Bekijk volle/desktop versie : Is dit de taak van een jongen als hij gek op je is?



Pagina's : [1] 2

15-04-2009, 11:06
Ik wil echt weten hoe anderen hierover denken:

Mijn zus die heeft al een jaar een relatie met een Marokaanse jongen. Maar nu begint het erg raar te worden. Zij merkt er niks van, omdat ze helemaal gek op hem is maar dit gaat te ver. En als ze aangeeft dat hij te ver gaat, zegt hij dat hij bang is om haar kwijt te raken. Hij vertrouwt haar wel maar niet de ''jongens'' die rondlopen.

Ze mag geen activiteiten doen met vriendinnen. Hij bemoeidt zich ECHT LETTERLIJK overal mee. Ze moet uren lang met hem telefoneren als ze niet thuis is. Ze moet hem van ''ALLES'' op de hoogte houden, zelfs als ze ff naar de supermarkt gaat.

Kijk dat een jongen jaloers is kan ik nog wel begrijpen, maar dit zie ik echt als abnormaal?

Mijn zus is ook erg gevoelig ik ben erg bang dat hij haar pijn gaat doen en dat hij haar gaat kwetsen..

Wij zijn ook niet vrij opgevoegd, dus ze doet ook niet dingen die hij hoort te verbieden.. Daarom vind ik het niet kunnen dat hij zo op haar afkomt.

Wat vinden julle hiervan?

15-04-2009, 11:08


Ik denk dat het een loverboy is, die houden van controle.

15-04-2009, 11:08

Citaat door M_YAM:
Ik wil echt weten hoe anderen hierover denken:

Mijn zus die heeft al een jaar een relatie met een Marokaanse jongen. Maar nu begint het erg raar te worden. Zij merkt er niks van, omdat ze helemaal gek op hem is maar dit gaat te ver. En als ze aangeeft dat hij te ver gaat, zegt hij dat hij bang is om haar kwijt te raken. Hij vertrouwt haar wel maar niet de ''jongens'' die rondlopen.

Ze mag geen activiteiten doen met vriendinnen. Hij bemoeidt zich ECHT LETTERLIJK overal mee. Ze moet uren lang met hem telefoneren als ze niet thuis is. Ze moet hem van ''ALLES'' op de hoogte houden, zelfs als ze ff naar de supermarkt gaat.

Kijk dat een jongen jaloers is kan ik nog wel begrijpen, maar dit zie ik echt als abnormaal?

Mijn zus is ook erg gevoelig ik ben erg bang dat hij haar pijn gaat doen en dat hij haar gaat kwetsen..

Wij zijn ook niet vrij opgevoegd, dus ze doet ook niet dingen die hij hoort te verbieden.. Daarom vind ik het niet kunnen dat hij zo op haar afkomt.

Wat vinden julle hiervan?


Weet je zeker dat het geen secret-agent is?

Want dat is dus echt niet normaal. Waarom moet ze zich constant verantwoorden?

15-04-2009, 11:10
dumpen die man serieus

15-04-2009, 11:12


Er zijn Marokkaanse jongens die zo kunnen zijn. Volgens mij is de vriend van je zus daar wel erg extreem in. Zij moet dit gewoon eerlijk met hem bespreken, aangeven dat zij niets verkeerds doet wanneer zij met vriendinnen de stad in gaat. Wanneer je zus dit niet zelf durft aan te geven is er iets goed mis in de relatie! Tenzij zij het goed vind en misschien juist wel leuk dat hij de controle over haar heeft??

15-04-2009, 11:12
Het komt wel eens voor dat jongens op een gegeven moment jaloers worden en daarom willen dat je minder rondhangt buiten, maar het moet niet heel overdreven zijn..

En het feit om uren aan de telefoon te hangenn.. BAH,, ik hou echt niet van die kleffe jongens die dat doen! 1x op een dag bellen is meer dan genoeg!

15-04-2009, 11:13
hij gaat zeker te ver maar misg heeft hij het niet door ofzo doet hij het om haar te beschermen. je moet het gewoon tegen hem zeggen daty hij te ver gaat want is niet normaal hoor gajektieha haha

15-04-2009, 11:13
liever dat zij hem eerst dumpt dan hij haar. op wat trekt dit nu? ik denk dat ze bij hem meer verantwoording aflegt, dan bij je ouders.niet?

15-04-2009, 12:37
hij zal haar niet dumpen denk ik. Maar idd ze geeft meer verantwoording aan hem dan aan mijn ouder.
Ze probeert met hem te praten, maar hij komt toch bovenop. Ik heb ook wel is geprobeerd om met hem te praten hierover zonder dat mijn zus het weet, maar het lukte niet.

