Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zwarte puntjes op de benen:S



15-04-2009, 12:45
hello ladys

zomer komt er weer aan, en allen gaan op zoek naar luchtige rokjes en korte broekjes .. nou ik niet

cuz ladys ik zit met probleemm ik heb na het epileren/scheren altijdddddd van die zwarte puntjes op me benen!( het lijkt net of het stoppeltjes zijn) .. heb beetje info gezocht maar kwam niet verder:S
en ergste is ik hou zoveel van jurkjes en rokjes maar schaam me echt voor die ROT zwarte puntjes
daarom draag ik nooit in de zomer jurkjes of rokjes.. altijd met dikke panty

wie heeft hier ook last van en WIE kan me helpen of weet er iets tegen!?

15-04-2009, 13:14


Hallo waar je last van hebt zijn ingegroeide haartje je kan ze uitdrukken net als en pukkeltje dan springt de ingegroeide haar er zo uit en weg zwart puntje verder raad ik je aan om echt je benen te scrubben daan gaan alle oneffeheden op je benen weg je kan een scrub crempje nemen of scrub handschoen of wat ik meestal doe en heel goedkoop is beetje olijf olie en keuken zout douche handschoentje aan en scrubben maar.

15-04-2009, 13:17

Citaat door lammy66:
Hallo waar je last van hebt zijn ingegroeide haartje je kan ze uitdrukken net als en pukkeltje dan springt de ingegroeide haar er zo uit en weg zwart puntje verder raad ik je aan om echt je benen te scrubben daan gaan alle oneffeheden op je benen weg je kan een scrub crempje nemen of scrub handschoen of wat ik meestal doe en heel goedkoop is beetje olijf olie en keuken zout douche handschoentje aan en scrubben maar.


15-04-2009, 13:19
Gij moet uw benen scrubben..

Ik heb witte benen en smeer er een cremetje op zien ze er iets mooier uit..

15-04-2009, 13:37


neee niet dat soort puntjes zoals je ook op rest van lichaam kunt krijgen:$ heb gehoord dat dat soort puntjes egt komen door vette huid. door talg enz. maar ik heb zooo droge benen dat dat volgens mij niet eens kan.. het zijn haartjes . die net kopje na buiten willen steken maar nog wel onder me huid zitten..
en ik heb scrubben ook geprobeerd! daar ligt het niet aan anderss was het nu wel weg
het zijn gwn haartjes (heeeel kort) wat lijkt op zwarte puntjes!

15-04-2009, 13:53

Citaat door Thoughts:
neee niet dat soort puntjes zoals je ook op rest van lichaam kunt krijgen:$ heb gehoord dat dat soort puntjes egt komen door vette huid. door talg enz. maar ik heb zooo droge benen dat dat volgens mij niet eens kan.. het zijn haartjes . die net kopje na buiten willen steken maar nog wel onder me huid zitten..
en ik heb scrubben ook geprobeerd! daar ligt het niet aan anderss was het nu wel weg
het zijn gwn haartjes (heeeel kort) wat lijkt op zwarte puntjes!



stoppen met scheren laten groeien en waxen
of epileren!

15-04-2009, 14:00
Ja, ik zou ook gaan harsen.

15-04-2009, 14:24

Citaat door Thoughts:
neee niet dat soort puntjes zoals je ook op rest van lichaam kunt krijgen:$ heb gehoord dat dat soort puntjes egt komen door vette huid. door talg enz. maar ik heb zooo droge benen dat dat volgens mij niet eens kan.. het zijn haartjes . die net kopje na buiten willen steken maar nog wel onder me huid zitten..
en ik heb scrubben ook geprobeerd! daar ligt het niet aan anderss was het nu wel weg
het zijn gwn haartjes (heeeel kort) wat lijkt op zwarte puntjes!



Ik denk dat het verstandig is gewoon dagelijks je benen met ontharingscreme te behandelen.

Het ziet er na uit dat jij gewoon stug haar hebt.

Hoe langer je ontharingscreme gebruikt hoe zachter jouw haargroei wordt.

ik zou niet adviseren jouw benen te gaan epileren. Wanneer jouw haartjes weer gaan groeien heb je twee weken nodig voordat het helemaal is uitgegroeid. Ingroeiingen heb je dan etc.

Ontharingscreme voor gevoeligehuid van VEET gebruiken dagelijks 2 a 3 minuten en je bent klaar. Laat het epileren voor de winter dan.

Als je ontgharingscreme gebruikt snijd jij je benen niet, en zorg je niet voor meer stoppels en helpt geleidelijk aan je haren zachter worden.

17-04-2009, 20:15

Citaat door Thoughts:
hello ladys

zomer komt er weer aan, en allen gaan op zoek naar luchtige rokjes en korte broekjes .. nou ik niet

cuz ladys ik zit met probleemm ik heb na het epileren/scheren altijdddddd van die zwarte puntjes op me benen!( het lijkt net of het stoppeltjes zijn) .. heb beetje info gezocht maar kwam niet verder:S
en ergste is ik hou zoveel van jurkjes en rokjes maar schaam me echt voor die ROT zwarte puntjes
daarom draag ik nooit in de zomer jurkjes of rokjes.. altijd met dikke panty

wie heeft hier ook last van en WIE kan me helpen of weet er iets tegen!?



Meid, weet precies wat je bedoeld had ze ook.
gewoon om de dag je benen goed scrubben en in smeren met vasaline na een week of 2 zie je er niks meer van

17-04-2009, 23:40
Ik heb dat wanneer ik slechte scheermesjes gebruik. je moet een hele goeie scheermes gebruiken, dus niet die goedkope wegwerpmesjes, maar die gilette venus wat je ook op de reclame ziet. En een zonnebank nemen zodat je bruine benen krijgt, dan valt het ook minder op. En wat de andere meisjes zeggen, goed scrubben met die zwarte marokkaanse scrubhandschoenen, dat scheelt je geld(ipv scrubcreme) en goed insmeren met creme.