Bekijk volle/desktop versie : Nooit de plaats van je trouwdag verklappen.



Pagina's : [1] 2

15-04-2009, 14:39
Ik zie dat vele mensen dat doen eh.

Het is hun eigen keuze of ze het willen plaatsen of niet.

Voor je het weet zijn de onuitgenodigde gasten van m.nl.





Als ik ooit ga trouwen Insh'Allah, dan vertel ik niet de plaats waar ik ga trouwen.

15-04-2009, 14:41



denk je?


15-04-2009, 14:44

Citaat door farah20:

denk je?




Nee serieus. als ik onuitgenodigde gasten zie, dan zou ik denken tfoe allemaal m.nl'ers.

Als mijn familie geen plaats hebben, dan moeten de onuitgenodigde opstaan en plaats geven aan mijn families. DEsnoods gaan ze weg.



15-04-2009, 14:45
Vertel het aan een aantal mensen, maar niet aan heel marokko.nl!

15-04-2009, 14:45



15-04-2009, 14:47
Op mijn verloving kwam er een bende mensen aan die echt helemaal niets van mij was.. Tot mijn schoonmoeder het lef had en ging vragen wie ze waren..en wat bleek ze hadden een bruiloft tegen over ons in die andere zaal ahahha!

15-04-2009, 14:48

Citaat door nicemarokina:
Nee serieus. als ik onuitgenodigde gasten zie, dan zou ik denken tfoe allemaal m.nl'ers.

Als mijn familie geen plaats hebben, dan moeten de onuitgenodigde opstaan en plaats geven aan mijn families. DEsnoods gaan ze weg.





Dat je daar aan denkt, wel grappig hoor.

Ach ja, bij mij word de wacht gehouden dus onuitgenodigde gasten zijn zeker niet welkom

15-04-2009, 14:49

Citaat door Temshoemt:
Op mijn verloving kwam er een bende mensen aan die echt helemaal niets van mij was.. Tot mijn schoonmoeder het lef had en ging vragen wie ze waren..en wat bleek ze hadden een bruiloft tegen over ons in die andere zaal ahahha!



Is mijn man en vader overkomen. die dag was de bruiloft van me beste vriendin. Ze gingen naar de verkeerde zaal er naast naar binnen. Maar hun hebben wel netjes gevraagd van wie de bruiloft was. Dus up ze waren weer de auto in gestapt


15-04-2009, 14:51

Citaat door mevrouwtje20:
Is mijn man en vader overkomen. die dag was de bruiloft van me beste vriendin. Ze gingen naar de verkeerde zaal er naast naar binnen. Maar hun hebben wel netjes gevraagd van wie de bruiloft was. Dus up ze waren weer de auto in gestapt





15-04-2009, 14:51

Citaat door Temshoemt:
Vertel het aan een aantal mensen, maar niet aan heel marokko.nl!


ja aan de mensen die je gaat uitnodigen.

Maar voor derest moet niemand da weten vind ik. Pas als het feest voorbij is

15-04-2009, 14:52

Citaat door Temshoemt:



Ja toch, de zalen heten hetzelfde alleen in 2 gesplitst

15-04-2009, 14:53

Citaat door nicemarokina:
ja aan de mensen die je gaat uitnodigen.

Maar voor derest moet niemand da weten vind ik. Pas als het feest voorbij is



Hahahaha heb het wel aan een aantal mensen verklapt!! Hou voortaan me mond..

15-04-2009, 14:54



Citaat door mevrouwtje20:
Ja toch, de zalen heten hetzelfde alleen in 2 gesplitst



Neej bij mij waren het twee verschillende..

15-04-2009, 14:54

Citaat door Temshoemt:
Op mijn verloving kwam er een bende mensen aan die echt helemaal niets van mij was.. Tot mijn schoonmoeder het lef had en ging vragen wie ze waren..en wat bleek ze hadden een bruiloft tegen over ons in die andere zaal ahahha!



Oh my Allah


Ik zou op de grond liggen van het lachen. Kom je daar op je mooist en ineens zie je mensen die je niet kent en andersom.

15-04-2009, 14:57

Citaat door mevrouwtje20:
Dat je daar aan denkt, wel grappig hoor.

Ach ja, bij mij word de wacht gehouden dus onuitgenodigde gasten zijn zeker niet welkom



Ach jah.

Bij elk trouwfeest zijn er onuitgenodigde gasten, maar als je een tafel ziet met mensen die je niet kent.

Dan zou ik iemand erop afsturen.

Pagina's : [1] 2