Ik wil haar niet naaien ofzo, maar ze moet echt van hem af!!
Daarom denk ik eraan om er met mijn broer of vader erover te hebben.
Maar die zullen het niet aan bekijken als hoe ik het bekijk!

15-04-2009, 12:39
Echt een plakkerd, dus. Zou het echt niet vol kunnen houden met zo'n persoon.

15-04-2009, 13:05
Ik weet het niet, ze kijkt alleen maar naar die aandacht die hij krijgt en naar zijn uiterlijk en hoe ''lief'' hij ''soms'' kan zijn.

Pf, ik ben bang voor haar.

15-04-2009, 13:09
Een schitzofreen. Naar de psycholoog met hem.

15-04-2009, 13:10



Citaat door M_YAM:
Ik wil echt weten hoe anderen hierover denken:

Mijn zus die heeft al een jaar een relatie met een Marokaanse jongen. Maar nu begint het erg raar te worden. Zij merkt er niks van, omdat ze helemaal gek op hem is maar dit gaat te ver. En als ze aangeeft dat hij te ver gaat, zegt hij dat hij bang is om haar kwijt te raken. Hij vertrouwt haar wel maar niet de ''jongens'' die rondlopen.

Ze mag geen activiteiten doen met vriendinnen. Hij bemoeidt zich ECHT LETTERLIJK overal mee. Ze moet uren lang met hem telefoneren als ze niet thuis is. Ze moet hem van ''ALLES'' op de hoogte houden, zelfs als ze ff naar de supermarkt gaat.

Kijk dat een jongen jaloers is kan ik nog wel begrijpen, maar dit zie ik echt als abnormaal?

Mijn zus is ook erg gevoelig ik ben erg bang dat hij haar pijn gaat doen en dat hij haar gaat kwetsen..

Wij zijn ook niet vrij opgevoegd, dus ze doet ook niet dingen die hij hoort te verbieden.. Daarom vind ik het niet kunnen dat hij zo op haar afkomt.

Wat vinden julle hiervan?



ERgens vind ik het wel schattig als je vriend of mannetje intresse in je toont! ,,,, maar ik ga nu van jou verhaal uit. ik vind dit heel griezelig!
maar het probleem ligt niet aan haar vriend. maar juist aan je zus!
Als ik haar was zou ik zeggen. meneertje. je belt me 1 x. en dat is savonds.
En daarnaast bepaal ik zelf wel met wie ik wel of niet ga en wat ik doe.!
ik heb nooit ervaren dat een man dominant naar me toe is! maar dat kan ook best door mijn houding te maken hebben!. ik laat het me niet gebeuren door duidelijk zeggen hoe ik in elkaar steek!
dus madammeke. of ze dumpt die vriend van haar of ze toont haar eindstreep

assallamoe alaikom je oegtie soekran

15-04-2009, 13:12
aan je broer of vader vertellen lijkt me niet echt slim...dan ben je haar vertrouwen kwijt...praat er met haar over...
hoe oud is ze?

15-04-2009, 13:13

Citaat door M_YAM:
Ik wil echt weten hoe anderen hierover denken:

Mijn zus die heeft al een jaar een relatie met een Marokaanse jongen. Maar nu begint het erg raar te worden. Zij merkt er niks van, omdat ze helemaal gek op hem is maar dit gaat te ver. En als ze aangeeft dat hij te ver gaat, zegt hij dat hij bang is om haar kwijt te raken. Hij vertrouwt haar wel maar niet de ''jongens'' die rondlopen.

Ze mag geen activiteiten doen met vriendinnen. Hij bemoeidt zich ECHT LETTERLIJK overal mee. Ze moet uren lang met hem telefoneren als ze niet thuis is. Ze moet hem van ''ALLES'' op de hoogte houden, zelfs als ze ff naar de supermarkt gaat.

Kijk dat een jongen jaloers is kan ik nog wel begrijpen, maar dit zie ik echt als abnormaal?

Mijn zus is ook erg gevoelig ik ben erg bang dat hij haar pijn gaat doen en dat hij haar gaat kwetsen..

Wij zijn ook niet vrij opgevoegd, dus ze doet ook niet dingen die hij hoort te verbieden.. Daarom vind ik het niet kunnen dat hij zo op haar afkomt.

Wat vinden julle hiervan?

meneer wilt niet betrapt worden terwilj hij met een ander bezig is

Pagina's : [1] 2