Bekijk volle/desktop versie : huwelijk nachtt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

15-04-2009, 11:29
Halllo allemaal

Ik ben een meisje van 19 en ik heb nooit een relatie gehad en nooit gezoend ofzo.
Ik ben een net meisje en ben om hand gevraagd en binnenkort is mijn trouwdatum. Alleen weet ik niet zoveel van relaties , sekd enzo,Ik ben erg zenuwachtig naar mijn huwelijksnacht en durf er met niemand over te praten. Hoe gaat dat?/ een huwelijksnacht?? Ik ken die jongen totaal niet en ik weet niet hoe we met elkaar moeten , ja ik weet het niet en durf er niet over te praten. ik denk dat ik bang zal zijn om me uit te kleden enzo. En ja , ik ben onzeker over mijn lichaam, ik ben bang voor zijn reactie en wat hij gaat doen

Voor de getrouwde vrouwen , hoe ging jullie huwelijksnacht??

15-04-2009, 12:13


Probeer er met je toekomstige mannetje over te praten schat. Je zult merken dat je je dan al meteen meer op je gemak zal voelen.

15-04-2009, 12:15
Een man is net zo bang als jij schat!! KOmt goed inscha allah. En je kunt er gerust met je man over praten denk ik...

Succes...

15-04-2009, 12:17
Inderdaad, praat er met je man over


15-04-2009, 12:20


heb je wel contact met je verloofde?

15-04-2009, 12:20
Moge allah je huwlijk zegenen, amien....GEFELICITEERD! JE TREED HET HUWLIJK IN ZOALS HET HOORT, masha allah.
Denk daar goed aan meisje, de rest is niet belangrijk, onzeker hoef je niet te zijn aangezien de jongen voor jou heeft gekozen, dat is toch al een goed teken...Dat je verlegen bent is logish zou eerder raar zijn als dat niet zo was.....hahah

Lieve meid, laat het allemaal over je heen komen, alles komt goed insha allah.....koop dit boek
fikq van huwlijk en bruiloft en Ik Hou van mijn man.....in een islamitische winkel, daar staat alles in ook wat betreft sexualteit, wat je dient te doen voor gemeenschap (een zeer belangrijke verplichte dua) Jij en je man gaan samen 2 rakaat bidden voor dat de gemeenschap plaats vindt....
Allemaal soena van de profeet vrede zij met hem, opdat Allah azza wajall jullie huwlijk mogen zegenen, en jullie kindertjes mogen schenken.

Als je die boeken leest, of op internet islamitische gerichte informatie zoekt wat betreft de huwlijksnacht en gemeenschap en het huwlijksleven in het algemeen, dan komt het allemaal goed insha allah, als je nog vraagjes hebt mag je me altijd pmén

Ma3a salama

15-04-2009, 12:22

Citaat door N_and_S:
heb je wel contact met je verloofde?



Wilde ik net gaan vragen..

15-04-2009, 12:26

Citaat door Naajoua:
Wilde ik net gaan vragen..

neej ik mag nog geen contact van familie, ze vinden dat we eerst egt moeten trouwen

15-04-2009, 12:35

Citaat door meissie_2222:
neej ik mag nog geen contact van familie, ze vinden dat we eerst egt moeten trouwen



Dat vind ik persoonlijk moeilijk zou ik niet kunnen, dat je helemaal niet mag praten pas nadat je getrouwd ben.
Hoe kan je met hem trouwen terwijl je nooit over jullie verwachtingen in het leven hebben gepraat?
ik bedoel aboluut niet dat je geen relatie moet nemen,maar je moet tenminste met hem praten!

15-04-2009, 12:37
wanneer ga je dan trouwen insha allah??

15-04-2009, 12:39

Citaat door BiT_cHi_001:
wanneer ga je dan trouwen insha allah??



24 april

15-04-2009, 12:46
dat is wel heel snel en wanneer is hij dan om je hand komen vragen?? maar telefonisch contact mag toch wel of mag dat ook niet??


Allah ikamaal bigheir insha allah.

p.s. woont hij bij jou in de buurt ken je hem een klein beetje of echt nooit gezien en wil jij wel met hem trouwen?

15-04-2009, 12:51



Citaat door BiT_cHi_001:
dat is wel heel snel en wanneer is hij dan om je hand komen vragen?? maar telefonisch contact mag toch wel of mag dat ook niet??


Allah ikamaal bigheir insha allah.

p.s. woont hij bij jou in de buurt ken je hem een klein beetje of echt nooit gezien en wil jij wel met hem trouwen?

hij is 2 maanden geleden om hand gaan vragen en hij woont in LOndon

15-04-2009, 12:53

Citaat door meissie_2222:
hij is 2 maanden geleden om hand gaan vragen en hij woont in LOndon



HEB JE TOEN WEL MET HEM EEN GESPREK KUNNEN VOEREN?

15-04-2009, 13:01

Citaat door N_and_S:
HEB JE TOEN WEL MET HEM EEN GESPREK KUNNEN VOEREN?

nog niet

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6