onbeschermde seks met drie mannen, zonder dat ze hen vertelde dat ze HIV had. Eén van de mannen is besmet met het virus. Nadja Benaissa zit achter slot en grendel op verdenking van zware mishandeling. Dat meldde de politie.


Nadja Benaissa, de 26-jarige zangeres van 'No Angels', zit sinds zaterdag in voorlopige hechtenis. Vlak voor een optreden nam de politie de vrouw mee voor verhoor. Tussen 2004 en 2006 deelde Benaissa namelijk met tenminste drie verschillende mannen het bed, zonder dat ze hen informeerde over de besmetting. Eén van hen is besmet met HIV. Hij had onbeschermde geslachtsgemeenschap met de vrouw.

De Duitse meidengroep 'No Angels' werd bekend door winst van het programma Popstars. In een paar jaar tijd verkocht de band ruim vijf miljoen albums. Een woordvoerder van de band wilde niet reageren.







ze is marokkaanse ...

15-04-2009, 15:27

Nou meneer, ze zal wellicht niet de eerste zijn die besmet is. Marokkaans zijn is iets heel anders dan moslim zijn..

Je moet er niet van versteld staan dat men dit doet.. Alsof ons leven alleen van seks afhangt er zijn wel belangrijkere factoren. Allah jester..

15-04-2009, 15:58

Citaat door Moulat_Koezina:
Nou meneer, ze zal wellicht niet de eerste zijn die besmet is. Marokkaans zijn is iets heel anders dan moslim zijn..

Je moet er niet van versteld staan dat men dit doet.. Alsof ons leven alleen van seks afhangt er zijn wel belangrijkere factoren. Allah jester..


nou nou...
marokkaanse meiden zijn over t algemeen wel heel geill hoor

maar jah... mijn motto is liever een vaste sexrelatie dan initestands te doen
je weet maar nooit wat voor persoon t is

15-04-2009, 16:24

Citaat door RAHUL:
nou nou...
marokkaanse meiden zijn over t algemeen wel heel geill hoor

maar jah... mijn motto is liever een vaste sexrelatie dan initestands te doen
je weet maar nooit wat voor persoon t is



Als je toch seksueel actief bent, kun je inderdaad het bij 1 persoon houden. God mag weten waar de ander zijn ding in heeft gestopt.....

15-04-2009, 16:56

Ik vind de titel niet echt passend alsof alle vrouwen besmet zijn met HIV

15-04-2009, 17:02
Nadja von den No Angels ist angeblich pleite

Nadja Benaissa von den „No Angels" (Foto: dpa)Die Sängerin Nadja Benaissa von der erfolgreichen Popband No Angels kämpft einem Medienbericht zufolge gegen den Bankrott. „Ich bin pleite“, zitierte die „Bild“-Zeitung die 25-Jährige. Sie hat dem Blatt zufolge 200.000 Euro Schulden. „Die Mädels von den ´No Angels´ haben angeboten, mir jetzt zu helfen“, sagte Nadja. Aber sie wolle alleine klarkommen und ihre Schulden in den nächsten Jahren abzahlen.

Lesen Sie auch: Wer singt für Deutschland?

Diese Situation sei entstanden, weil sie mit ihren 18 Jahren beim Karrierebeginn der No Angels überfordert gewesen sei, sagte Nadja und fügte hinzu: „Ich hatte zu wenig Ahnung von Kapitalanlage – und war einfach zu gutgläubig Menschen gegenüber, die mein Geld verwalten wollten.“ AP



Ze is een apart type. Wel enorm triest voor haar famillie.

15-04-2009, 17:05

Citaat door NewLid:
Ik vind de titel niet echt passend alsof alle vrouwen besmet zijn met HIV


De titel is ook nonsens en het zegt meer iets over de iq van de topicstarter.

15-04-2009, 17:21
Ik lees dat ze een halfbloedje is van een marokkaanse vader en duitse moeder. weer een versie van Nadia v.d Gouden kooi.

15-04-2009, 17:33

Citaat door RAHUL:
nou nou...
marokkaanse meiden zijn over t algemeen wel heel geill hoor

maar jah... mijn motto is liever een vaste sexrelatie dan initestands te doen
je weet maar nooit wat voor persoon t is



Mijn motto is trouwen en dan voor mijn part heel de dag doorgaan..

Ja zeker maar goed, als je aan haram doet moet je niet verwachten dat god je veel goeds doet heh..


Ewa Allah jester joh..

15-04-2009, 20:20
wat een heks

(:haha

15-04-2009, 20:54
dat zal ook eens de mannen leren hun benen dicht te houden..zbel..it takes two to tango.

15-04-2009, 21:34

Citaat door Glamorous_:
wat een heks

(:haha


dus niet zomaar gaan trio'en jij hea!?

15-04-2009, 21:39


Citaat door HaagseHout:
Ik lees dat ze een halfbloedje is van een marokkaanse vader en duitse moeder. weer een versie van Nadia v.d Gouden kooi.



dat zegd al genoeg he