Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mijn haar is zo glanzend, klitteloos geworden door..



Pagina's : [1] 2

15-04-2009, 03:07
Die nieuwe schampoo en conditioner van Gliss kur, die argan olie bevat.. even serieus.. ik heb mn haren ermee gewassen vervolgens heb ik na het douchen mn haar met koud water gewassen (schijnt hele goede werking te hebben voor t haar) daarna heb ik het opgedroogt met handdoek (niet ingewvreven, gewoon zachtjes gedept) vervolgens heb ik mn haar gevlecht en beetje van de bijhorende spuitbus van gliss kur in mn haar gespoten. Net heb die vlecht eruit gehaald en er kwam echt mooi zacht glanzend perfect krullend haar uit. WONDERMIDDEL! Ik ga em voorttaan echt gebruiken, heb mn haar precies hoe ik em wil. Er zijn zat van die middelen die je haar mooi krullend maken maar vaak maken ze je haar ook hard, ziet er onnaatuurlijk uit vind ik, maar dit laat je vingers echt heerlijk zacht door je haar glijden. I m very impressed.. wie heeft em ook gebruikt? En hoe bevalt het jou?

15-04-2009, 09:51


heb je stijl haar van jezelf?

29-04-2009, 19:18
ik gebruik ook die van gliss kur die gele met argan olie. ik gebruik de shampoo en conditioner ervan. vind het ook wel goed. alleen heb ik nog wel droog haar en bij glanst het niet zoals jij beschrijft. wat gebruik jij allemaal ook die masker ofzo?

29-04-2009, 23:48
Pearl a nee ik heb geen stijl haar van mezelf maar krullend

lala nadoria nee gebruik verder niks ik was mn haar maar 2 keer per week

30-04-2009, 00:06


hoe duur is die en is die goed voor krullende haar

groetjes riffiaroosje

30-04-2009, 00:21
riffiaroosje16 ik heb krullend haar en voor mn haar was ie zeker goed
Ik weet niet meer precies hoe duur die was.. schat zo tussen de 6 en 8 euro per elk

30-04-2009, 00:29
zelfde resultaat krijg je met babyshampoo

30-04-2009, 18:53

Citaat door Sympathiek:
Pearl a nee ik heb geen stijl haar van mezelf maar krullend

lala nadoria nee gebruik verder niks ik was mn haar maar 2 keer per week



je zei dat je zo een spuitding gebruikt ofzo???
vertel is precies wat je allemaal gebruikt van dielijn ?

30-04-2009, 19:16
Ik gebruik de shampoo, conditionar en een spuitbusje.. alle 3 van gliss kur.. horen bij elkaar.. dit zijn de enige 3 die ik gebruik

30-04-2009, 19:17
Maar om je haar mooi te houden, op momenten dat je het aan niemand hoeft te tonen.. vlechten.. ook voor t slapen gaan vlechten

30-04-2009, 19:18

Citaat door Sympathiek:
Ik gebruik de shampoo, conditionar en een spuitbusje.. alle 3 van gliss kur.. horen bij elkaar.. dit zijn de enige 3 die ik gebruik


ohw oke zo, dan ga ik die spuitbusje ook aanschaffen, ik twijfelde of ik die ook moest kopen, dus hij is wel goed toch?

30-04-2009, 19:22

Citaat door lalla_nadoria:
ohw oke zo, dan ga ik die spuitbusje ook aanschaffen, ik twijfelde of ik die ook moest kopen, dus hij is wel goed toch?


Die spuitbusje gebruik je alleen als je haar even wild is geworden zeg maar.. om die wilde krullen op model te houden.. het is geen pre.. maar wel leuk als jij je haar steeds weer goed kan krijgen.. zo heel goed vind ik em niet.. want hij werkt maar tijdelijk.. maar die shampoo en conditionar zijn een must vind ik.. en als je echt wilt dat je haar mooi wordt.. dan raad ik je sterk aan je haar als laatst met koud water te spoelen

03-05-2009, 14:26


ik gebruik ook gliss kur en die werkt echt supper
ik heb nu shampoo en conditioner van en nu heb ik een heel voorraad van

03-05-2009, 15:10

Citaat door Sympathiek:
Die spuitbusje gebruik je alleen als je haar even wild is geworden zeg maar.. om die wilde krullen op model te houden.. het is geen pre.. maar wel leuk als jij je haar steeds weer goed kan krijgen.. zo heel goed vind ik em niet.. want hij werkt maar tijdelijk.. maar die shampoo en conditionar zijn een must vind ik.. en als je echt wilt dat je haar mooi wordt.. dan raad ik je sterk aan je haar als laatst met koud water te spoelen



Hmm oke dank je wel meid
dus die spuit is zeg maar als je haar pluizig is ofzo, want dat heb ik wel, pluizig en droog haarondanks die shampoo en conditioner. is die spuit ook goed voor na het stijlen?

03-05-2009, 23:40
Ik gebruik de verzorgende masker van gliss kur die met argan en shea olie, mijn haar is daardoor gevoed en heel zacht.

Pagina's : [1] 2