Bekijk volle/desktop versie : Gezocht: Personeel in de hulpverlening



15-04-2009, 11:37
Salaam aleikoem,

Heb jij een opleiding afgerond, of nog studerend in de richting van zorg en welzijn, mbo en of hbo niveau? Dan is een parttime baan bij Allround zorg wellicht iets voor jou...

Omgeving: Utrecht, Zeist, Amersfoort, Ede en Arnhem

Allround zorg is een zorg en advies bureau die zorgvrager en zorgverlener nader tot elkaar brengt. Wij richten ons met name op de Allochtone doelgroep. Allround zorg is op zoek naar:

x Maatschappelijke werkers
x Pedagogen/gezincoaches
x Verzorgers
x Verpleegkundigen
x Huishoudelijke hulp

Diensten:

x Hulp bij maatschappelijke problemen
x Thuiszorg
x Ondersteuning bij opvoeding.

Allround zorg heeft nog verschillende vacatures open staan. Iedereen is vrij om te reageren, ervaring en of opleiding zal uiteindelijk de doorslag geven. Denk jij dat een baan bij Allround zorg iets voor je is? Stuur je CV op naar.... info@allroundzorg.nl De beste kandidaten worden dan uitgenodigd voor gesprek.

Kijk voor meer info op http://www.allroundzorg.nl

Vriendelijke groet,

Allround zorg

16-04-2009, 00:24



Citaat door NOura_love:
ik heb je een mailje verzonden


Ik stuur je zo snel mogelijk een reactie..

groet,

Allround zorg

20-04-2009, 18:54

Citaat door Kaoutartjje:
Up!



20-04-2009, 19:12
Salam,

Ik heb interesse. Zou je mij misschien willen laten weten hoeveel ik ongeveer zou verdienen. Ik ben bijna afgestuurd als maatschappelijk werkster.

dank je wel.

20-04-2009, 20:19



Citaat door vrouwtje24:
Salam,

Ik heb interesse. Zou je mij misschien willen laten weten hoeveel ik ongeveer zou verdienen. Ik ben bijna afgestuurd als maatschappelijk werkster.

dank je wel.


beste geinteresseerde,

De arbeidsvoorwaarden zijn op basis van ervaring en opleiding vastgesteld. Aangezien ik dat van jou niet weet, kan ik daar verder inhoudelijk niet op ingaan. Mocht je meer info willen hebben, dan verzoek ik je een cv in te dienen. Op basis daarvan wordt je uitgenodigt voor gesprek.

Hoop dat ik je vraag voldoende heb beantwoord.

groet,

Allround zorg.

20-04-2009, 21:39
IK BEN 2e jaars van de opleiding mwd, maak ik kans?

20-04-2009, 22:00

Citaat door Lalla°:
IK BEN 2e jaars van de opleiding mwd, maak ik kans?


Beste,

Op basis van opleiding en ervaring word je wellicht uitgenodigt voor op gesprek. stuur je cv naar bovenstaand adres, en ontvang daarna een antwoord.

groet,

Allround zorg

23-04-2009, 22:12
Zeker een goed initiatief..

Up

27-04-2009, 16:43
Helaas,dat is te ver voor mij!

27-04-2009, 17:07

Citaat door Saloua:
Helaas,dat is te ver voor mij!


dat is helaas jammer.

groet, Allround zorg

01-05-2009, 00:34
heeft gij een awbz erkenning?